Skocz do zawartości

Wikar

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Wikar

  • Urodziny 03/08/1982

Osobiste

  • Motocykl
    gpz 500s
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Janikowo

Osiągnięcia Wikar

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Na dzień dzisiejszy moto ma przejechane 21762km a w serwisówce wpisane jest: przegląd przy 21280 następny przy 27280, więc zrobił tylko 482km po przeglądzie. Właściciel zapewniał, że po pełnym serwisie. Być może dłuższy postój bądź też upadek moto może być przyczyną komplikacji, albo poprostu poprzednik lub serwis przyciął... Pozdro
  2. Dziękuję bardzo! Moja przygoda z jednośladami dopiero się zaczyna ale napewno warto poznać swój ,,sprzęt" i trochę przy nim pogrzebać:crossy: Masz super zadbane laleczki!!! Mam nadzieję, że swoją też doprowadzę do porządku;) Jeszcze raz dzięki za radę i do zobaczenia na trasie! Pozdrawiam!!!
  3. Nie zaglądałem, śrubokrętem i kombinerkami umiem się posługiwać ale wiedzę na temat remontów silników mam raczej szczątkową, chyba będę musiał oddać lale w ręce mechanika.
  4. Witam wszystkich motocyklistów! Jakiś czas temu kupiłem GPZ 500 po lekkim szlifie z prawej strony. Moto palił ale miał przetartą osłonę pompy wody, popękaną owiewkę tylną, złamany prawy tłumik i klamkę hamulca, wgnieciony bak i czachę w kawałkach, nie miało lusterek, kierunków i szyby. Ogólna diagnoza - obrażenia zewnętrzne. Przed moim zakupem GPZ stał sobie rok uszkodzony w garażu. Biorąc pod uwagę, że został on gruntownie przygotowany do sezonu przez poprzedniego właściciela tydzień przed feralnym zdarzeniem(servis motocykli w Toruniu), postanowiłem po konsultacjach zakupić go za 3000zł. Zadowolony z zakupu zamówiłem sobie wszystkie potrzebne części do modelu z roku '99, świece olej i filtry i naładowałem akumulator. Wreszcie nadszedł dzień oblotu maszyny. Wszystko ładnie i pięknie do momentu, w którym silnik osiąga odpowiednią temperaturę pracy. Nagle zaczyna się dusić i gaśnie. Zauważyłem też, że prawy kolektor nagrzewa się bardziej(wrecz do białości) niż lewy choć silnik pracuje równo. Raz po 10 minutach jazdy musiałem niestety wracać z buta do domu ok. 3 km bo nie mogłem go już odpalić:) Wszystkie filtry oleje i świece zostały zmienione. Proszę ratujcie bo sezon zbliża się już wielkimi krokami!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...