Skocz do zawartości

binkimoto

Forumowicze
  • Postów

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O binkimoto

  • Urodziny 12/20/1990

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZX9R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9599470
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kalisz

Osiągnięcia binkimoto

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witam !!! Kupiłem niedawno yamahe yz 125 od gościa który robił w niej kapitalny remont silnika,jak się okazałao coś źle poskładał w skrzyni biegów i wyskakuje 1 bieg.Rozebrałem silnik okazało się że wodzik jest podpiłowany ,od razu zamontowałem nowy,ale to nie wszystko bo chyba brakuje podkładek pod wałkami ,gdyż zauważyłem że zaczął się zembatką piłować karter;/.Jeśli macie manuala do takiego crossa lub jakiś schemacik skrzyni biegów żebym mógł to od początku poskładać prawidłowo to był bym naprawde wdzięczny.Mój e-mail jak byście coś miel [email protected] lub gg 9599470.Z góry dzięki za pomoc.
  2. W tej chwili wrociłem z garażu ,wymieniłem całą tą część do której mocuje się filtr oleju bo akurat miałem w garażu ze starego silnika.To jest chyba jakaś chłodniczka oleju czy coś w tym stylu?;>.Przejadę się nim do pracy 10km w dwie strony zobaczę co będzie,jeśli nie to ,to po niedzieli zakupię nowy uszczelniacz na pompę wodną,coś musi być przecież przyczyną.Nie będe ściągał narazie głowicy bo to na sam konic bym zostawił w tej chwili.Spory koszt po pierwsze a moze nie być zadnej poprawy.Będe dawał znać jak coś wykombinuje ;)
  3. Też właśnie na myśl przyszła mi ta pompa wody.A jak sprawdzić czy głowica jest szczelna?najlepiej jeszcze żeby jej nie ściągać.Jest jakiś sposób? A w tym miejscu gdzie się przykręca filter oleju,tu też idą jakieś węże od chłodnicy.Może to tu gdzieś puszcza płyn do oleju?
  4. Witam! Mam problem ze swoim kawasaki od jakiegoś czasu zauważyłem że wcina mi płyn chłodniczy,odkręciłem korek gdzie wlewa się olej i okazało się że płyn dostaje się do oleju(stwierdziłem to po tym że na korku widać było tzw"mleko".Od razu stwierdziłem że to uszczelka ,zamówiłem,wymieniłem ,splanowałem głowice dla pewności,gdzie był o-ring nowy potrzebny to też nowy wstawiłem,wszystko kręcone na dynamometr zgodnie z instrukcją,odpaliłem przejechałem może z 30km i znów to samo.Gdzie mam teraz szukać przyczyny?Pęknięta głowica?Tuleja?co może być jeszcze przyczyną?;/
  5. Albo masz podnieniony moduł zapłonowy od innego Kawasaki 636 młodszego lub starszego (sprawdz w serwisówce i porównaj z tym modelem modułu co masz obecnie w motocyklu,sprawdz rozrząd,czy zawory nie są za ciasne lub za luźne,prędzej będą za ciasne albo właśnie uszkodzone wtryski.Z prawej strony silnika jest taka mała pokrywa pod którą jest znak do ustawiania GMP przy niej jest taki impulsator wału korbowego,zmierz szczelinomierzem odległość między impulsatorem a tym że to tak nazwe"słoneczkiem" ja ustawiłem to u siebie na 0,50 czyli pół milimetra i jest wszytko ok.
  6. Na twoim miejscu zrobił bym to raz jeszcze od początku z podkładką jak nie chcesz mieć w sezonie kwadratowych jaj.Teraz jest na to czas a w sezonie będziesz chciał jeździć a moto będzie stało uszkodzone i czekało za nowymi częściami.
  7. Już jest wszystko OK koledzy. Przyczyną była uszkodzona cewko-fajka;)
