Na dzień dzisiejszy: Elektryka typu masy przerwane przewody styki na przełącznikach kostki jest sprawdzone.To Nie To :/. Uruchamiam silnik ładowanie 14,40(bez włączonych świateł) i tak motor może chodzić nawet godzine i bedzie ładowanie bez zmian. Gdy załącze wszystkie swiatła tj.(krótkie +długie+stop) czy to zimny czy to ciepły silnik ładowanie spadnie do 13.20 i co ok. sekunde spada o kolejne 0,01V aż do 12,30 gdzie juz ladowania nie ma napewno. jeśli puszcze to ładowanie wraca bardzo POWOLI do 14,40. Z ksiazki wynika ze pradnica ma 200W wiec przy włączonych wszystkich odbiornikach nie powinna miec problemu z ładowaniem. jednak chyba wracam że to moze byc albo regulator albo gdzies przebicie na cewce w prądnicy :/ co wy na to? Sprawdziłem ten dziwny przypadek ( http://bmwklub.triger.com.pl/ w menu wybierz: wokół BMW, porady, prądy) myślałem nawet że w tym tkrwi problem ale jednak nie co prawda znalazlem jeden głowny styk zasniedziały wyczyścilem ze az sie swieci i dalej to samo.