Witam.
Jak z problemem to do Was. :)
Wspomniana lampa przy włączonych światłach mijania pali się tak samo mocno jak przy wciśniętym stopie..
Zauważyłem, że jak spadają obroty, to lekko przygasa. Pomierzyłem napięcie, jestem lekko zdziwiony wartościami (3,25 - 4 V) tyle, że na pomysł, żeby miernik przełączyć na prąd zmienny wpadłem w domu dopiero..
Myślicie że lampa ?
I drugi temat. Polatałem sobie po polnych drogach i wyrwały się (pękły) obydwa wkręty trzymające plastik, a zarazem cała konstrukcję ściśle związaną z tablicą rejestracyjną i kierunkami. Zamawiać nową, czy walnąć samoróbę na zwykłych śrubach ? Na razie szybkozłączki i taśma izolacyjna wydaje się być wytrzymalsza.
Ozdrawiam, dzieć.
P.S. Kiedyś pytałem jaka jest praktyczna różnica pomiędzy 450 a 250. Nie wiem nadal jaka jest, ale 450 jest wyśmienity :)
Nie móc, z względu na obolałość kończyn, się wyzwolić z ubioru, po kilku godzinach w siodle: bezcenne. :)