Skocz do zawartości

dokto69

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dokto69

  • Urodziny 12/20/1980

Osobiste

  • Motocykl
    ZZR1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wielkpolska

Osiągnięcia dokto69

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki panowie za podpowiedzi. Silnik mam rozebrany na najmniejsze kawałeczki. Czyszczę i przeglądam. Wał dałem do gościa z Gostynia. Podobno dobry i rzekomo usprawnił już sporo zzr które jężdżą niby do dziś. Ma mi dorobić panewki. Z larsona jadą uszczelniacze zaworowe. Za kilka tygodni okaże się czy i w tym sezonie pojeżdzę tylko kilka dni... :icon_mrgreen: Może go sprzedam za nieduże pieniądze i pomyśle nad czymś nowszym Kumpel ma na sprzedaż GSXR1000 z 2002roku.. tylko z kąd na to kasiora.. pozdrawiam
  2. Jestem nieszczęśliwym posiadaczem ZZR 1100 z 90r. i szczerze powiem ze nie pojeździłem sobie nim za dużo (niestety z mojej winy). Gdy go kupiłem to po dwóch dniach urwałem 3 korbowód. Nie sądziłem ze az tyle będzie brała oleju i tak jak w piątek miałem max to w poniedziałek juz go nie było i ... masakra. Później miałem rok przerwy i kupiłem cały silnik za 2200zł w Bydgoszcy. Wymieniłem go i po jakiś dwóch tygodniach pocinałem dość ostro z Poznania i pękł mi wąż od płynu chłodzenia. Niestety nie zauważyłem tego na wskaźniku i gdy sie zatrzymałem przed domem to olej miałem ugotowany. Po dwóch dniach zaczeło coś stukać w silniku i za pomocą lawety odstawiłem ZZR do garażu. Za karę stała na dworze pod plandeką i ta mineły kolejne DWA LATA!!!! W ostatni poniedziałek (po dwóch latach), gdy mineła mi już złość rozebrałem silnik. Wał wygląda ok, ale zaczeły się zacierać dwie panewki na 1 i 4 korbowodzie. PYTANIE DO WAS: Jak najlepiej przeprowadzić remont? 1) Czy zamówić nominalne panewki w serwisie kawasaki (występują w trzech kolorach i nie mam pojęcia jaki mam kolor). Zamówię najgrubsze i dam je razem z wałem do dopasowania do jakiejś dobrej szlifierni. 2)Dać panewki w całości do dorobienia bez zamawiania w serwisie? Znalazłem w internecie chyba dość dobrą firmę która to robi w poznaniu link - LINK Wiem że temat juz się przewijał ale proszę bardzo o porady. CO MAM ZROBIĆ?? Zakup kolejnego silnika nie wchodzi w grę - koszta Zakup innego wału z panewkami - nie wchodzi w grę - ze duże ryzyko nadziania się na takie same gówno co mam Sprawa dość pilna. Ile pojeżdżę po takim remoncie??? Krzysztof tel. 660-519-388 :buttrock:
  3. Witam wszystkich posiadaczy ZZR. Ja mam model z 90r. i szczerze powiem ze nie pojeździłem sobie nim za dużo (niestety z mojej winy). Gdy go kupiłem to po dwuch dniach urwałem 3 korbowód. Nie sądziłem ze az tyle bedzie brała oleju i tak jak w piatek miałem max to w poniedziałek juz go nie było i ... masakra. Później miałem rok przerwy i kupiłem cały silnik za 2200zł w Bydgoszcy. Wymieniłem go i po jakiś dwuch tygodniach pocinałem dość ostro z Poznania i pękł mi wąż od płynu chłodzenia. Niestety nie zauważyłem tego na wskaźniku i gdy sie zatrzymałem przed domem to olej miałem ugotowany. Po dwuch dniach zaczeło coś stukać w silniku i za pomocą lawety odstawiłem ZZR do garażu. Za karę stała na dworze pod plandeką i ta mineły kolejne DWA LATA!!!! W ostatni poniedziałek (po dwuch latach), gdy mineła mi już złość rozebrałem silnik. Wał wygląda ok, ale zaczeły się zacierać dwie panewki na 1 i 4 korbowodzie. PYTANIE DO WAS: Jak najlepiej przeprowadzić remont? 1) Czy zamówić nominalne panewki w serwisie kawasaki (występują w trzech kolorach i nie mam pojęcia jaki mam kolor). Zamówię najgrubsze i dam je razem z włem do dopasowania do jakiejś szlifierni. 2)Dać panewki do dorobienia bez zamawiania w serwisie? Znalazłem w internecie chyba dość dobrą firmę która to robi w poznaniu REGENERACJA WAŁÓW Wiem że temat juz się przewijał ale proszę bardzo o porady. CO MAM ZROBIĆ?? Sprawa dość piln. Ile pojeżdżę po takim remoncie??? Krzysztof tel. 660-519-388
×
×
  • Dodaj nową pozycję...