Skocz do zawartości

Tosiek

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tosiek

  • Urodziny 02/04/1980

Osobiste

  • Motocykl
    VF 1100 & NT700V
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    lubelskie

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Tosiek

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź ze zrozumieniem. Zasadniczo we wszystkich moto chłodzonych cieczą, pompa pompuje od chwili uruchomienia silnika do jego wyłączenia. Twoja wypowiedź jest ok, usunąłbym z niej tylko "W wyczynie". Nie napisałem że czujnik nakazuje cos otwierać/zamykać. Tę rolę pełni zawór zwany termostatem. Pozdrawiam.
  2. Chyba wiem co masz na myśli zadając pytanie o czujnik. Chodzi o to, że pompa znajdująca się na dole pompuje ciecz w górę przez silnik i dalej do chłodnicy przez którą spływa w dół, schłodzona ponownie trafia do pompy i tak w koło Macieju... W większych sprzętach wygląda to trochę inaczej bo jest jeszcze mały obieg. W skrócie: dopóki ciecz nie uzyska odpowiedniej temperatury, dopóty nie otworzy się zawór (termostat), który pozwoli na przepływ cieczy przez chłodnicę. Ciecz krąży tylko w silniku. Czujnik temperatury silnika (cieczy chłodzącej) zamontowany w głowicy, drugi czujnik temperatury cieczy zamontowany w chłodnicy (załącza wentylator). P.S. Tak z ciekawości, ile takie urządzenie kosztuje?
  3. W zasadzie nie ma znaczenia, w tym przypadku obie chłodnice są tak jak "naczynia połączone".
  4. Czujnik temperatury zamontuj na przewodzie pomiędzy wyjściem z głowicy a rozwidleniem tegoż przewodu. Edit: Kolega "Breżniew" był szybszy :biggrin:
  5. Poszukaj tutaj: http://www.abs.lublin.pl/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...