Skocz do zawartości

DARASB40

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O DARASB40

  • Urodziny 12/23/1967

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA CBR 600 F4
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    WIELKOPOLSKA

Osiągnięcia DARASB40

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Podajesz dokładne wartości luzów zaworowych OK.Przyznam nie wiem jakie są w HONDZIE CBR 600Fi PC-35. Obstawiałem w granicach ssące-0,10 wydechowe-0,15 I chyba mylę się z innym motorem. Jeżeli wiesz to napisz czy ta regulacja jest na płytkach. Pozdro. Na dzień dzisiejszy tj.14.09.07 MOTO jest już IGłA.Wszystkie wskazówki i rady od was bardzo mi się przydały bo nic już nie stuka itp. A więc zlałem stare paliwo, było ok-1l.Zalałem vpower no i próba.Może nie odrazu pewne stuki zaczeły zanikać.Silnik pracuje bardziej dynamicznie i nie było słychać tego metalicznego stukania.Pozostało jedynie takie głuche (potrzaskiwanie),przełożyliśmy od innego moto napinacz no i sprawa się wyjaśniła. Nie był to nowy napinacz ale okazał się lepszy. Jeszcze raz dzięki. PRAKTYKA CZYNI MISTRZA
  2. To fakt trudno jednoznacznie określić jak to brzmi. Odgłos jest bardziej metaliczny niż głuchy. Wspomniałeś o endoskopie.Rozumiem że robi się to przez otwory do świec. A z metod czyszczenia nagaru znam tylko jedną-zalanie naftą i odstawienie na 24 godz.Czy znasz inną metodę.Bo najlepiej byłoby ściągnąć głowicę,ale to są już koszty.
  3. OK.Będę miał to na uwadze ponieważ moto będzie rozbierane .Jednak myślę że problem jest na innej połce.
  4. WITAM. Problem dotyczy Hondy cbr 600 f4 z2002r o przebiegu 15000 km. Są to stuki w silniku.Może opiszę co i kiedy. Mam zamiar kupić to moto.Test sprawdzający wypadł następująco.Silnik odpala powiedziałbym -na dotyk.Do czasu rozgrzania przy obrotach ok-2000 pracuje może trochę nierównomiernie.Dodam jest to model na wtryskach.Przy dodawaniu gazu (na postoju)w przedziale niskich i wysokich obrotów jest OK tz.nie słychać stuków.Dalej jazda.No i zaczyna się.Na każdym biegu dodając gazu słychać rytmiczne stukanie w silniku nie w skrzyni.Jest to słyszalne do ok.6-7tyś obr dalej jakby zanikało lub zagłuszone przez ogólną prace.Nie jest to(szelest).Wyrównując obroty utrzymując równą prędkość oraz hamując silnikiem wszystko wraca do normy. Moje przypuszczenia. Po 1-wsze lużny rozrząd i ten słynny napinacz i tu mam pytanie czy w wyniku tego luzu mógł nastąpić przeskok o tz.1ząbek na rozrządzie.Po 2-gie luz zaworowy.Może ktoś wie ile powinny mieć ssące a ile wydechowe.Po 3-cie zwietrzałe paliwo,moto stało miesiąc na rezerwie w baku,po sprowadzeniu przez handlarza.Jeśli znacie to na co dzień lub doświadczyliście się w praktyce będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi. Proszę nie piszcie-Sam odpowiedziałeś sobie na pytanie lub -Olej ten sprzęt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...