Skocz do zawartości

kamic

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kamic

  • Urodziny 04/12/1983

Osobiste

  • Motocykl
    honda cbr 600f1
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    lublin

Osiągnięcia kamic

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam. za bardzo w tym temacie nie jestem bo na szczescie nie musialem wymieniac i okazalo sie ze jest dobry. A nie mozesz poszukac na allegro moze nawet jakis uzywany sie znajdzie.... Pozdrawiam
  2. witam. Ostatnio mialem ten sam problem i najlepiej sprawdz ładowanie miernikiem i jak ktos wczesniej napisal zeby mialo około 14V a jeśli nie to podejrzewał bym regulator bo to było u mnie i do tego odnowiłem takie wrażenie ze brakuje mu prądu a zarazem mocy na wyzszych obrotach i przy właczonych swiatłach. i tak dołacze sie do dyskusji na temat odłączania akumulatora zebys w zadnym wypadku tego nie robil w przypadku gdy silnik pracuje bo od razu pujda diody prostujace alternatora..... Pozdrawiam
  3. jednak juz jest wszystko w porzadku :icon_mrgreen: i obawy byly nadaremne. a jeszcze tylko dodam ze problem tkwil w tym ze jakas mysz zrobila "swoja robote" podczas przezimowania motocykla w garażu znajomego:( przerwane bylo pare przewodów do bezpieczników ale po zrobieniu nie bylo wiekszego problemu i wszystko jest w nalezytym porzadku. DZIEKUJE za podpowiedzi i juz na przyszłość bede o wiele bardziej uwazał.
  4. Witam. chcialem sie zapytac czy ktos moze wie czy przez zle podłączenie akumulatora :flesje: moze uszkodzic sie moduł ?? bo wczoraj zabłysłem i chcialem za szybko podłączyc akumulator i sie przejechac bo byla taka ladna pogoda........ a nie chcial wogole nawet zagadac:(((( jeszcze nie zdarzyłem sprawdzic czy wogole jest iskra. Jesli ktos jest w temacie to prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...