Skocz do zawartości

rademo

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rademo

  • Urodziny 04/24/1979

Osobiste

  • Motocykl
    bandit600esse
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4315829
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    sulechów woj.lubuskie

Osiągnięcia rademo

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. spokojnie rajmundek kolega Vatzeque troszkę sie zdenerwował bo takie pytania dla kogoś kto długo ma moto i sam go serwisuje działają jak płachta na byka, ale po koleji: 1.sprawdz czy nie wystarczy dokręcić śruby(delikatnie żeby nie zerwać gwintu) 2.jak nie pomogło -podstaw czyste naczynie zlej olej oblukaj śrubę i podkładkę (czy nie mają uszkodzeń) 3.dla pewności daj nową podkładkę zakręć śrubę wlej spowrotem oliwe i wio. Pisze tak krok po kroku bo mówisz że jesteś laikiem ale nie martw śię od czegoś trzeba zacząć np od tego. Miałem dokładnie taki sam problem więc ci napisałem jak ja go rozwiązałem
  2. witam wszystkich śmigających na bandytach,zastanawiałem sie czy umieścić mije zapytanko w dziale mechanika ogólna ale postanowiłem spróbować najpierw tutaj.A mianowicie koledzy opiszcie jak krok po kroku sprawdzić i zresetować napinacz rozrządu w bandicie 600.Wiem że po wyjęciu z silnika trzeba go zresetować przed ponownym montarzem.Moto moje ma przejechane 30tys.km,jest krajowe ma ksiąszke serwisową jest to wersja gn77b z 98r. Pytam bo z okolicy pokrywy zaworowej słychać rytmiczne stuki najbardziej słyszalne przy ok 2tys.rpmi przy schodzeniu z obrotów.luzy zaworowe są ok synchro gaziorów zrobione a przy tym przebiegu łańcuszek raczej jeszcze nie jest do wymiany więc podejrzewam że napinacz się zaciął. Więc jak go sprawdzić na co zwócic uwagę przy sprawdzaniu i jak poprawnie zamontować. Z góry dzięki za odp. i gorące pozdro dla wszystkich.
  3. Dzięki za sugestie DARIUSZ L ale jak wcześniej wspominałem tylne koło jest ustawione prawidłowo. poza tym myślę że twardość trybów JT nie odbiega znacząco od zębatek innych firm. Co do ostrych krawędzi łańcucha,to nie zauważyłem by coś odbiegało od normy. Sam łańcuch jednak po wewnętrznej stronie nosi ślady zbyt "zażyłej" współpracy z trybem. Nie mogę raczej zostawiać podkładki tam gdzie jest bo ta opcja okazała się nie bardzo. muszę spróbować zmienić ustawienie bo inaczej po 2000km zestaw nadawał się będzie do kosza. Dzięki jednak za zainteresowanie. pozdrawiam
  4. Dzięki wszystkim za za podpowiedzi. myślę że nie jest to wina samej zębatki o raczej sposobu jej zamontowania. sprawdzę wszystko jeszcze raz tym razem podkładkę dam od strony silnika niestety na efekty trzeba będzie trochę poczekać -10 na zew. pozdrawiam.
  5. Raczej nie podkładka dystansowa jest zamontowana prawidłowo (tak jak była przed demontażem). Nowa zębatka niczym się nie różni od starej,firma JT, ilość zębów ta sama. Dodam jeszcze że nie ma luzu między wałkiem a trybem, wszystko poskładane z.g z manualem. Nie mam pojęcia co sie dzieje na starym zestawie tego nie było a i żadnego szlifa w międzyczasie nie miałem co by mogło naruszyć mocowania silnika.
  6. witam wszystkich,latam banditem 600s z98r wersja gn77b,problem mój polega na tym że po zmianie zestawu napędowego(łańcuch DID530vm,zębatkiJT) pojawiło się mocne zużycie zębatki zdawczej od strony silnika http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a15e5e711638d649.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eeee62353523cc49.html jednocześnie nie ma żadnego zużycia na tylnej zębatce oraz na przedniej od strony pokrywy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6924c3a8ccaf279.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e50baa1df636f8f3.html dodam tylko że zestaw ma przejechane 1000km i wszystko jest poskładane w.g manuala. motor prosty tylne koło prawidłowo ustawione. proszę o porady sugestie bo szkoda nowego zestawu zniszczyć i martwię się o swoje bezpieczeństwo. na łańcuchu od wewnęcznej strony pojawiły się opiłki metalu. z góry dziękuje i gorące pozdro dla wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...