  8. Witam Motocykl Kawasaki ZX9R Problem następujący: Wymieniłem w nim uszczelkę pod głowicą,skasowałem luzy na zaworach,rozrząd ustawiłem według starych znaków,głowica była planowana,wszystko skręcone kluczem dynamometrycznym według serwisówki.Przewody elektryczne wszystkie podłączone,sprawdziłem pięć razy.Oleje płyny wszystkie uzupełnione.Podczas próby uruchomienia motocykla rozładował mi się akumulator,podłączyłem go kablami pod akumulator samochodowy i kręciłem,motocykl tak jak by chciał a nie mógł zapalić ssanie miał cały czas włączone niby coś rechał rechał ale nie chce zapalać.Wykręciłem świece,sprawdziłem wszytskie mokre,a iskry na świecach zero :icon_eek: .Wkręciłem nowe świece i to samo brak iskry;( Teraz moje pytania: 1.Czy podczas podłączenia dodatkowego akumulatora i kręceniu rozrusznikiem mogłem spalić moduł zapłonowy?:/ 2.Czy jeśli bym źle ustawił rozrząd to też bym mógł nie mieć iskry?Pytam gdyż w tym Kawasaki są dwa impulsatory przy wale korbowym i przy wałku rozrządu (EX) które dają sygnał do modułu zapłonowego i wtedy jest iskra.Czy one muszą w jednakowym momencie oba na raz dawać sygnał czy oddzielnie? 3.Mógł się uszkodzić któryś z impulsatorów?Tylko to jest dziwne bo tak nagle sam z siebie by się nie uszkodził któryś lub oba na raz;/ Gdzie szukać przyczyny jeszcze? Dzień wcześniej zapalał od "strzała",wiadomo nie miał pełnej mocy bo aż było widać jak wydmuchuje wode spod uszczelki teraz i ciśnieneie na cylindrach się poprawiło powinno wszystko gadać a tu mi taki numer wywija z iskrą.Proszę o jakąś pomoc w tej sprawie. Rocznik motocykla 1998.
  9. Dzięki HunterM. ] W mojej okolicy jes koleś co zamawia cały czas z larsona części to przy okazji dopiszę się do jego zamówienia;).Jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam.
  10. Heh sorki że po tak długim czasie odkopuje ten temat ale jak już na niego wszedłem to odpisze czego była przyczyna a mianowicie modułu zapłonowego w którym jakaś pierdułka się przepaliła;),zawiozłem do prostego elektronika zapłaciłem 40zł i moto chodzi jak ta lala:P.Doszedłem do tego przez przypadek bo już się poddawałem a Magna 1100 ma dwa moduły zapłonowe jeden jest na 1 i 4 cylinder a drugi na 2i 3 cylinder czy jaoś tak bo już nie pamiętam i któryś z tych modułów był uszkodzony dawał tylko chwilowo iskrę, w każdym razie to jego wina była jest zrobione i motocykl śmiga do dziś:))
  11. Witam Od pewnego momentu zaobserwowałem że spod mojej głowicy w motocyklu podczas dodania gazu zaczyna sączyć woda spod głowicy.Jest już po sezonie i postanowiłem rozebrać motocykl i ją wymienić na nową + planowanie głowicy,nowy olej w silniku bo nie wiadomo czy i już tam nie dostała się woda.Mam do was pytanie gdzie najprędzej kupię taką uszczelke pod głowice żebym nie przepłacił i w miare szybko miał na miejscu? Pozdrawiam.
  12. To jest jedno gaźnikowe suzuki dr 650 więc synchro gaźników nie jest potrzebne.A jak się ustawiam poziom paliwa w gaźniku?
  13. A poziom paliwa w gaźniku miał by jakieś znaczenie?
  14. Mam do was pytanko,czy ssanie w motocyklu można jakoś wyregulować?Pytam ponieważ kiedy zapalam motocykl na ssaniu pochodzi z 2-2,5min i sam zgaśnie.To normalny objaw tego że juz za długo na nim chodzi czy mozna by było gdzieś to jeszcze na lince podciągnąć zeby miał lekko większe obroty na ssaniu ale nie gasł?Nie mam obrotomierza w motocyklu tak że nie wiem nawet na jakich teraz obrotach chodzi,ale moim zdaniem bardzo ładnie sobie na ssaniou przez ten czas "pryka" tylko to zgaśnięcie mnie nie pokoi.
  15. U mnie było to samo,brak 3go biegu.Okazało się że podpiłował się wodzik i to tylko jego trzeba wymienić,chyba że coś jeszcze innego przy okazji ucierpiało.Jak coś to mogę Ci podesłać fotki jak wygląda dobry a jak podpiłowany wodzik dla porównania,żebyś był już coś w temacie przed rozebraniem silnika.Tak jak koledzy mówią bez wyciągnięcia silnika z ramy nic nie zrobisz niestety.Trzeba kilka wieczów posiedzieć i się zropi :bigrazz:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...