Skocz do zawartości

skacowany

Forumowicze
  • Postów

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O skacowany

  • Urodziny 07/03/1972

Osobiste

  • Motocykl
    DRZ400S(czasem SM)
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia skacowany

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. dzieki, wszystko ww zrobione, Poza jednym - olej w lagach, też o tym myslałem ale nieogrzewany garaż przekonał mnie zeby to zrobić jak bedzie cieplej. pozdr
  2. witam, odświeże wątek. po przeleceniu całego wątku ... uff... długie to było ale warto. Wlasnie sie stalem wlascicielem WR250F z 2007 z przebiegiem 160 mil. To nie pomyłka ten sprzet rzeczywiscie jest nowy. Po zakupie zmieniłem olej, płyn chłodniczy, hamulcowy, Elemety gumowe są w stanie idealnym wiec nie ma sensu ich męczyć. Łańcuch ładnie zakonserwowany nie wymagał ingerencji poza posmarowaniem. I wlasnie zastanawiam sie co jeszcze wymienic. Jakieś sugestie?
  3. Popularny to jest GS500 albo dywersja ;) wszystkie wymienione przez ciebie modele NIE są alternatywa do DRZ. Inna kategoria wagowa. w tej samej kategorii wagowej masz troche sprzetów ale mają czestsze przeglądy wymiany. Alternatywy do DRZ nie ma (stąd taka a nie inna popularność) Blisko będzie WR450 albo KTM i wszędzie coś za coś wejdź sobie na forum supermoto.pl tam temat jest zwałkowany do wyrzygania buźka!
  4. na 99% to nie aku tylko regulator nap ewentualnie alternator ewentualnie oba naraz. 1. sprawdź napiecia na alternatorze 2. sprawdź napiecia na regulatorze 3. regulator uzywany kupisz w chrześcijanskiej cenie od DAVOPL 4. alternator (zamiennik kupisz u olka) Ad 1 i 2 znajdziesz albo tutaj albo na forum supermoto.pl
  5. Witam, Do sprzedania zbroja UTIKA bedąca kopią modelu scorpion UFO, kupiona pół roku temu, niepodarta, nieporwana, Wady: prawy łokiec ciut porysowany, odkreciłem pasy barkowe (są) i zgubiłem śróbki do ich mocowania Rozmiar M (jak dla mnie powinni napisać S-M) Ja mam 174 cm i dopóki nie przekroczyłem 75 kg była OK. Teraz waże 85kg zrobiło się tak bardzo daleko od OK ze kupiłem drugą. Zalety: Dyskretny napis utika na plecach (+3 do lansu) Wyprana (nie będzie obrzydzenia przy mierzeniu) Nieco lepsze wykonanie niz datex i podobne, Rozprułem z benedyktyńską cierpliwością szwy pod pachami w celu poprawy aircondition (moge wrócić do stanu pierwotnego) Cena 100 PLN Do obejrzenia w Warszawie tel: 608 00 34 56
  6. Elektryka + jej problemy w DRZ Jak dla mnie bardzo dobry opis po POLSKU. Mail z 2010-04-19 20:25:57 kolegi Bondka: http://forum.supermoto.pl/topic14980-brak-...a-drz-400s.html Szacuneczek.
  7. Tak mnie naszło... a nie zamieniłbyś się :biggrin:
  8. No... mało pojeździłem raptem 10-20 km. Ale kumpel te 600 km w dwa dni zrobił i mu nie odpadło...
  9. eloł, czy ktoś z was obniżał sobie siedzienie w DRZ? da rade wywalić nadmiar gabki jakoś tak bezproblemowo czy tapicer będzie potrzebny? Pojeździłem DRZ kumpla z takim własnie nizszym siedzeniem i już wiem ze chce takie. I drugie pytanie nie ma ktoś ochoty sprzedać mi kopki? Pozdr SiW
  10. W weekend mielismy z kumplami mała wycieczkę 2xDRZ + 1xBMW - trasa warszawa - mazury wyszło tak po 300 km w jedną stronę, typowa jazda na słońce i co los przyniesie po drodze. W jedną jakies 9h z powrotem jakieś 10h jazdy. Oczywiscie pare rzeczy padło po drodze. Po tym jak beece odpadło lusterko (samo prawie z siebie :) ) i paru innych usterkach ukułem teorię: OGÓLNA TEORIA LITER :-) : Im więcej liter w nazwie marki motocykla tym sprzet wymaga mniej ingerencji (przeglady, serwis, naprawy) jeżdzącego :biggrin: I teraz konsekwentnie bedę dobierał fakty do swojej teorii. zresztą sami zobaczcie BMW KTM HONDA SUZUKI YAMAHA Uwaga - nazwa modelu sie nie liczy liczy sie nazwa marki pozdr
  11. tak z przymrużeniem oka (tzn oko zmruzone gdy zgrywasz szczerbinkę z muszką): http://motocrosszombiesfromhell.com/ jak dla mnie szmira roku :banghead:
  12. Eee.... - schemat instalacji to ja pare postów wczesnie przypiąłem. Wpinka pod GPS-a jak tu przedpisca napisał: światło się pali zawsze - podpięcie się pod te wiązkę rozwiązuje problem. A z innej bajki pytanie do właścicieli sumpermoto: jakie były oryginalnie rozmiary opony SM (tzn tył tych dunlopów 208 - 140?) ew na czym w tej chwili jeździcie i jak sie to sprawuje? Bo mi jakieś 1,5 - 3 mm bieznika zostały więc sie zaczynam rozglądać.
  13. kupował ktoś jakieś DRZ od tego pana: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M833536 Kumpel kupił DRZ E przerobione na supermoto. Uczciwy sprzedawca.
  14. Witam, Schemat instalacji elektrycznej do zassania z rapida: http://rapidshare.com/files/120623949/drz4...lektrycznej.JPG lub z wrzuty: http://www.wrzuta.pl/obraz/fZfcqg1hpQ/ plik ma 117 kb
  15. Link sciągnięty z thumpertalka: http://www.DustinColeman.com/Thumpertalk_F...aringMetric.xls tutaj masz wszystko. Miłej zabawy ;) Dla nieangielskich: plik w excelu który wylicza V-max: W kolumnie E: Rear Rim (inches): = rozmiar koła w calach R Tire Width: (mm): = szerokośc opony w mm R Tire Ratio (%): = ratio opony (nie wiem) Front Sprocket (teeth) = liczba zębów przód Rear Sprocket (teeth) = liczba zębów tył PS własnie przeglądam ten plik - cos mi jakieś głupoty wychodzą w wykresie - wieczorem ich jeszcze sprawdzę czy sie gdzieś nie machnęli w tym pliku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...