Skocz do zawartości

chlopekrostropek

Forumowicze
  • Postów

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O chlopekrostropek

  • Urodziny 04/23/1991

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha TDR 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5039507

Informacje profilowe

  • Skąd
    Toruń

Osiągnięcia chlopekrostropek

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. u mnie są dwa punkty na obu zebatkach które powinny byc ustawione zaraz przy sobie. Skoro jest jakies oznaczenie to znaczy ze ma to znacznenie
  2. Mam takie pytanie. Wiem, ze w silniku nie ma nic z przypadku, ale jestem ciekaw jakie zastosowanie ma cos takiego (zaznaczone na zdjeciach). Miałem nie miłe przygody gdy pekł mi klin i latało to bardzo dziwnie, przez co w 2 serwisach stwierdzono mi "na oko" uszkodzenie wału. I tak przy okazji, jakie powinien miec wymiary klin na wale przy zębatkach? (stary jest nie do zwymiarowania). Jest to model TDR 125 4FU z 95 roku. http://www.fothost.pl/upload/08/21/29f2975e_sil1.jpg http://www.fothost.pl/upload/08/21/fb4703ab_sil2.jpg
  3. No tak, mam zamiar kupic zestaw naprawczy, ale nie moge znalesc nigdzie wsrod zamienników do TDR 125, mam nieoryginalny w tym momencie założony i nie moge porównac wymiarów czy pasuje od DT125, który jest łatwo dostępny.
  4. Szukam wymiarów oryginalnego korbowodu do Yamahy TDR125 z roku 95. Jest to ten sam silnik co DT125? Szykałem tych danych w serwisówce DT125 ale nie znalazłem (byc możę za słaby angielski). Starym korbowodem nie mam co się sugierowac jest niespasowany. Pozdrawiam
  5. Narazie nie czuć tam benzyny, podjade do znajomego fachowca od olei zobacze co on powie o tym. Najbardziej niepokoi mnie to ze tak szybko zmienia olej barwe (zdazylem ledwo co odpalic juz był cały czarny), ale skoro mówicie że to norma to luz.
  6. a mozliwe ze to przez pozycje dziwną sie przedostała benzyna? bo jak nalałem juz nowy olej i przejechałem odległosc wieksza niz na starym od momentu podniesienia to benzyny nie czuc zupełnie
  7. Witam. Po zimowaniu odpaliłem motocykl chodził ładnie, wszytsko okej. Ale nagle znalazłem przeciek w baku. Przechyliłme motocykl tak aby benzyna nie zalewała mi przecieku i załatałem. Zosatwłem w takiej pozycji motocykl na noc (pochylenie ok 45 stopni) aby ładnie wszystko zaschło bez udziału benzyny. Po odpaleniu dzień później (po godzinnym staniu w pionie) "oczko" do sprawdzania oleju zrobiło sie czarne. Zlałem cały olej, śmierdział benzyną. Nalałem nowy. Przejechałem ok 10 km i znowu zrobiło sie czarne, ale benzyną już nie zmierdzi, czysty zapach oleju. Myślicie że co może powodować czarnienie oleju? A i jeszcze to moj pierwwszy dwusów japoński i mam pytanie czy jest tam filtr oleju?
  8. Być moze pływak niedomyka, przeczysc całosć, moze znajdzesz cos niepokjacego
  9. Tarcza na moje. Miałem takw TDR, przy hamowaniu streasznie drgało. Okazała się krzywa tarcza i zapieczony jeden tłoczek. Zobacz czy gdzies na tarczy nie ma śladów ze nieregularnie zdzierają sie klocki.
  10. w teleexpresie mówili ze wiekszosc w zakładach bukmacherskich obstawiało na niepowodzenie tej próby, ale jak widac sie mylili:D
  11. Luźne klemy na akumulatorze, albo gdzies indziej przewody wysokiego napiecia. Bierze prąd z alternatora od tego takie skoki w obrotach i mulenie sie oraz miganie kontrolek.
  12. widac ze cos kombinowane ale działa. Zima jest, znasz sie moze troche na tym i masz czas to według schematu elektryucznego doprowadz to do porzadku jesli Ci sie chce. Kostka wyglada na oryginalna,a le pokombinowane.
  13. Szukam odpowiednika tej swiecy tyle ze dwuelektrodowego. Miałem dotychczas jakies badziewie i mi strasznie słabo olej przepalało miedzy innymi. Jak juz musze kupic nową to moze dwuelektrodową zeby lepiej przepalało.
  14. Witam. Moze ktoś sie na tyle dobrze orientuje, może nawet ktoś się czegoś takiego podejmował. Szukam odpowiednika świecy NGK BR9ES dwuelektrodowego. Myslicie że jest to lepsza alternatywa niż jednoelektrodowa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...