
EwaS
Forumowicze-
Postów
35 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O EwaS
- Urodziny 12/15/1962
Osobiste
-
Motocykl
Suzuki GS 500 F
-
Płeć
Kobieta
Informacje profilowe
-
Skąd
Lubliniec
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia EwaS

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Kiedyś obiło mi się o uszy, że jakiś remoncik i modernizacje ośrodek przechodził... byłażby to prawda??? Może stąd te ceny... wie ktoś coś na temat stanu omawianych obiektów?
-
Czy Suzuki Bandit nadaje sie na pierwszy motor??
EwaS odpowiedział(a) na dr.kot temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Hej! Ja też miałam dylematy kupując swój pierwszy sprzęt. Wybrałam 500-kę, bez przekonania, bo marzyła mi się CBFka z owiewkami, 500-ka miała być tak właśnie do nauki :wink: Zdarzyło mi się od tego czasu poobcować troszkę z Bandziorkiem, CBFką (nawet Virażką - wszystkiego warto spróbować :icon_mrgreen: ), przymierzałam się do nowego GSX Fa,i stwierdziłam, że..., nie zamienię mojego maleństwa na nic innego- jest niezawodny, lekki, zwrotny, zadowalająco szybki, śliczny i pali średnio 3,7 literka! Która sześćsetka to potrafi? :biggrin: Oczywiście 200/h nie poleci (sprawdziłam), ale z drugiej strony po co miałby lecieć? Jeżeli chodzi o wysokość siedzenia, to GS i bandit mają zbliżone parametry, Bandziorki mają regulowaną wysokość siedzenia, o ile pamiętam 77-80cm, w GS 500F 78 cm wg danych fabrycznych. Osobie o wzroście od 170 cm w zwyż nie powinno to sprawiać żadnego problemu, ani na nierównościach, ani przy manewrowaniu. Ja swoje siedzenie lekko obniżyłam. Uważam, że 500-ki są bardzo odpowiednimi sprzętami na początek, będę zachwalać i popierać :buttrock: A Bandity niech się ustawią w kolejce :icon_biggrin: Pozdrawiam. -
Wojtasik, napisz fonetycznie o braterstwie polsko- madziarskim, to się nauczę... i może przydam się w trudnych chwilach... :icon_mrgreen:
-
A po co się wyrywać z domu? Zapewne będzie laaać :icon_twisted:
-
Rozumiemy tą fobię :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
-
Bandit 650 S a GSX 650 F
EwaS odpowiedział(a) na EwaS temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
... a jednak, różne cuda się zdarzają... :icon_mrgreen: , np podnóżek przyciśnie część buta ... i nie po pijaku!!! tylko po piachu, np... :icon_mrgreen: Super byłoby, gdyby crash- pady zapewniały choć trochę przestrzeni między podnóżkiem a podlożem, ale oczywiście nie życzę nikomu sprawdzania tego osobiście na własnym, ulubionym sprzęcie :bigrazz: -
Bandit 650 S a GSX 650 F
EwaS odpowiedział(a) na EwaS temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Dzięki, na fotkach źle to nie wygląda h :lalag: przy tym chyba mieszczą się w oryginalnych otworach owiewki..? z tyłu też są założone, bo nie jestem pewna (troszkę ciemno)? Czy zabezpiecza to również nogę przed przygnieceniem? Powinnam byla zalożyć coś takiego do mojego gienusia- trochę się bidulek podrapał w tym sezonie :bigrazz: ... a taki był śliczny... noo, dalej jest... Pozdrawiam. -
Bandit 650 S a GSX 650 F
EwaS odpowiedział(a) na EwaS temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Aaaa, właśnie... odnośnie inwestycji, to czy są jakieś sensowne możliwości zabezpieczenia GSXFa przed uszkodzeniami owiewek przy irytujących niespodziankach typu... hmm... np. lekka gleba na szutrze, albo gdy np. stopka się złoży na nierównym parkingu? :icon_mrgreen: Pytam poważnie, bo już to przerabialam... :wink: -
Forum uzytkownikow Suzuki GSXF
EwaS odpowiedział(a) na TasmaN temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
No i bardzo dobrze, że powstało :icon_biggrin: zapewne będę tam zaglądać... -
Bandit 650 S a GSX 650 F
EwaS odpowiedział(a) na EwaS temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Ja do wysokich nie należę, dlatego (niestety) przy tyłowaniu czy "turlaniu" w przód kontakt z tłumikiem może wchodzić w grę... Dzięki subbar za spostrzeżenia, będę uważnie śledzić wszystkie wypowiedzi, bo... ... przyznaję, że obydwa motocykle bardzo mi się podobają (ze wskazaniem na GSFa- chyba z racji podobieństwa do sprzętu, którym aktualnie się przemieszczam) i chciałabym wyobrazić sobie siebie podczas używania ww jednośladów, co może mieć znaczenie przy wymianie mojego GSa na coś troszkę większego... myślę jeszcze o Hondzie CBF 600s z racji ABSu, ale to inny dział, więc nie będę się rozwodzić :icon_mrgreen: mmm757, jeździsz GSXFem??? -
Bandit 650 S a GSX 650 F
EwaS odpowiedział(a) na EwaS temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Dziękować ! Czytalam o parzącym wydechu, ciekawa jestem czy dotyczy tylko GSX-Fa, czy to samo mają też nowe Bandziorki SA? Jeżeli tak, to w obu przypadkach należałoby pomyśleć o innych :icon_rolleyes: , takich, które nie przypieką... jakich? ... i jeszcze jedno: skąd się bierze różnica masy obydwu modeli (w/g danych producenta) Bandit z małą owiewką 222kg na sucho, GSX F 216kg z owiewką znacznie przecież większą... :icon_rolleyes: ... no to jeszcze w sprawie zamykających się szybko opon w pochyleniu... czy jeżdżąc bez przycierania podnóżków można spodziewać się niemilej niespodzianki? czy raczej nie da się złożyć GSXa tak, jakby się chciało, bo sprzęt złożyć się nie będzie chciał? Pozdrawiam. -
Bandit 650 S a GSX 650 F
EwaS odpowiedział(a) na EwaS temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi. Idę poszperać w/g wskazówek... ale gdyby ktoś chciał coś dodać, to bardzo, bardzo proszę ;) Wszelkie Wasze opinie, wrażenia, doświadczenia, są dla mnie ogromnie cenne. -
Bandit 650 S a GSX 650 F
EwaS odpowiedział(a) na EwaS temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Myślę o tym nieśmiało... ale na razie kocham GS-a :icon_mrgreen: Mariusz, na co Ty zmieniasz? A w ogóle, chłopaki, jesteście przecież specami w tej dziedzinie, moglibyście uprzejmie podzielić się swoją wiedzą na ten temat, wiedzą praktyczną, bo ta jest szczególnie dla mnie cenna... A jeżeli jest to stare jajo (jak naprowadził mnie jeszua) w nowym opakowaniu, to wiem cokolwiek, ale chyba zbyt mało... mam problemy z czytaniem prasy... nie mam odpowiedniego sprzętu do czytania :icon_eek: Panowie, otwórzcie się na moje wołanie o autorytatywną opinię, plisssss ;) Dziewczyny, jeżeli możecie mnie oświecić w tym temacie- oświećcie :notworthy: -
Bandit 650 S a GSX 650 F
EwaS opublikował(a) temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Witam! Zapoznałam się z informacjami podanymi przez producenta na temat wymienionych modeli i nie wiem za bardzo, czym one się od siebie różnią (oprócz oczywiście wyglądu zewnętrznego) ? Znam opinie użytkowników Banditów, natomiast prawie nic nie wiem o GSX-Fie, nie załapalam się niestety na jazdy próbne... jest to nowy model, ale może znajdzie się ktoś w gronie miłośników marki, kto mógłby podzielić się doświadczeniami i informacjami na w/w temat :wink: Pozdrawiam. -
Suzuki GS500F nowy - na pierwsze moto
EwaS odpowiedział(a) na Marcin1sport temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Cześć! Od tego sezonu jeżdżę GSf-ką. Bardzo fajny sprzęt na pierwsze moto. Przy spokojnej, turystycznej jeździe- bez szaleństw (bo poszaleć też można kręcąc go powyżej 6 tys.) palił ok 3,5 l, co bardzo drażniło mojego zacnego małżonka tankującego do swojego cruisera dwa razy częściej :biggrin: . Jadąc trochę ostrzej spalanie wyniosło ok 4,3- 4,5 l, tak że pod względem ekonomiczności jest to sprzęcik bez zarzutu. Pisząc o spokojnej jeździe mam na myśli utrzymywanie obrotów między 3 a 4,5 tys obrotów, co w ruchu miejskim jest raczej trudne, ale poza nim- cóż, duży zasięg i sporo kasy w kieszeni. Vinyl zastanawiał się, czy pokonywanie dalszych tras nie będzie zbyt męczące, choć nie napisał, ile wynosi Jego zdaniem "dalsza trasa"... Zdarzyło mi się jednego pięknego dnia przelecieć sporo ponad 600 km z krótką przerwą na obiadek, faktem jest- pod koniec dnia miałam dość, ale odległości w przedziale 250- 350 dawały frajdę z jazdy. Ale się rozpisałam, sorry :wink: Pozdrawiam.