Skocz do zawartości

marekjasiok

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O marekjasiok

  • Urodziny 04/24/1986

Osobiste

  • Motocykl
    KTM Lc4 640
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5931827

Informacje profilowe

  • Skąd
    Świerklaniec

Osiągnięcia marekjasiok

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Nowe doświadczenia... nowe wnioski??? nowe pomysly..? Krótka historia która może pomoże zrozumieć ten dziwny problem.. w sobotę zdesperowany ładną pogoda założyłem stary akumulator z yamahy MOTOPOWER 10Ah dałem koc zamiast siedzenia i w drogę .... zrobiłe na nim 220km i żadnych objaw braku ładowania i innych problemów no to pomyślałem to pewnie były te lekko zaśniedziałe styki w jednej wtyczce i dlatego dziwnie ladowal, wiec pozwoliłem sobie założyć nowy wymieniony na gwaracnji Mline YTZ10S 8,6Ah tak jak serwisówka nakazuje.No to sobie wczoraj z rana do szkoły pojechałem 25km w jedną strone wszystko okwrociłem sprawdziłem ładowanie i wszystko ok na wolnych obrotach 14,20. po 2 godzinach wyjechalem do wsi obok 2 km w miedzy czasie postawilem motor pare razy na kolo ale delikatnie i zauwazylem ze wszystko znowu miga. na akumulatorze wylaczonym jest 12,50V jak wlacze obojetnie co np. klakson to spadne do 2V tak jakby zwarcie w akumulatorze.Ale czy to jest mozliwe przy 3 juz z rzedu akumulatorze???
  2. Wczoraj odwiedził mnie kolega i dzięki jego uprzejmości mogłem pomierzyć wszystkie napięcia bo ma ten sam model KTMa przełożyłem też moje regulatory napięcia do niego i obydwa są dobre w porównaniu z jego nie ma żadnych różnic.. zostaje alternator.. Ale sprawa nie jest dalej oczywista, alternator na zimnym nie ma przebicia na masę jak go zagrzałem to na średniej klasy mierniku pokazywal 500Om w skali 200M wiec prawie jakby nie mial(ale wiadomo jak te mierniki pokazuja jeden pokaze drugi nie;/). Opór na zimnym(miedzy przewodami wychodzacymi z alternatora) jest 1,6Oma (u mnie i u Kolegi taki sam) a na cieplym w okolicach 2,0Om (też ten sam w obu motorach). Może to sprawa akumulatora?? Co prawda 2 razy mi już wymienili na gwarancji na całkiem nowy. Aku jest z Mline(zamiennik do Yuasy wkladanej przez ktm) 8,6Ah YTZ10S taki jak ma być. Jedno jest pewne w tym motorze jeszcze nic nie naprawiłem a po 40KM stanie bo będzie miał akumulator padnięty.. :icon_mrgreen:
  3. Witaj pomierzyłem i tak: Rezystancja miedzy masą a klemą plusa jest 130,7Om w skali 200k Miedzy jednym z trzech przewodów a masą z podłączonym reglerem 3,06 w skali 20M a z odłączonym reglerem 1 wiec nieskończenie duża i miedzy kazdym z trzech przewdów taka sama.
  4. Na dzień dzisiejszy: Elektryka typu masy przerwane przewody styki na przełącznikach kostki jest sprawdzone.To Nie To :/. Uruchamiam silnik ładowanie 14,40(bez włączonych świateł) i tak motor może chodzić nawet godzine i bedzie ładowanie bez zmian. Gdy załącze wszystkie swiatła tj.(krótkie +długie+stop) czy to zimny czy to ciepły silnik ładowanie spadnie do 13.20 i co ok. sekunde spada o kolejne 0,01V aż do 12,30 gdzie juz ladowania nie ma napewno. jeśli puszcze to ładowanie wraca bardzo POWOLI do 14,40. Z ksiazki wynika ze pradnica ma 200W wiec przy włączonych wszystkich odbiornikach nie powinna miec problemu z ładowaniem. jednak chyba wracam że to moze byc albo regulator albo gdzies przebicie na cewce w prądnicy :/ co wy na to? Sprawdziłem ten dziwny przypadek ( http://bmwklub.triger.com.pl/ w menu wybierz: wokół BMW, porady, prądy) myślałem nawet że w tym tkrwi problem ale jednak nie co prawda znalazlem jeden głowny styk zasniedziały wyczyścilem ze az sie swieci i dalej to samo.
  5. Witam Poszukuje dobrego elektronika motocyklowego z okolic Piekar Sląskich-Bytomia. Ewentualnie jakąś radę bo moje pomysły się już wyczerpały :/. Problem jest taki: Mój KTM LC4 640 SM r.05 po przejechaniu ok.30-40 km ma całkowicie wyładowany akumulator. Jak jest zimny ładowanie jest w porządku 14,2-14,4 V po jakis 20 minutach zaczyna pomału spadac aż wcale nie ładuje i moto bierze cały prąd z akumulatora.Aku jest właście YTZ10S żelowy. Regulator napięcia został wymieniony i problem jest dalej ten sam. Prądnice dzis sprawdzałem napiecie międzyprzewodowe jest zawsze rowne i przy wolnych obrotach jest 20V a przy 2,5-3 tys ok. 40V. Rezystancja miedzy cewkami tez stała na zimnym i ciepłym silniku.W serwisie KTM(w niemczech gdzie motor był kupiony) mowili ze problem może być z masą ale przelecialem całą instalacje wzdłóż i w szerz wedłóg schematu i wszystko jest prawidłowo. Czy ktoś może się spotkał z podobnym przypadkiem i ma jakiś pomysł co to może być?? Pozdrawiam
  6. Jak w temacie chciałbym sie dowiedzieć jakiej firmy tłok mam wybrać do crmki, prosiłbym o opinie osób ktore miały juz z tym stycznosc :banghead: Pozdrawiam goraco
×
×
  • Dodaj nową pozycję...