-
Postów
132 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Wyczes
- Urodziny 03/12/1984
Osobiste
-
Motocykl
VS 800, M21W2
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
9578617
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Bydgoszcz
Osiągnięcia Wyczes

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)
0
Reputacja
-
Zasadniczo 3l ale nieraz potrafi wychlupać trochę i zostaje mniej ;-)
-
Mam '95 więc to samo co Ty.. U mnie po czyszczeniu gaziorów (były całkiem suche) i w sumie nie miałem takich problemów z odpaleniem. Ze dwa razy zakręciłem po 5s i za trzecim zaskoczył.. Spróbuj wyciągnąć ssanie na maxa i kręć go właśnie na wyciągniętym ssaniu.
-
No mi mój bierze przy dynamicznej jeździe 5,3/100... Zobacz może najpierw jak świece wyglądają, to już może sporo powiedzieć.. To 11 to pali Ci na okrągło? Czy tylko teraz jak jeździłeś cały czas na ssaniu?
-
Privat, spróbuj zdjąć wąż paliwa z kranika i otwórz kranik na ON. Zobacz czy czasem sie nie przytkał, to samo na rezerwie. Może w paliwie był jakiś syf? Nie jestem mechanikiem, ale to że strzela w wydechy wg mnie jest przyczyną zbyt ubogiej mieszanki, co by potwierdzało to, że na ssaniu jakoś sie zbiera. Może być tak że gdzieś zaczęło brać fałszywe powietrze do gaźnika i nie ma to związku z tym tankowaniem. Na pełnym baku nie możesz przejechać 100km do rezerwy!
-
Jak to jest z tymi kaskami?
Wyczes odpowiedział(a) na Gładzior temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Póki co jeżdżę w integralu.. Kiedyś jakiś gośc zwrócił mi uwagę jak śmigałem sobie WSK'ą że powinienem przecież jeździć w "orzechu" bo taki to tylko na 'ścigacze' jest... :icon_exclaim: ..ale myślę o otwartym w stylu lat '70. -
Hmm :icon_mrgreen: Według mnie nie za dobry.. Intruz jest smukłą maszynką i nie wyobrażam sobie jak byś je chciał tam zmieścić (sensownej grubości) tak żeby moto nie wyglądało jak skunks :icon_mrgreen: Może trochę inny przykład ale znajdź sobie w necie fotkę Intruza M1800R limitowanej wersji w malowaniu właśnie z białym pasem (tylko jednym) pomimo że jest to szeroka "krowa" i i tak nie ma za wiele miejsca po bokach na lakier. Ja bym ich nie malował. Pozdrawiam!
-
Po zdjęciach ciężko jednoznacznie ocenić.. Równie dobrze mogłeś zrobić interes życia jak i wtopić jeśli np. okazałoby się, ze z ramą jest cuś nie tak.. Ale z pewnością nie brałeś go w ciemno tylko sobie oglądnąłeś co i jak, więc powinieneś wiedzieć to najlepiej :clap: Wiem jedno doprowadzenie sprzęta do stanu używalności daje sporo radochy, przy okazji walniesz se kolorek jaki leży Ci najbardziej.. Powodzonka!
-
DESERT EAGLE .50 :icon_mrgreen:
-
Witam! Drogie jak cholera.. Zrobienie takiego układziku to wydatek rzędu 30zł.. Ten który pokazałeś jest jeszcze na dość niskiej częstotliwości ja robiłem sobie na nadajniku 38kHz efekt dobry.. zasieg działania jakieś 10-15m pod jednym warunkiem.. pies nie może być głuchy, lub poje***ny jakiś.. może to dziwnie brzmi ale spotkałem się z różnym działaniem nieraz po włączeniu atakował jeszcze bardziej.. najczęściej jednak efekt jest taki, że kładzie się na glebie i trzęsie.. Acha moge jeszcze dodać, że najlepiej toto działa w chwili po włączeniu tzn kiedy dostaje impuls sygnału, po pewnym czasie zwierzak jakby przywyka do niego. Zastosowanie tego w motocyklu wg mnie nie ma sensu (nie będzie działać)! Pozdrawiam!
-
Cześć! Jeśli chodzi o rocznik to się tym za bardzo nie sugeruj. Jest sporo maszyn rocznikowo nie najmłodszych, do których nie ma się o co doczepić pod względem stanu. Podstawa to nie "podpalać" się za bardzo i wytrwale szukać Jeśli miałbym wybierać z tych sprzętów które podałeś (Ltd EN LS), to zdecydowanie brałbym Savage'a. Ale to raczej ze względu na moje upodobania, bo jest najbardziej chopperowy z tych trzech. Jakoś bardziej pasuje mi duży singiel chłodzony powietrzem (no i wydobywający się z niego bulgot :icon_twisted: ). Jest tylko jeden problem jeśli masz powyżej 180cm wzrostu to możesz mieć kłopot żeby się zmieścić bo jest mały.. A poszerzając o inne maszynki to jeszcze zastanowił bym się nad wspomnianą Shadowką lub Vulcanem 750. Powodzenia w szukaniu!
-
Również gratuluję! Widać że dużo pracy włożyłeś w przebudowę, ale warto było! Przy okazji zapytam jak malowałeś pierwotnie chromowane elementy? Usuwałeś chrom?
-
Dodadkowy pierscien na tloku w motorze wsk 125 ccm
Wyczes odpowiedział(a) na JeLoN3 temat w Mechanika Motocykli 2T
Możecie to poprzeć jakimś oryginalnym rysunkiem złożeniowym ew. przekrojem? To rozwieje raz na zawsze wątpliwości.. Może dowiem się czegoś nowego... :crossy: Do autora postu. Polecam zaopatrzyć się w książkę "TUNING - zwiększanie sprawności silników spalinowych" autor Tomasz Sałek. Zapewniam że po jej przeczytaniu nie będziesz zadawał tego rodzaju pytań. Przy typowo sportowych przeróbkach pozostawiano jeden pierścień dodatkowo zmniejszając jego grubość. No ale to jest już wyższa szkoła jazdy ;) Pozdrawiam! -
...żeby tam zaraz rules... :P :clap: SPOKO sprzęcik :notworthy: Pozdro!
-
Dzięki! Jak będę miał trochę czasu to zobaczę, miejmy nadzieję że to rozwiąże problem.
-
Tylko że u mnie właśnie to jest skopane, po przekręceniu nadal wraca na swoje miejsce :biggrin: No ale jak mówiłem to nie jest aż taki wielki problem, a i dla silnika pewnie lepiej.. Dzięki za pomoc! :D