Skocz do zawartości

dubito

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dubito

  • Urodziny 10/24/1969

Osobiste

  • Motocykl
    yamaha royal star
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Morawica

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia dubito

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Można, ale po co?... chyba że z nudów i dla wydania kasy.
  2. Gaźniki były synchronizowane, byłem przy tym, a przecież nie mogą się rozsynchronizować w ciągu 2 miesięcy. Tak czy inaczej bedę je czyścił to i synchronizować trzeba będzie jeszcze raz. dubito
  3. Dzięki Szynszyll, z serwisami i odbiorami różnie bywa. Pozdrawiam
  4. Linka była sprawdzana, nieszczelność na króćcach też ale tam łatwo coś przeoczyć i te objawy do tego rzeczywiście pasują, spróbujemy jeszcze raz. Dzięki za wskazówki. Pozdro Nie ma tych objawów tzn wycieki czy ulatnianie paliwa, czy taki efekt nie powodowałby zalewania silnika i trudności z uruchomieniem, pewnie jeszcze jakieś strzelanie by było. Trop jest ciekawy, sprawdzę to też dla pewności. Dzięki Nara
  5. Motocykl Yamaha XVZ 1300 - 4 cylindry V. Chłodzony cieczą, rocznik 2005. Witam sytuacja jest taka. Na gorącym silniku po zdjęciu gazu i wciśnięciu sprzęgła obroty nie spadają a wręcz rosną, trwa tak kilkadziesiąt sekund po czym obroty spadają - bardzo wolno aż do normalnych wolnych obrotów. Na zimnym lub niewygrzanym wszystko odbywa się tak jak powinno. Żadnych innych symptomów czy oznak nie obserwuję no może lekkie falowanie wolnych obrotów na ssaniu. Robiona była synchronizacja w serwisie yamahy i wymieniane świece (bez efektu), czytając inne podobne tematy widzę, że należałoby wyczyścić gaźnik, czy jeszcze jakieś pomysły lub uwagi Wam się nie nasuwają?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...