Skocz do zawartości

dedmuha_z_domu

Forumowicze
  • Postów

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    warszawa

Osiągnięcia dedmuha_z_domu

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. to git byloby. jak sie uda to na najblizszym bajzlu kupie wydechy i mozna dzialac
  2. rozumiem ze po modyfikacjach tyle Ci pali.. to bardzo optymistyczne:) a ja dzis troche zwatpilem w slufsznosc mojego tuningowania bo dostalem w dupsko az sie zadymilo... hehe od kumpla co jezdzi tez vs em tyle ze 4 biegowym z 93 roku. bez przerobek. ze radosc mu sprawilem okrutna, nie musze dodawac powiedz jeszcze czy wiesz komu mozna by powierzyc przerobke wydechow wg. Twojej receptury.
  3. aaa, no i wyszlo mi ze w trasie dosc spokojnej ok 6,6l. na stowke i ponad 10 l. w miescie
  4. ale czekaj no czekaj... jak to same iglice? w tym zestawie byly dwa komplety ...czegos tam:) czyli w sumie cztery sztuki tych mosieznych cyckow z dziurka:) wrzucilem fotke: http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=558 i ten mosiezny dinks ni cholery mi na iglice nie wyglada oprocz tych dwoch elementow jeszcze jakies duperele..podkladki i wiertelko :mrgreen: a to co napisales o rurach to mi sie podoba tylko potrzebowalbym magika co mi to zrobi pieknie...masz jakis namiar moze? i wogole dzieki za opinie
  5. z pomiarami w trasie strasznie cienko w tym sezonie. czasu brak moze w ten weekend sie uda gdzies dalej kulnac to napisze co sie okaze k&n sa chyba standardowe do vs-a. w kazdym razie jak zamawialem to nie przedstawiono mi innej opcji maja symbol su-1487 co do dysz, to sa dynojety maja w instrukcji tez jakis symbol i info ze sa do europejskiej wersji. oraz stage 1- moze to istotne- nie wiem no i wydechy oryginalne zmodyfikowane tylko wiertlem 8 lub 10, trzykrotnie kazdy (troche sie dzwiek poprawil) wiem ze powinienem zmienic na jakies bardziej przystosowane , ale nie znalazlem zadnych ktore by mi sie podobaly...jakies za malutkie sa moze jest sposob zeby fabryczne dostosowac jakos...
  6. halo i mi sie tez zaczal slizgac... a temet podkladek zdech. zaden z panow nie robil tego jeszcze? i na marginesie dodam ze po zalozeniu k&n i dynojetow chleje jakby go obejsrauo 9,5 do 10...w miescie ofkors. czy sprawa do wyregulowania?..chyba tak, tylko u kogo? bo jak ma tak zostac , to wracam do gryginalnych dyszek pozdrawiam
  7. dzieki, ale ja akurat lama jestem pradowa:) nie odwazyl bym sie.. chociaz cena kusi hehe
  8. Nooo to pocieszajace jest... pare zetow mniej w plecy :D a powiedz jakie aku kupiles i ze ile? mi proponowali cos za 370 , ale jakis gostek na ursynowie (we wawce) mowil mi ze ma philipsa za ok 160 plnow . tylko ze aku ma 17 ah i tez zelowe jejt
  9. mechaniki moje mowia ze ladowanie jest ok, tylko aku padlo tak strasznie nie sie nie chcialo juz naladowac 8O ...aaa, bo wogole moto zdechlo w czasie jazdy , odpalilo na kablach i chodzilo, a po odlaczeniu zdechlo raz, drugi...az nagle nie zdechlo. I dzieki temu wrocilem z wycieczki o prawie wlasnych silach. Po przejechaniu kilku km pomyslauam ze sie aku naladowal troche i zgasilem i kicha... to samo dokladnie:( powtarzajac procedure z odpalaniem z cudzego aku dotarlem na parking. motur zdechl gdy go tylko ustawilem na miejscu. Dziwne to jakies-od rana tego dnia odpalalem ze cztery razy zupelnie normalnie az tu nagle trup. I to w czasie jazdy... Nigdy wczesniej mi tak bateryjka nie padla, zawsze pierwsze objawy zejsciowe byly przy rozruchu, ale nawet jak nie palil sam to potem sie ladowal i bylo git...przynajmniej do pierwszego kilkudniowego postoju. Nie qmam pradu , ale mam nadzieje ze diagnoza jest prawidlowa :roll: Jesli macie jakies uwagi , to bardzo prosze...
  10. Moze mozna jakos zweryfikowac jego sprawnosc... moze zalozyc do moto i sprawdzic czy jest ladowanie... Oczywiscie ja bym to zrobil.:banghead: jesli taka operacja nie bylaby dla Ciebie zbyt klopotliwa, to jak mi mechaniki potwierdza w poniedzialek ze to regulator to sie odezwe. Jestes Centaralna Polska, ja rowniez... moze sie uda :P tak czy siak dzieki za odzew szybki
  11. Dobry dzien panie i panowie ... Wiec nie ma pradu, znaczy ladowanie padlo... Wstepna diagnoza wskazuje na kopany regulator napiecia. Ta swolocz nowa kosztuje cos ok 8 stowek :banghead: No i mam pytanie: czy mozna toto zastapic regulatorem od innego moto? Albo moze ktos ma uzywke dobra i niepotrzebna- tak pro forma bo cudow nie ma raczej...ale co tam zapytac trzeba :P Byc moze przyczyna zgonu okaze sie inna , wiec pytanie byloby na zapas, ale jak wiecie to dajcie cynk. pozrawiam
  12. problem nie lezy w uszczelkach, pompa ucierpiala na skutek dzwona i jest do wymiany
  13. potrzebna jest jak w temacie, do tylnego hamulca. oryginal lub info od czego mozna latwo dopasowac pozdroowka
  14. vs panyyyy... allelujka :banghead: zara bedzie wiosna :mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...