Skocz do zawartości

thepharaoh

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O thepharaoh

  • Urodziny 07/04/1987

Osobiste

  • Motocykl
    cbf 500 2007
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1938948
  • Strona www
    http://bikepics.com/members/thepharaoh/07cbf500/

Informacje profilowe

  • Skąd
    Olkusz

Ostatnie wizyty

109 wyświetleń profilu

Osiągnięcia thepharaoh

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. dzięki już po krzyku, akurat miałem odpowiednia narzędzia w tych standardowych dołączonych do moto :icon_twisted:
  2. chciałem się upewnić, maszyna w profilu. Nie chce nic popsuć :) Dzięki.
  3. chodzi mi o to które te śrubki poluzować żebym czego nie spaprał :icon_mrgreen:
  4. Cześć, Jak wyregulować dźwignie w pionie, bo chce żeby nadgarstek i przedramie było w jednej linii. A jak w poziomie, żebym dostawał palcem do dźwigni aby jeździć z palcem na hamulcu :biggrin:
  5. Dzięki, poczytam ten pościk i uzupełniłem już profil :) żeby nie zakładać nowego tematu, bardzo bym prosił jak ktoś ma pod ręką o linki do czegoś o bodysteeringu, jak schodzić na kolanko etc. Kiedyś widziałem na forum taki temat gdzie Janusz i Tomek K wymieniali poglądy o bodysteeringu ale za nic nie moge tego znaleźć.
  6. Witam, Szukałem na forum, ale nie znalazłem nic godnego uwagi. Jak w temacie: jak ustawić lusterka i do tego praktycznie. Podejrzewam, że ustawienie na sposób pana ździcha ze szkoły jazdy nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością. Jestem chłop dość pokaźnych rozmiarów i jak ustawie tak oba lusterka na zasadzie trochę ramienia i dany pas to fajnie widzę lewą i prawą część jezdni ale nie widzę wtedy co się dzieje dokładnie za mną (jak centralne lusterko w puszce) chyba, że odchylę się w przeciwną stronę od lusterka. A największy problem kiedy jadę szybciej (powyżej 100 km/h [ok bez śmiechu]) i pochylam się do przodu żeby schować się przed wiatrem to wtedy w lusterkach widzę tylko mały obszar za mną a nie całą długość i jakoś głupio mi wtedy brać się do wyprzedzania i wylądować pod prującymi 180 km/h pajacami w golfie :) Jak wy je ustawiacie? POZDRO
  7. naprawde dzieki wielkie, szczegolnie za te odpowiedzi z konkretnymi tytułami, napewno coś dla siebie wybiorę z tego, dzieki!
  8. Witam, jestem totalnym laikiem w tej kwestii. Naprawdę mechanik to ze mnie żaden. Czy ktoś mógłby mi przybliżyć tą tematykę? Szukałem już takich tematów na forum, jednak nic nie udało mi się znaleść. Mile widziane linki do jakiś opisów wraz z fotkami, rysunkami. Poważnie panowie nawet nie wiem o co chodzi z gaźnikami, świecami, cylindrami, kranikami, itp a to są chyba podstawowe sprawy. Pomocy bo aż wstyd kobieta więcej wie chyba :bigrazz: pozdro. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...