Skocz do zawartości

Bartekpołczyn

Forumowicze
  • Postów

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bartekpołczyn

  • Urodziny 06/20/1981

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki KLR 650
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    13408991
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Połczyn

Osiągnięcia Bartekpołczyn

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Wiem jedno era powietrzniaków juz dobiega końca.Wodniaki sprawiają mniej kłopotów z utrzymaniem tęperatury pracy i są bardziej odporne na wysoką tęperaturę otoczenia
  2. nie ma innej rady tylko to sprawdzić. To, że coś nie gra to jest drażniące nieprawdaż!!!
  3. Od strony sprzęgła. Byłem dzisiaj u mechanika i powiedział, że to sprzęgło tak bije. to na wolnych obrotach słychać nierównomierne stuki. Powiedział, że to nie korba z resztą korba nie ma luzu bo sprawdzałem. Ewidentnie odgłosy dochodzą od prawej strony, jak się stoi z lewej to tak nie słychać.Mechanik twierdzi, że po wciśnięciu sprzęgła tak mocno stuków nie słychać.
  4. Poprostu mnie ciekawiło zachowanie silnika bo koleś ma taki sam sprzęt i y niego tego stuku nie ma. A wracając do tłoka to miałeś racje teraz jest odczuwalna różmica w mocy motoru. Tylko teraz to docieranie.
  5. balansowy to ten na wale? A jak sprawdzić czy on jest luźny. Mam pytanie. Co trzeba rozebrać Zeby dostać się do łańcuszka balansowego. I czy jego luz może powodować stuki w silniku. Pozdrawiam
  6. Ale chodzi o to, że na wysokich obrotach jest ok stuki są odczuwalne na mniej więcej 1000-1200 obrotów a przy wyższych jest dobrze
  7. Witam wszystkich, w końcu poskładałem swój sprzęt. Założyłem tłok Wossnera po 1 szlifie teraz zaczyna się docieranie. Myślałem, że ten zabieg pozbawi silnik wszelkich stuków ale się myliłem. Góra pracuje cicho ale jak na złość w dole silnika słychać lekkie stuki i zastanawiam się co to takiego może być. W sumie nie wymieniałem jeszcze łańcucha rozrządu ale napinacz miał w zapasie jeszcze kilka ząbków. Niewiem co to może być. Pozdrowienia.
  8. Na kolor wydechu składa się wiele czynników między innymi skład mieszanki paliwa czy jakość materiałów z jakich wykonany jest wydech. A także tęperatura do jakiej rozgżewają się spaliny i wiele innych.
  9. Witam potrzebuję manuala po polsku do kawasaki KLR 650 ponieważ robię remont tego sprzęta a mam tylko po angielsku a z niego jest mi się raczej trudno rozczytać z góry dziękuje za pomoc.
  10. A może ktoś zna jakieś dobre źródło gdzie można kupić uszczelkę pod głowicę do mojej kawy (KLR650)
  11. To znaczy uszczelniacze wymieniałem w zeszłym roku ale chyba będą OK tak mi się wydaje. Bo kupowałem je oryginalne.
  12. Głowica jest prosta a zawory dotarte. To chyba oanacza że będę mógł przystąpić do szlifowania cylindra.
  13. Chyba masz racje najlepiej zrobić szlif to da pewność, że będzie dobra szczelność w komorze
  14. Jak nie rozbierałeś swojego motoru to nie wiesz o czym mówie. Po prostu tłok ma swoją specyficzną konstrukcję. Mam pytanie czy jak kupiłeś tłok wosnera to czy robiłeś szlif cylindra.Bo ja chcem sobie kupić taki tłok i nie wiem czy kupować nadwymiarowy czy nie. A Srednica cylindra u mnie to 100mm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...