Skocz do zawartości

Sopel44

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Sopel44

  • Urodziny 02/28/1984

Osobiste

  • Motocykl
    xj600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1746845

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lublin

Osiągnięcia Sopel44

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Również przyłączam sie do prośby o jakies info obiektywne Trosze pieniążka to kosztuje...
  2. Dzieki za odpowiedz. Jutro sie zobaczy jak to się bedzie sprawowac bo czeka mnie traska ok. 200km Niepokoi mnie jeszcze jedna sprawa. Wyciek paliwa? skąd? dlaczego? czy to normalne jak moto w poziomie lezy?
  3. Witam potrzebuję rady bardziej doswiadczonych motocyklistów. mój pierwszy sezon na 200 (xj600n) i miałem dzisiaj małą przygodę na skrzyżowaniu efektem której moto leżało jakies 30sekund na boku. Gdy podnosiłem moto zauważyłem plamę benzyny (moze ze 150tka - nie wiele) W każdym razie - strat w sprzęcie praktycznie zadnych poza ułamaną klamką hamulca. Po pozbieraniu sie probowałem go odpalić niestety bezskutecznie. Po 5 minutach się udało i dojechalem do domu juz bez problemów. niestety od tego zdarzenia mam problemy z odpaleniem motocykla. Ssanie przy kierownicy jakby nie działało - obroty sie zwiekszaja dopiero po 10-15 sekundach. (trzeba nim "pomachac" w przód i w tył - dopiero łapie) Odpalac musze z gazem i ssaniem. Zaskoczy dopiero gdy złapie ssanie. Co skutkuje tym ze aby go odpalić musze go kręcic i kręcic, dodając gazu... Prosze o radę co z tym fantem zrobić - zapewne ktoś juz z kolegów miał podobny problem. Wcześniej palił bez problemów... na zimnym ze ssaniem, na ciepłym na dotyk pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc ps. po odpaleniu lewy tłumik dymił na biało. po przejechaniu ok. 20km przestał. sprawa moze wydawac się banalna lecz brak mojego doswiadczenia utrudnia mi odpowiednią diagnozę...
  4. Witam. Czy mogł by mi ktoś naświetlić temat? Motocykl zarejestrowany w PL. Rama którą będę wymieniał na papierach UK. Czy procedura jest taka jak przy rejestracji motocykla z zagranicy? Czy mozna to załawić inaczej? Dzwoniłem do wydziału komunikacji w miescie w ktorym jestem zameldowany - poinformowano mnie ze tak jak bym sprowadzał moto z UK. Zadzwoniłem do wojewódzkiego w. kom. i tam powiedzieli zupełnie co innego. Rama juz jest w polsce - pochodzi z motocykla sprowadzonego z UK (na części) Prosze o poradę bo już głupieję w tych urzędach :icon_twisted: :clap:
  5. witam serdecznie. poszukuję odpowiedzi na kilka pytań związanych z kupnem nowej ramy do xj600. najważniejsze: ze względu ze od modelu z rocznika 97 (chyba, nie jestem pewien) wprowadzono w xjtach pewne zmiany, czy ramy z wcześniejszych roczników będą pasować do 98? jeżeli chodzi o ramy z polskimi papierami - orientuję się jak sprawa bedzie wyglądać w urzędzie komunikacji. jakie formalności muszę załatwić w przypadku kupna ramy z UE, na papierach niemieckich czy brytyjskich? czy ktoś zaznajomiony w temacie mógłby przybliżyć mi cenę ramy z polskimi papierami? (co bym nie przepłacił) pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc. a jeżeli chodzi o powody wymiany. xj to moj pierwszy motocykl. i niestety trafiłem na minę... w postaci krzywej ramy. sprawa miała juz lądować w sądzie (odstąpienie od umowy) ale udało się dogadac z poprzednim wlaścicielem i oddał część kasy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...