Skocz do zawartości

mar1

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mar1

  • Urodziny 10/30/1982

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznan

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia mar1

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. mar1

    Cbr 600f f4

    No dzieki, teraz zaczne sie rozgladac za ta hondka, cieszy mnie fekt ze bedzie to cos mlodego hehe na ciuszki mam oczywiscie osobny budzet ;-)
  2. mar1

    Cbr 600f f4

    hmm.... no dobra skoro doswiadczeni ludzie mi to mowia to powiem ze przekonaliscie mnie :lalag: ogladnolem sobie kilka turystykow w komisie i jeden mi sie wydal calkiem ladny :lalag: to byla HONDA CBF 500, (ewentualnie ER5, lub bandit ale zapewne za mocny), choc bardzej przychylil bym sie do hondy, myslicie ze moze byc na pierwsze moto? Musze powiedzeic ze troche sie rozejzalem i ma to nawet pewne plusy, gdzyz za te pieniadze mozna dostac calkiem mlode moto, wiec mniejsze ryzyko trafienia na mine tym bedziej ze nie znam sie dobrze na motocyklach. Jak przejade kilkadziesiat tysiecy i nabiore troche doswiadczenia (1 lub2 sezony) to wtedy bede myslal o czyms innym
  3. mar1

    Cbr 600f f4

    To moze ja cos teraz powiem, domyslem sie ze wiekszosc osob bedzie przeciw. Zastanawiam sie tylko czemy kazdy z gory zaklada ze bede sie tym motocyklem scigal i przekraczal dopusczalne na naszych drogach predkosci :crossy: Tak jak juz wczesniej pisalem 130km/h w zupelnosci mi wystarczy, wiem ze moja jazda po winklach nie bedzie jakas super szybka, ale po co mam sie spieszyc? nie kupuje sporta bo chce przemieszczac sie miedzy miastami tak szybko zeby nikt mnie nie zauwazyl, tylko dlatego ze F4 bardzo mi sie podoba. a jesli mam wydac pieniadze na moto to chce zeby to bylo cos na co moglbym sie patrzec godzinami :buttrock: Tak apropos to mam kolege co zaczynal od cbr f3, i to byly naprawde jego pierwsze 2oo, nigdy wczesniej nawet nie jezdzil motocyklem gdzie uzywalo sie sprzegla, jedynie skutery 50 automaty. Oczywiscie poerwsze ruszenie zakonczylo sie postawienie motocykla na kolo i popekane owiewki itd..... Ja na szczescie ruszac potrafie :crossy:
  4. mar1

    Cbr 600f f4

    Masz racje, napewno mlodszy rocznik to mniejsze prawdopodobienstwo jakiejs miny. Szczerze mowiac to wlasnie zaczynam sie zastanawiac co wybrac, tylko znowu to szukanie od poczatku :crossy: Musze sie z tym przespac i przemyslec Dzieki za rady :banghead:
  5. mar1

    Cbr 600f f4

    Nie sposob sie nie zgodzic bo napewno taka moc miedzy nogami kusi :biggrin: Hmm.... teraz to juz sam nie wiem :rolleyes: W tym co piszesz jest sporo racji, kwestia czy ma sie silna wole czy nie, trzeba by to przemyslec Arkadiusxmoto Moze nie to ze GS mi sie nie podoba, ale z tego czytalem to ciezko znalesc w dobrym stanie, cos co nie jest wymeczone, przynajmniej takie opinie znalazlem na roznych forach
  6. mar1

