Skocz do zawartości

Schack

Forumowicze
  • Postów

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Schack

  • Urodziny 06/20/1968

Osobiste

  • Motocykl
    Drag Star 650
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4557961
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ząbki/Warszawa

Osiągnięcia Schack

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Szukam świadków wypadku w dniu 12 maja br. Wypadek miał miejsce w Ząbkach pod Warszawą. Dziewczyna na rowerze zajechała motocykliście drogę. Policja chce postawić zarzuty motocykliście, że się zagapił i to jego wina. Prawda jest taka, że dziewczyna nie zastosowała się do przepisów ruchu drogowego dotyczącego skrętu w lewo i spod prawego krawężnika przed nosem motocyklisty nagle skręciła w lewo. Bardzo proszę o kontakt osoby, które mogłyby świadczyć w tej sprawie. Będę zobowiązany. tel. 693 471 882 pozdrawiam
  2. Polecam, używana, ale fajna. http://www.allegro.pl/item618039557_kurtka...o_rozm_48m.html
  3. Ale Andy ja nie mam u siebie takiego numeru w ramce, jakie jest na tym zdjęciu. Może nie jest one jednakowe u wszystkich producentów i we wszystkich latach?
  4. No właśnie, to zasadnicza różnica, czy opony są z 2008 czy z 1998. Motocykl jest z 1998 roku i został sprowadzony z Niemiec. Przy obręczach guma lekko pęka na powierzchni i mam podejrzenia że są one z 1998 r. :(. Gdyby były z 2008 to guma byłaby głaciutka...
  5. Witam, mam na moto bridgestone'y i nie mogę znaleźć daty produkcji. Za informacją DOT w ramce są takie oznaczenia: przód TLN108 a na tyle CAJ148. Jeśli chodzi o 4-cyfrowe oznaczenia to jedynie są takie na obydwu oponach jednakowe: T9501. I jeszcze jest taki symbol G703. Nic poza tym co mogłoby być 3 lub 4cyforwą kombinacją numerów Czy któreś z tych oznaczeń dotyczy daty produkcji? Dzięki z góry za pomoc. Bo oponki wyglądają na lekko parciejące i chyba trzeba je wymienić
  6. Witam, miałem problem z rezerwą paliwa. Postanowiłem wypalić całą wachę i wrócić na rezerwie do domu. Gdy skończyło się paliwo, przekręciłem kurek z "on" na rezerwę i......nic, po kilku chwilach nic. Machałem maszyną w prawo i lewo i nic, pompa paliwa rzęziła i nic.. Stałem w lesie jak ten... Wiecie Bracia w czym rzecz? Bo nie chcę przeżywać podobnej sytuacji jeszcze raz :(
  7. Żadnych oględzin zdjęć. Koniecznie jedź. To co kolecie wyprawiają ze zdjęciami, to się w pale nie mieści. Ponadto zdjęcie nie pokazuje wszystkich szczegółów. Sam miałem już takie przypadki. Piękne foty, chrom sie błyszczy itp. Gdy pojechałem i zobaczyłem to się odwinąłem na pięcie. Jeżeli nie możesz skołować speca do oglądania wraz z Tobą to weź jakiegokolwiek kolegę. Człowiek jest tak podniecony, że przestaje widzieć szczegóły. A druga osoba, która nie jest bezpośrednio zaintersowana kupnem dostrzeże znacznie więcej szczegółów, zwróci uwagę na słowa/znaki sprzedającego. I jeśli nie masz swojego speca - konieczna wizyta u mechanika. Chyba, że lubisz dłubać w motocyklu :P Powodzenia i bez podniety :crossy:
  8. I bardzo dobrze zrobiłeś. I masz rację. Zakompleksieni faceci i często złośliwi. U mnie pod przedszkolem gdzie rodzice przyjeżdżają żeby odstawić dzieci, zostawiają samochody na minutę czy dwie. I właśnie dokładnie w godzinie gdy rodzice przyjeżdżają z dzieciakami, chodzą i sprawdzają czy są kupione bilety. Wkurzylo mnie to kiedyś na maksa i wygarnąłem im, że napiszę do prasy i ściągnę TV żeby zobaczyli jak Straż Miejska zarabia na dzieciach. I wiecie co? - od tamtej pory jest spokój
  9. Ja też jeżdżę z otwartym. Mam caberg Downtown S. Szyba w nim nie drży nawet przy 140 km/h. Problemem jest hałas. Jak nie założe na na usta/nos bandamy to przy obróceniu głowy w bok, powietrze wpada do twarzy. Przy prędkości 100 km/h nie mogę spojrzeć w bok (taki jest podmuch wiatru w twarz. Ale bandama załatwia wszystko :)
  10. Kornol nie w tym przekaz. Nie chodzi o zasadę ząb za ząb. lub żeby odpłacić za nadobne. Chodzi o przekazanie treści, o komunikację, o nauczkę, o edukację, o spowodowanie namysłu. Może kiedyś to zrozumiesz :)
  11. Co tu deliberować. Wiadomo dawanie w gębę nie jest świetlanym przykładem. Ale dla niektórych jest to jedyny język komunikacji. Trochę z innej beczki, znajomy - wychowawca w poprawczaku - opowiadał, że jak mówisz do skazanych w normalnym języku to nie trafia. Żeby się skomunikować trzeba mówić językiem odbiorcy - czysta zasada marketingu ;).
  12. Ty Kjujik, a jakie masz ustawienie pod kanapą? pozdróka
  13. Koledzy, chciałem zapytać się Was, jak to jest z komfortem tyłka i ogólnie ciała na długich przelotach. Od roku ma Drag Stara 650 i do tej pory latałem do 100 km. Ostatnio smignąłem 500 km i jak zsiadłem to nie mogłem usiedzieć w domu na tyłku (z bólu). Dodatkowo d dłoniach miałem jakby mrowienie. No i plus hałas w kasku. Więc jak już dojechałem to "padłem" ze zmęczenia. Nie wyobrażam sobie dłuższych przelotó (patrz zagranica). Pytanie więc brzmi: Czy to norma w chopperach/cruiserach, czy w moim są jakieś dodatkowe drgania maszyny? Jakie macie doświadczenia? pozdrawiam
  14. Dzisiaj przy KFC na Saskiej Kępie w Warszawie dostrzegłem nowe moto policyjne. Stało razem z policyjnym. Nieoznakowane niebieskie BMW 1200 GT. Miałem okazję się przyjrzeć. Przy prawej kierownicy umieszczona niewielka kwadratowa kamerka. Za osłonką gdzieś 3 calowy monitorek, w którym gość widzi co filmuje. A tak żadnych oznaczeń. Przy prawym podnóżku plecaczka policyjna syrena. Wszedłem do KFC bo chciałem gościa wypytać o to filmowanie. Dwóch gości w czarnych skórach. Jeden na plecach miał napis Policja, a drugi nie. Obaj mieli białe kaski i wcinali kurczaki :P. Jakoś odwaga mi zniknęła. Policja z tą maszyną się nie kryje. Mówi o niej otwarcie. Ale teraz musimy być jeszcze bardziej czujni. Hasło: "Patrz w lusterka (...)" też nas obowiązuje :bigrazz:
  15. Mnie się wydaję, że kładziemy się na lewą stronę, bo instynktownie chronimy prawą nogę i prawą ręką. Prawa strona jest bardziej operatywna i chronimy ją. Jak lewa reka pójdzie w gips to damy sobie radę w życiu (teoria nieaktualna dla leworęcznych)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...