-
Postów
31 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Kocz
- Urodziny 10/30/1969
Osobiste
-
Motocykl
Sportster1200,VN1500
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
3374348
Informacje profilowe
-
Skąd
podkarpacie
Osiągnięcia Kocz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
suzuki ls 650 savage - szukam posiadaczy tego motocykla
Kocz odpowiedział(a) na temat w Cruiser/Chopper
No odradzacie Savage ,a motocykl naprawdę fajny .Pas zakupiłem z rzeczy używanych u gościa za 270 zł ,w ładnym stanie .Pamiętajcie ,że remont singla to 1 cyl ,jedna głowica i jeden tłok ,koszty są bardzo małe przy jakimś remoncie .Mój motocykl zakupiliśmy z przebiegiem 44 tys i śmiga bardzo ładnie .Na początek drogi motocyklowej Savage jest Super !!!!!!!!!!!!! -
Mi się podoba odgłos i taki specyficzny klask tłumików COBRA !!!! Miałem zciągnąłem bo przytarłem ,ale pewnie je REAKTYWUJĘ ;) super brzmią !!!
-
suzuki ls 650 savage - szukam posiadaczy tego motocykla
Kocz odpowiedział(a) na temat w Cruiser/Chopper
No przeżyłem zakup ,takiego motocykla .!!!!!! ;) Dla mnie rewelka ten Singiel .I większy jest od wirago 535.Przy zwroście ponad 172 ,moja żona waliła kierownicą w kolana ,a na Savage NIE !!!!!!!!. Bardzo ładnie jeździ i cena jaką daliśmy to 4,5 tys :buttrock: ,Virago jest droższe. Pozdrawiam .Jak coś to walić w dym powiem na co tzreba zwrócić uwagę :bigrazz: -
Panie i Panowie, pytanie serio: Suzuki Volusia czy Yamaha Drag Star?
Kocz odpowiedział(a) na exploted temat w Cruiser/Chopper
Numer buta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie wiadomo jaki ?????????????? :crossy: My to już z kolegami wiemy prawie jaki ten motór ma być , tylko do wzrostu i wagi numer buta potrzebny jest .Pozdrawiamy .Podkarpacie :) -
Ja żonie zakupiłem Czopka za 4,5 tys co się nazywa SAVAGE,ogólnie powiem wam ,że jestem zdziwiony ,że ten motocykl tak ładnie pracuje .Rok 93 , poj 650 no i wygląd Super.!!!!!!!!!!!!
-
Lubie was chłopy ,co prawda nie każdy kuma i to juz problem nasz ,aby kumał więcej .Ale tak zapytam po co ci te pomiary .Jeśli chodzi o napięcie ,nie zmieni ci sie nic Jeśli masz zje*any akumulator ,tez ci nic nie pokaże ,bo napięcie będziesz miał zawsze te same.Aby sprawdzić A/h to tzreba czegoś innego .A te napięcia co podajesz nic ci nie powiedzą .bo jak będzie wyrypany akumulator(stary ,czy nowy) to i tak regulator napięcia zapoda mu większy prąd ładowania .Mimo ,że cos kuma nie kumam ,nie kumacza "prądo-Łapacza"
-
Gratuluje zakupu. Jeśli chodzi o tłumiki to "COBRA" ,jest super .Co do innych rzeczy to przecież wszystko masz w książce serwisowej ,jaki olej ,filtr .Jak coś to ci podam na PW jak nie masz . Mam VN 1500 Classic i te 180 km/na godzinę trzepnąłem,(z przednią szybą ,bagażami i pasażerem ).Co do blokowań to nie sądzę,ale cuda się zdarzają .Kwestia ,czy masz na gaźniku ,czy na szprycy . Ponoć moduł się zmienia i 10 koników ma więcej,dokładnie nie wiem więc bzdur pleść nie będę . Swoim jeżdżę ,3 sezon :biggrin: (2003') bez awaryjnie .i nawet 5 letni akumulator daje radę :) .
-
Bardzo dziwne co prawisz .Wymądrzał sie nie będę ,ale wydaje mi sie ,że któryś z hydraulicznych popychaczy ci padł,albo pada .Może to być spowodowane właśnie olejem lub jego nie wymienianiem .Tak sie składa ,że hydraulika lubi czystość .A jak klepie to może wyklepać ,nie straszę ,ale bida może być . U mnie nie klepie ,zapewniam.Lepiej gdzieś zajechać ,aby to ktoś mądry posłuchał.Pozdrawiam
-
Fajnie tak poczytać ,zażartą dyskusje na temat Wielkości pojazdu z chin .Właśnie dlatego ,że są chętni do kupowania takich pojazdów ,to się je sprowadza do polski i cieszą się powodzeniem.A pewnie :icon_mrgreen: a co tam ;)
-
Pewnie już było.. ale jak "porządnie" przygotować części do chromowania?
Kocz odpowiedział(a) na renegat temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Tak wszystko się zgadza ,tylko nie dokładnie .Robiłem przygotowanie pod chromowanie .Więc elementy zardzewiałe drzesz ,aż zniknie rdza następnie papier o granulacjach 120-220 ,Następnie polerka .Wtedy masz pewność ,że ci to wyjdzie .Kwestia co dają pod chrom ,bo mogą dać miedź,nikiel .Jeśli miedź ,to powinna być polerowana ,wtedy chrom położony na elementach ma głębie.Jeśli chrom stary z odpryskami to też musisz zedrzeć do gołego metalu .To tyle .Trzeba sie trochę opracować zanim chrom położą .:crossy: -
Koczu Tarnobrzeg gg - 3374348
-
No tak jak już pisałem ,VN 1500 coś po roku 1997-99,to już zupełnie inny motocykl.Polecam zdecydowanie!!!!
-
A co ty z tą wodą destylowaną tak mieszasz ,woda zwykła i układ byłby tak samo czysty jak i z destylacją.Słuchaj motocykl widzę bardzo ładny i zadbany .Nie umordowany więc będzie służył ;) wieki.Na początku to sprawdzaj olej abyś wiedział ile bierze ,bardzo ważne gdyż możesz być mile zaskoczony .Ale sprawdzaj tak ok co 500-1000 km .Oleju wydaje mi się nie trzeba tak często wymieniać jak np.w silnikach chłodzonych powietrzem ,gdzie warunki pracy są o wiele gorsze(w H&D co 6tys).Ale po zakupie to bym wymienił olej i filtr chyba ,że ktoś to przed tobą robił.Sprawdź olej w dyfrze,.Olej prawidłowo powinno się wymieniać raz w roku bez względu na przebieg (tak piszą mądre książki) .Ew co 8tys .Z mojej strony tyle mogę Ci doradzić w skrócie. Pozdro
-
Żadna woda destylowana :clap: tylko płyn do chłodnic i to dobry płyn,najlepiej do motocykla (nie borygo , petrygo), sprawa następna to układ sie odpowietrza i jeśli tego nie zrobisz to właśnie będzie gotował cudował i w ogóle wywalał płyn ,Więc wlewasz płyn i uruchamiasz motocykl aby popracował kilkanaście sec. i dopiero zakręcasz korek ,a ha w zbiorniku wyrównawczym też musi być płyn .Może opisałem to dziwnie :icon_mrgreen: ale nie mam 750 ,a w moim mam odpowietrznik obok korka . :clap: Pozdro
-
POPRAWIONE :icon_twisted: