Skocz do zawartości

propit

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O propit

  • Urodziny 06/07/1973

Osobiste

  • Motocykl
    TR III
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    sko-kam

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia propit

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. W tamtym roku po 11 latach użytkowania odmówiła posłuszeństwa Varta. praktycznie nigdy nie ładowana w czasie zimy. postawiłem na ponowny zakup Varty, jestem zadowolony. musi być dobrze naładowany, odnoszę wrażenie że ładowarki elektroniczne automatyczne /przynajmiej co niektóre/ nie doładowywują na maxa. zawsze muszę dociągnąc na prawdziwym prostowniku. Nie mam jakoś przekonania do firm typu BPower. Mam aku podobnego producenta w innym moto i nie jest to szczyt technologii. co lejecie w lagi? fabrycznie 5W. na jakiej gęstości jeździ się wam najlepiej?
  2. puszka pod silnikiem do wycięcia, trójnik z katalogu, krótki wydech i jest terror okolicy :)
  3. zima zima zima zima :banghead: :banghead: :banghead:
  4. witam. własnie o tej myślałem. jakoś mnie ona najbardziej pasuje. mam nadzieję że pierwszy :bigrazz:
  5. witam serdecznie. musiałem zmienić forum bo stałem się posiadaczem TR III. przesiadłem sie z drag stara 1100. narazie objechałem ok. 350km. i mam troszke dłuższe ręce :biggrin: bo niemam żadnej szyby. zaiteresowany jestem taką małą owiewką triumpha i interesuje mnie czy ktoś mam taką i jak się spisuje. pozdrawiam piotrek.
  6. ja miałem krótszą przerwę zakończyłem sezon 15 grudnia a zaczołem 15 stycznia :crossy: do zobaczenia w MAŁEJ i tydzień wcześniej w Częstochowie. pozdrawiam
  7. witam. ja mam pirelli route 66 . nówka sztuka kupiona w kwietniu produkcja luty, oczywiście tego samego roku 2008. cena jak za koreańca shinko, wolałem bo bardziej cywilizowana i była świeża. uwaga ceny różne bo występują modele dętkowe i bezdętkowe. jeździ ok.
  8. witam. czy ktoś rozbierał, naprawiał rozrusznik w 1100 jak zamiast kręcić zaczyna walić i brak mocy do zakręcenia. podobno to nie tyle wina rozrusznika tylko zakleszczają się zębatki. słyszałem że kupa roboty i sporo kasy. może ktoś coś o tym wie. pozdrawiam.
  9. witam. mam dokładnie to samo. też 1100 vstar poruszałem ten temat kilka stron do tyłu i żadnej odpowiedzi. wymieniałem dwa razy świece i dwa razy regulowałem gażniki. zostały jeszcze zawory ale to na przyszły sezon. niby nic a irytujące.
  10. witam. mam problem . czasami podczas bardzo wolnej jazdy na jedynce lub dwójce mam wrażenie jak bym jechał na jednym cylindrze. dodaje gazu wchodzi drugi gar. czy może to być spowodowane żle wyregulowanymi gaźnikami. mało jeździłem przed regulacją a regulacja wyszła podobno super. czy ktoś zna dobry warsztat do DS-a w świętokrzyskim lub opinie na temat yamahy w kielcach / zmiana właściciela od tego roku/. czy co roku regulujecie też zawory?
  11. witam. czy ktoś słyszał lub ma założone opony bezdętkowe i bez dętek do felgi szprychowej. podobno występują felgi z uszczelniaczami szprych??????
  12. fakt że ta iskra jest zamiennikiem, ngk kupisz bez problemu za niewielką kwotę, ja mam ngk , podobno denso jest o tyle lepsze że mniej podrabiają
  13. cytat kolegi "Jestem niestety chyba skazany na dunlopa, dziś nawinąłem z 250 km w poszukiwaniu oponek, nigdzie nie mają Metzelera wszędzie dunlop. Na pytanie czy jest możliwość przyjechania z oponą (kupioną w necie) by ją założyć, większość odpowiadała; "trzeba będzie poczekać", "mamy małe moce przerobowe", był jeden taki co sobie zaśpiewał 100pln za usługę. Chyba zostanę przy dunlopie i w yamasze mi go za friko zmienią na poczekaniu. Ale nie poddaję się i szukam dalej. " witam. czy ktoś myślał nad oponami SHINKO. produkcja koreańska , technologia kupiona od japońców YOKOHAMY- znalazłem kilka pochlebnych opinii od chłopaków na plastikach. model R230 170/80/15 parametry lepsze od dunlopów - 83V-487 kg nośność /v-max 240 km/h . obciążenie lepsze / ja troszkę ważę , plecak w normie, ale dwie duże sakwy i spora walizeczka z tyłu/ CENA : 389 zł. tył, a przód 130/90/16 67v-307/240km/h cena 329 zł. problem jeden: kto zacznie. ja mam chęć. cytat z innego forum: "ja jeżdzę na shinko, cały poprzedni sezon też jeździłem na shinko, oraz kilku znajomych jeździ na shinko, i jeździło na shinko w terenówkami, turystykami i sportami też. Uważam że jest to pełnowartościowa opona! Nie miałem z nią problemów, tzn zero uslizgów, (oprócz piachu, i dziwnych plam). Kolega na shinko w poznaniu wykręcił, 1.48 w tym roku Shinko ma wypuścić fabryczne slicki, które też mam zamiar wypróbować. to sie napisałem. ide po browarka
  14. dzięki . a świece?????????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...