    Cbr 600f f4

    Jakbym nie mial prawka to bym nie myslal o moto :biggrin: Co do prawka kategori A, mam juz jakies 8 lat. Moge dodac ze przez robieniem prawka jezdzilem jedynie popularnym komarkiem, koles ktory mnie uczyl mial jedynie WSK, ale wogole nia nie jezdzilem bo sie popsula :cool: wiec wypisal mi karteczke ze niby wyjezdzilem wszystkie godziny, zaplacilem polowe i powiedzial ze jak bym nie zdal to mi za free podbije kolejna , wiec sie zgodzilem. No i wkoncu egazmin pierszy raz na czyms wiekszym niz 50, jakies SUZUKI 250 chyba CB, ale nie jestem pewien, spytalem sie egzaminatora czy moge sobie rundke po placu przejechac zeby wyczuc moto, niesty nie zgodzil sie, no wiec piersza jazda 250, prosta zero problemu, ruszenie pod gorke drobiazg, slalom bez problemu, na usemce oblalem bo nie mialem go wyczutego do tego stres itd. co prawda nie wylozylem sie ani nie wylecialem z usemki ale wjechalem 2 razy na linie, raz przednim a raz tylnyym kolem, glowna przyczyna to to ze nigdy wczesniej nie jechalem 250 a na pierwszym biegu "byla wrazliwa" :) Potem drugie podejscie, bez problemu wszytskie pierdoly zaliczone potem miasto i wszystko ok. Wiem ze taka 250 to nie jest zadna super szybka maszyna, ale wydaje mi sie ze skoro dalem rade zdac na prawko wsiadajac pierwszy raz na 250 (wtedy jej dynamika robila na mnie wrazenie) to jezdzac z glowa na karku dam sobie rade z 600, pozatym nie mam zamiaru scigac sie nim ani nic z tych rzeczy, wystarczy mi jazda w granicach 100km/h, bardziej rekreacyjnie niz sportowo, pewnie ktos zaraz napisze ze w takim razie czemu nie chce jakiegos turystyka? wiec z wyprzedzeniem powiem ze zaden mi sie nie podoba, a jesli juz jakis to mnie nie stac. Aha zapomnialem dodac ze kiedys jezdzilem (jesli tak mozna to nazwac) Yamaha xj600, alby bylo to tylko jakies 10km po niezbyt kretej drodze (bardziej mile wspomnienie niz zdobycie doswiadczenia ;) ) Co do jakiejs szkoly nauki jazdy w celu podszkolenia swoich umiejetnosci to napewno sie przyda i jesli bedzie jakas okazja to pewnie skorzystam, bo zdaje sobie sprawe ze nie mam wielkiego doswiadczenia,ale to tez budzi we mnie respekt do takiego motocykla. PS. Czytalem na forum ze mozna je zblokowac do jakis niecalych 40KM, i sie zastanawiam czy jakbym napisal ze tak zrobie to wiekszosc napisala by za dam sobie rade? Jesli tak to co za roznica jezdzic 40 a 100KM :bigrazz: napewno spora ale jak sie jezdzi uzywajac glowy i zdajac sobie sprawe z jego mocy to moze tymi 100KM jezdzic jakby mial 40 bez blokowania. Jesli sie myle to mnie poprawcie.
  7. mar1

    Cbr 600f f4

    Dzieki napewno przeczytam, zeby wiedziec cos wiecej, zawsze sie przyda. Tak apropos to nie chodzi mi o to zeby sie chwalic ani nic w tym stylu, poprostu jeden kolega powiedzial mi ze motor wyprostowac to nie taka prosta sprawa (kiedys mial honde CB750), MZ wazy jakies 150kg +ktos z tylu ok 60kg(nie licze kierowcy) w sumie daje jakies 200kg, a taka cbr wazy jakies 170kg, i dtatego zastanawiam sie czy rzeczywiscie jest to jaks wielka roznica, wychodzilo by na to ze waga to nie wszystko? PS. Porownie do jazdy rowerem po zakretach moze jest troche przesadzone ale jakby nie patrzec MZ nie stanowi ...............
  8. mar1

    Cbr 600f f4

    Masz racje nie jezdzilem za wiele po drogach publicznych, ale nie oznacza to ze wogole po nich nie jezdzilem, zdaje sobie sprawe ze mam male doswiadczenie Co do tych zakretow, zastanawialem sie czy jest az tak kolosalna roznica w porownaniu do MZ? Bo jazda MZ po zakretach niczym sie nie rozni od jazdy rowerem :bigrazz: A pytam poniewaz nigdy nie jezdzilem 600
  9. mar1

    Cbr 600f f4

    Witam wszystkich, jestem tu nowy, ale mam nadzieje ze przyjmniecie mnie tu z otwartymi ramionami :icon_razz: Za 2 tyg (wczesniej sie nie wyrobie) jade po moje pierwsze moto jest nim cbr600f 2000r Jest to moj pierwszy motocykl, zapewne zaraz uslysze glosy krytyki ze 100KM to za duzo na pierwsze 2oo Ciagle slysze od znajomych ze jestem wariat bo zaraz na cos takiego sie rzucam i ze gleba gwarantowana :icon_mrgreen: Moja przygode z motocyklami rozpoczolem od najbardziej popularnego moto czyli komarek :icon_razz: potem skuter 50, WSK 125 troche 175, i MZ 250, wiekszosc po polnych drogach u wójka, no i teraz juz niedlugo cbr :clap: Czy rzeczywiscie jezdzac takim moto musze zaliczyc glebe? Kuzyn mowi ze powinienem zaczac od czegos malego (slabszego) typu GS500. Tylko ze mi sie podoba cbr, a jak bylo z wami od czego zaczynaliscie? Dodam moze ze nie mam zamiaru pedzic ile fabryka dala, raczej spokojna jazda bo czuje respekt przed tymi 100KM. I jeszce tak przy okazji, to czy jazda po zakretach tak bardzo sie rozni od jazdy MZ? wiem ze napewno nie jest to to samo ale czy naprawde tak ciezko jest wyprostowac motocykl (170kg) po wyjsciu z zakretu? Mam nadzieje ze nigdy go nie zarysuje i jak kiedys bede go sprzedawal to bedzie w super stanie :D Pozdrawiam wszystkich forumowiczow
×
×
  • Dodaj nową pozycję...