Skocz do zawartości

scorpion26

Forumowicze
  • Postów

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O scorpion26

  • Urodziny 10/26/1984

Osobiste

  • Motocykl
    CB 500s
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Mysłowice

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia scorpion26

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. nie interesują mnie jakieś ściemy z licznikiem, wolałbym go przywrócić dalej do życia, a nie wiem czy to taka prosta sprawa Jak się przyglądałem próbuje przeskoczyć dalej ale mu się nie udaje tak mi sie wydaje że stało się coś z tymi zębatkami w mechaniźnimie bo chyba takie cos tam jest
  2. mam mały problem z licznikiem km zauważyłem ostatnio że nie dziła tzn nalicza tylko do 99km i nie przeskakuje dalej czyli zawieszony jest wskażnik od setek w górę i dalej nie nalicza, da się z tym cos zobić (CB500S)
  3. z odpalaniem nie ma problemów zimy czy ciepły pali od "szlagu" :rolleyes:
  4. Witam Zastanawiam się nad regulacja zaworów ale nie wiem czy to jest potrzebne mianowicie Moto to cb500 przebieg 27000 nie wiem czy były regulowane już zawory i w tym problem Gde jest zimny silnik jak dodaje się lekoko gazu to słychać takie stuki bądz inaczej to opisując silnik tak jakby miał luz (nie wiem jak to opisać) na wyższych obrotach nic nie słychać; tylko jak dodaje się gazu z minimalnych występujae takie wrażenie że silnik "gładko" nie wchodzi Na ciepłym efekt ten jest mniejszy Nie wiem czy to są własnie już luzy na zaworach, czy może to juz jest ten efekt dla sprzęgła(te modele tak mają) bądz łańcuszek rozrządu Czy faktycznie takim objawem sa zawory??
  5. Witam Poszukuję serwisówki i katalogu części do cb500s rok2000
  6. czy spływy komorowew gażnikach można odkręcić (i gdzie i co to jest??) bez jego ściągania??
  7. sprawdze 1.jeszcze pytanie odnośnie odnośnie tych spływów komorowych czy trzeba wykręcać gaźniki czy da się to jakoś zrobić na założonych 2. zauważyłem że jeden przewód pod moto (przy tych wszystkich odpływowych z gażników itd.) ma "zatyczke" po co to jest i do czego??
  8. no tak musiałem troche podkręcić, bo miał troche za niskie
  9. gdzie to sie odkręca, żeby czegoś innego nie wykręcić?? a czy stan świec ma na to jakiś wpływ bo nie wiem kiedy były ostatnio wymieniane?? z saniem jest wszystko ok, to nie to
  10. Witam, co może być przyczyną pływających obrtotów jałowych (honda cb500), po przegazowaniu spadają do prawidłowych (1200) a jak troche pochodzi to znowu troche rośnie do 1500-1800 i znowy spada czy wpływ mogą mieć świece?? czyszczenie i regulacja była w połowie tamtego sezonu
  11. Tak, zgadza się ale mi chodzi o to czy tak jest również ze skrzyżowaniami z sygnalizacją świetlną jak jest jeden pas w lewo z którego się rusza a na te co sie wjeżdza jest np.2
  12. Mam jeszcze takie pytanie kiedyś było tak że jeśli skręcamy na skrzyżowaniu w lewo póżniej się ustawiały na pas wewnętrzny(po skręceniu już) a teraz jest tak że można zająć dowolny pas - czy tak jest na każdym skrzyżowaniu równorzędnym , z sygn kolizyjna(bez strzałek) i bezkolizyją (ze strzałkami)??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...