Skocz do zawartości

wit1977

Forumowicze
  • Postów

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wit1977

  • Urodziny 11/02/1977

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha xtz660 Tenere
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Grudziądz

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia wit1977

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. w mojej maszynie jeden korek jest pod chłodnicą na środku ramy, a drugi w karterze. miska jest suche, więc większość oleju jest w ramie. Pozdro
  2. Dzięki za info. Pozdro :lalag:
  3. Zamierzam podregulować zawory, w związku z tym kilka pytań: 1. czy regulować zdejmując pokrywę głowicy? 2. 3 dolotowe i 2 wylotowe- czy jest jakaś kolejność? 3. w którym miejscu mogę kręcić kluczem, żeby obrócić rozrządem- zaślepka od strony alternatora? pozdro.
  4. ja stosuję castrol mineralny 10w40. ok. 32 zł za 1 litr. do 660 wchodzi ok.3,8l.
  5. do pomiaru najlepiej wykorzystać kostkę na przewodach wychodzących z altka. Przedział jak kolega podał równy lub zbliżony na wszystkich przewodach(3). U mnie było powyżej 60V. Jeżeli tyle będzie to nie ma się co długo czaić i zakupić nowy regler. Dobrze puścić dodatkowy przewód masy od aku do regla. PS> swój regler kupiłem u "Olka" i działa wzorcowo. Powodzenia. :icon_mrgreen:
  6. tylko nie przesadź z prądem ładowania: czas ładowania x prąd ładowania = pojemność akumulatora moc prądu ładowania- 1/10 pojemności aku. Pozdro
  7. do piasty dokręcana jest jeszcze mała tarcza od ABS-u. Może nie pasować od innego modelu
  8. Dzięki. Sezon coraz bliżej. pozdro
  9. Fabrycznie zalecany olej do tego modelu powinien posiadać właściwości 20W-40. Czy bardzo niekorzystne będzie zastosowanie oleju 20W-50? Jazda 50% w terenie(głównie las, szutry).
  10. Witam. Potrzebuję wszelkich informacji odnośnie możliwości kupienia przedniego koła do "bandyty"650s rok 2005. Model z ABS trudny do zdobycia. Z góry dzięki za pomoc. Pozdro
  11. Witam. Nie piszesz, czy startuje Ci rozrusznik. Ja w zeszłym roku miałem problem z przekaźnikiem rozrusznika. "chwytał" za którymś razem. Oczywiście przekaźnik był solidnie zmontowany, więc musiałem zrobić "trepan" dookoła korpusu. Po zdjęciu kapsla okazało się, że znajdująca się tam dioda jest uszkodzona. Na szczęście była wpinana, więc po wymianie na sprawną wszystko wróciło do normy. Całość złożyłem, plastik "zlałem" lutownicą a na to koszulka termokurczliwa z uszczelniaczem. Parę ładnych groszy w kieszeni i spokojna głowa. Pozdrawiam i życzę powodzenia. Odnośnie gorącego regla, to sprawdź przewody-czy też nie grzeją się. miałem podobny problem. Może znajdziesz coś w moich postach. :icon_razz:
  12. Zbliża się sezon(małymi krokami) i stoję przed wyborem zakupu ochrony na kolana. Mam zamiar przeznaczyć na ten cel ok. 200 zł. Proszę o wskazówki, na co zwrócić uwagę przy wyborze konkretnego modelu. Może macie jakieś konkretne modele godne polecenia w tych pieniądzach. Pozdro
  13. Witam. Chcę wymienić płyn chłodniczy w mojej tenerze i nie jestem pewny, gdzie znajduje się "korek" spustowy. Czy znajduje sie na pokrywie pompy wodnej czy w innym miejscu? Dzięki za wszelką pomoc.
  14. pozostaje jeszcze kwestia prawidłowo naładowanego akumulatora. Wszystkie czynniki muszą być zgrane. Moto musi odpalić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...