
skacowany
Forumowicze-
Postów
33 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O skacowany
- Urodziny 07/03/1972
Osobiste
-
Motocykl
DRZ400S(czasem SM)
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Wawa
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia skacowany

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Yamaha WR 250 'n' 450
skacowany odpowiedział(a) na akiraone temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
dzieki, wszystko ww zrobione, Poza jednym - olej w lagach, też o tym myslałem ale nieogrzewany garaż przekonał mnie zeby to zrobić jak bedzie cieplej. pozdr -
Yamaha WR 250 'n' 450
skacowany odpowiedział(a) na akiraone temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
witam, odświeże wątek. po przeleceniu całego wątku ... uff... długie to było ale warto. Wlasnie sie stalem wlascicielem WR250F z 2007 z przebiegiem 160 mil. To nie pomyłka ten sprzet rzeczywiscie jest nowy. Po zakupie zmieniłem olej, płyn chłodniczy, hamulcowy, Elemety gumowe są w stanie idealnym wiec nie ma sensu ich męczyć. Łańcuch ładnie zakonserwowany nie wymagał ingerencji poza posmarowaniem. I wlasnie zastanawiam sie co jeszcze wymienic. Jakieś sugestie? -
Popularny to jest GS500 albo dywersja ;) wszystkie wymienione przez ciebie modele NIE są alternatywa do DRZ. Inna kategoria wagowa. w tej samej kategorii wagowej masz troche sprzetów ale mają czestsze przeglądy wymiany. Alternatywy do DRZ nie ma (stąd taka a nie inna popularność) Blisko będzie WR450 albo KTM i wszędzie coś za coś wejdź sobie na forum supermoto.pl tam temat jest zwałkowany do wyrzygania buźka!
-
na 99% to nie aku tylko regulator nap ewentualnie alternator ewentualnie oba naraz. 1. sprawdź napiecia na alternatorze 2. sprawdź napiecia na regulatorze 3. regulator uzywany kupisz w chrześcijanskiej cenie od DAVOPL 4. alternator (zamiennik kupisz u olka) Ad 1 i 2 znajdziesz albo tutaj albo na forum supermoto.pl
-
Witam, Do sprzedania zbroja UTIKA bedąca kopią modelu scorpion UFO, kupiona pół roku temu, niepodarta, nieporwana, Wady: prawy łokiec ciut porysowany, odkreciłem pasy barkowe (są) i zgubiłem śróbki do ich mocowania Rozmiar M (jak dla mnie powinni napisać S-M) Ja mam 174 cm i dopóki nie przekroczyłem 75 kg była OK. Teraz waże 85kg zrobiło się tak bardzo daleko od OK ze kupiłem drugą. Zalety: Dyskretny napis utika na plecach (+3 do lansu) Wyprana (nie będzie obrzydzenia przy mierzeniu) Nieco lepsze wykonanie niz datex i podobne, Rozprułem z benedyktyńską cierpliwością szwy pod pachami w celu poprawy aircondition (moge wrócić do stanu pierwotnego) Cena 100 PLN Do obejrzenia w Warszawie tel: 608 00 34 56
-
Elektryka + jej problemy w DRZ Jak dla mnie bardzo dobry opis po POLSKU. Mail z 2010-04-19 20:25:57 kolegi Bondka: http://forum.supermoto.pl/topic14980-brak-...a-drz-400s.html Szacuneczek.
-
Tak mnie naszło... a nie zamieniłbyś się :biggrin:
-
No... mało pojeździłem raptem 10-20 km. Ale kumpel te 600 km w dwa dni zrobił i mu nie odpadło...
-
eloł, czy ktoś z was obniżał sobie siedzienie w DRZ? da rade wywalić nadmiar gabki jakoś tak bezproblemowo czy tapicer będzie potrzebny? Pojeździłem DRZ kumpla z takim własnie nizszym siedzeniem i już wiem ze chce takie. I drugie pytanie nie ma ktoś ochoty sprzedać mi kopki? Pozdr SiW
-
Marki motocykli co decyduje o ich wyborze?
skacowany odpowiedział(a) na lobuz26 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
W weekend mielismy z kumplami mała wycieczkę 2xDRZ + 1xBMW - trasa warszawa - mazury wyszło tak po 300 km w jedną stronę, typowa jazda na słońce i co los przyniesie po drodze. W jedną jakies 9h z powrotem jakieś 10h jazdy. Oczywiscie pare rzeczy padło po drodze. Po tym jak beece odpadło lusterko (samo prawie z siebie :) ) i paru innych usterkach ukułem teorię: OGÓLNA TEORIA LITER :-) : Im więcej liter w nazwie marki motocykla tym sprzet wymaga mniej ingerencji (przeglady, serwis, naprawy) jeżdzącego :biggrin: I teraz konsekwentnie bedę dobierał fakty do swojej teorii. zresztą sami zobaczcie BMW KTM HONDA SUZUKI YAMAHA Uwaga - nazwa modelu sie nie liczy liczy sie nazwa marki pozdr -
tak z przymrużeniem oka (tzn oko zmruzone gdy zgrywasz szczerbinkę z muszką): http://motocrosszombiesfromhell.com/ jak dla mnie szmira roku :banghead:
-
Eee.... - schemat instalacji to ja pare postów wczesnie przypiąłem. Wpinka pod GPS-a jak tu przedpisca napisał: światło się pali zawsze - podpięcie się pod te wiązkę rozwiązuje problem. A z innej bajki pytanie do właścicieli sumpermoto: jakie były oryginalnie rozmiary opony SM (tzn tył tych dunlopów 208 - 140?) ew na czym w tej chwili jeździcie i jak sie to sprawuje? Bo mi jakieś 1,5 - 3 mm bieznika zostały więc sie zaczynam rozglądać.
-
kupował ktoś jakieś DRZ od tego pana: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M833536 Kumpel kupił DRZ E przerobione na supermoto. Uczciwy sprzedawca.
-
Witam, Schemat instalacji elektrycznej do zassania z rapida: http://rapidshare.com/files/120623949/drz4...lektrycznej.JPG lub z wrzuty: http://www.wrzuta.pl/obraz/fZfcqg1hpQ/ plik ma 117 kb
-
Link sciągnięty z thumpertalka: http://www.DustinColeman.com/Thumpertalk_F...aringMetric.xls tutaj masz wszystko. Miłej zabawy ;) Dla nieangielskich: plik w excelu który wylicza V-max: W kolumnie E: Rear Rim (inches): = rozmiar koła w calach R Tire Width: (mm): = szerokośc opony w mm R Tire Ratio (%): = ratio opony (nie wiem) Front Sprocket (teeth) = liczba zębów przód Rear Sprocket (teeth) = liczba zębów tył PS własnie przeglądam ten plik - cos mi jakieś głupoty wychodzą w wykresie - wieczorem ich jeszcze sprawdzę czy sie gdzieś nie machnęli w tym pliku