Skocz do zawartości

caniggia

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O caniggia

  • Urodziny 05/12/1976

Osobiste

  • Motocykl
    flstc, cbr 1000
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Opole

Osiągnięcia caniggia

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. 16 lat bez gleby jak narazie (2 na bombie na zlocie nie licze) HD i CBR1000 Caniggia
  2. Witam, Polscy policjanci tez potrafia, polecam poscig z okolic lublina, tu mial chlopak pecha bo trafil na bylego kierowce rajdowego: caniggia
  3. Pisalem zeby cwiczyc tak aby sie bokiem nie ustawial... Na prosto oczywiscie nic sie nie stanie...
  4. Hamowanie awaryjne rowniez na mokrym - 2 naraz, pomimo ze tyl ledwo hamuje!!!, i opona ma w tym przypadku malo do gadania, sczegolnie w scigach, w turystykach tyl jest bardziej dociazony. Przod pulsacyjnie, przy lekkim uslizgu przodu lekko odpuszczamy. Tak jak kolega pisal poprzednio, jak zablokuje tyl, to trzymamy nawet do walniecia szlifa, w przeciwnym wypadku - katapulta przez motocykl... kilka dni temu widzialem taka akcje, malo tego motocykl przykryl goscia... bylo z 50km/h na szczescie nic sie nie stalo. Dobrze jest pocwiczyc na mokrym samo hamowanie tylem tak aby motocykl nie wchodzil w boczny slizg (da sie opanowac po kilku razach). Hamowanie awaryjne w zakrecie - na moment hamowania postawic maszyne w pion i jak wyzej, do dechy... Test hamowania na mokrym asfalcie (prawie jak lod) z 30km/h sam tyl: 20m sam przod 4,50m przod+tyl 4,30m. trening czyni mistrzem, nie bac sie hamowania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...