Po kupnie mojego wymarzonego motoru(Hondy MTX r II) stwierdziłem że będę z niego zadowolony ,lecz jak to bywa przy kupnie japońskiego motocykla byłem niestety omylny i oszukany przez sprzedawcę otóż. Pierwsze co w niej wymieniłem była przednia lampa , drugie co mnie zaniepokoiło to stan silnika;/ niestety w nim wymieniłem cały gaźnik(nowy) lecz to nie dało efektu(17.10.2007) jakiego się spodziewałem . Następnie po odbyciu wizyty u mechanika byłem bardzo zawiedziony. Otóż po rozebraniu głowicy i cylindra dowiedziałem się że niestety nie był robiony szlif cylindra ani nie były wymieniane pierścienie ; co więcej okazało się , że ma luzy na wale i na łożyskach i ma słabą kompresje 8 barów ;/. Niestety po stwierdzeniu defektów nadszedł czas na zweryfikowanie cen dotyczących części motocykla. Mianowicie do wymiany (remątu) potrzebne jest: - Szlif cylindra (100zł) - Tłok ze sworzniem, tulejką i pierścieniami (350zł) - Regeneracja wału (200zł) - Łożyska z uszczelniaczami (Tutaj bym poprosił aby ktoś mi doradził jakie kupić łożyska „Chodzi mi tutaj o dobrą firmę i koszt”) - Linka gazu i sprzęgła (95zł) - Łańcuch (150zł) - Nowe zębatki (70zł) - Olej „Motul” (70zł) - Uszczelki (40zł) - Guma będąca pod łańcuchem (wiecie może gdzie można ją dostać...?) - Świeca (12zł) - Robocizna Mechanika (500zł i to mnie najbardziej boli...) - Polerowanie plastików (30zł) - Malowanie elementów ramy (60zł) Niestety będzie to dla mnie DUŻY WYDATEK , lecz po skończonej pracy myślę , że będzie warto popatrzeć na idealny stan „WIZUALNY” jak i „TECHNICZNY” mojego motocykla. Wtedy będę mugł nareszcie powiedzieć że to jest to czego tak długo szukałem.(13.11.2007) (29.12.2007) chciałbym abyście odpowiedzieli na kilka moich sugestii dotyczących mojego motocykla Pozdro :lalag: