Skocz do zawartości

lord_s

Forumowicze
  • Postów

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O lord_s

  • Urodziny 12/26/1983

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha Dt 80 ,dt 110
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6777220
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    okolice Głogowa

Osiągnięcia lord_s

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. U MNIE KOLES OK 70 LAT (!) W OKOLICY JEZDZI QUADEM 50 CCM NAWET NIE ZARESTROWANYM!!! PO ASWALCIE DO WYSOKIEJ CHYBA JAKIES 5 KM I SOBIE BUTLE GAZOWA WOZI NA NIM......TU SIE NASZA POLICJA NIE INTERESUJE ALE JAK MAM POJECHAC NA ORLEN ZQATANKOWAC ALBO PRZED CHATA JEZDZE SOBIE SUZUKA I CHALASUJE TO ODRAZU SIE ZJAWIAJą....;/;/;/;/;/
  2. hej szukam patentu na dorobienie osłon na chłodnicy do mojej DRZ tak aby chroniła chłodnice głównie z boku macie jakies pomysły /? porsiłbym o ewentualne foty a i jeszcze jedno czy ktos z was montował siwatło stopu przy DRZ w wersji E ???
  3. co do mieszania benzyny z olejem to trzeba oczywiscie te wezyki poodłaczac i jescze po prawej stronie (koło wejscia linki obrotomierza) masz taka pusze na 2 srobki odkrecasz i wyjmujesz cala pompke od dozownika ja jescze osobiscie wyciołem ten zbiorniczek na olej w mojej dt ...zawsze jakies miejsce na kliucze itp...pzdr
  4. czy ja wiem w mojej DT wejście na linkę od obrotów jest z prawej strony silnika "przed koszem sprzęgłowym przy pompie wodnej, w suzuki ver. E może ono być zaślepione, ale w S powinno być podobnie
  5. Chłopaki czy wasza DRZeta w ver. E ma wyjście przy silniku na linkę obrotomierza ?? rozejrzyjcie sie i dajcie znać przymierzam sie do kupna Drz w ver E i rozpatruje opcje jej "rozbudowy" o zegary i kierunki
  6. witam czy dokonywał ktoś z was przeróbki wersji E na wersje "szosową" tje kierunki, klakson + zegary np takie jak w wersji S chce kupić taki motorek ale widzę ze wersje E są bez zegarów ( to co jest trudno nazwać zegarem ) i bez kierunkowskazów itd. motorek potrzebuje głównie do jazdy w terenie i polesie ale zdarzy mi eis na drogę wyskoczyć możecie coś doradzić ?? pozdrawiam
  7. lord_s

    OGAR 900

    heh...spoko v-max jak na chińszczyznę...:buttrock:
  8. witam wszystkich wiem ze to nie ten dział ale zamierzam zapoznać sie bliżej z SUZUKI DRZ 400 E orientujecie sie może gdzie można taki sprzęt z drugiej ręki w dobrym stanie zakupić ?? interesuje mnie model od 2002 roku do rejestracji z kompletnymi zegarami, a nie kitem który liczy do 99 pozdrawam
  9. Witam przymiezam się do kupna drz 400 E i takie pytanie ; czytałem w gazecie ze drz-etki od 2002 r. były produkowane bez zmian Wiec teraz moje pytanie czy było od 2001 do 2002 zmieniane coś poważnego?? Mam zamiar w sobotę jechac po moto i mam dwa do wyboru (te mi odpowiadają) z 2001 za 11700 i z 2004 za 13000 i czy ze strony technicznej w czymś się różnią?? Bo wiem ze te z roku 2000 miały słabą zawiechę i w 2001 ja poprawiono i od 2002 produkuja derzetki bez zmian...Proszę o szybką i konkretną odpowiedż Pozdrawiam wszystkich
  10. lord_s

    Skuter

    witam prosze o jakies skutery i informacje o nich (v-max , spalanie , servis itd) musi byc po 2000 r. chlodzony ciecza i cena w okolicy 3000 mysle o v-maxie 80 km/h ciekawa stylistyka itd. Wiem juz o runnerach , spedfigtach i aeroxas prosze o inne podobnej klasy
  11. http://allegro.pl/item329037504_yamaha_dt_...x_2_sztuki.html :bigrazz: :)
  12. Albo pomyliłes motocykle albo nie wiesz jak wyglada rama od dt albo tdr...popatrz sobie a puźniej pogadamy... :P Pozdro
  13. Bardzo mozliwe ze zapiekl ci sie tlok wraz z pierscieniami w cylindrze lub zatarl silnik , pisze tak bo obydwa przypadki sprawdzily sie na moim motorze...:biggrin:
  14. hejka szukam kogos kto ma na sprzedaż zębatkę od kopki ale od YAMAHY Dt LC1 ewentualnie kogoś kto moze zapodać foto tej zębatki do porównania z zębatka od LC3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...