Skocz do zawartości

Marcin VFR

Forumowicze
  • Postów

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Czestochowa

Osiągnięcia Marcin VFR

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. A ja się podepne z pytaniem, ktore buty obojętnie jakiej marki, sa szczupłe w łydce ? Wszystkie buty jakie do tej pory mierzyłem chlupoczą mi wlasnie w lydce. Kostka i stopa elegancko. PS. wiem ze w lydke ma wejsc ochraniacz, ale bez przesady ;-)
  2. Mozesz tez sie przysiasc do NTV ki. Jest w miare zgrabna i ma niewielkie rozmiary, a do tego KARDAN czyli nie bedziesz musiała wygrzebywac brudu zza paznokci ;)
  3. :lol: dobre ! dzieki za polepszenie humoru na pozostała reszte dnia. I moze jeszcze dodasz ze amor na monowahaczu nie pracuje w oleju ? I ze nie ma spręzyny ?
  4. Ale chciałbys te elementy wymienic czy tak tylko sypiesz zlotowkami ? Z reguły wymienia sie olej i ewentualnie sprazyny jesli czujesz ze zawiecha juz nie wyrabia. Ale zeby od razu wymieniac cały element ? No chyba ze w kogos przydzwonisz.
  5. 65 tysiecy / 15 lat = ok 4.350 km na rok. wynik na prawde lajtowy. moja VFR`ra z tego samego rocznika ma 78 tys i niczego nie gubi. No moze czasami zgubi kierowce jak sie solidnie nie zaprze :) IMO kupujac 15 letni motocykl wazniejsze jest rozpoznanie na jakich plynach etc. byl eksploatowany i ilu mial juz wlascicieli niz to jaki ma przebieg.
  6. W 36`tkach niestety tego nie ma. Z tego co mi wiadomo to pokretłem z boku reguluje sie srednice otworu przeplyw oleju przez sam amor.
  7. Trzeba sobie przeliczyc wszystkie za i przeciw. Nie wiem czy jest sens w tak gleboka ingerencje w zawieszenie. Da ci to moze zludzenie lepszej reakcji motocykla na dzialania kierowcy ale za to po dupie dostanie stabilnosc na prostej oraz pojawi sie nerwowosc przy wiekszych predkosciach. Od czego japonczycy maja swoje laboratoria ? wg mnie nie warto ! Lepiej zmienic na RR.
  8. Najlepiej to jest nauczyc sie panowac nad motocyklem na ktorym sie jezdzi i nie marudzic ze ciezko skreca np. stosujac counterstering i kontrolowac cisnienie w gumach. W bieszczadach zostałem objechany tylko przez Gixxera 750 ktory jest lzejszy od mojej vfr`ry o 40 kilo. Sam smigam na pilot roadach (juz ok 12 tys) i na mokrym tez daja rade.
  9. A jak u was ze spalaniem ? Wtryksi stosowane w 800 podobno nie schodzą ponizej 6 litrow przy normalnej jezdzie ? Wypowie sie jakis wlasciciel 800 tki ? Moja na trasie z bieszczad do czestochowy zadowolila sie 4,5l / 100km przerwy na tankowanie , przelotowa ok 140 nie wiecej. tez leje 95 tyle ze staram sie tankowac w duzych koncernach. Pozdroo ! Marcin RC 36 FL
  10. Masz ustawienia fabryczne, czy mieszałes cos z zębatkami ? Pozdro !
  11. Wiesz, ja na poczatku tez bylem zdziwiony. I masz racje nie 90 na 91 rok, tylko jest roznica pomiedzy latami 90-91 a 92-93. Spojrz w manualu na strony 12 i 13 w rozdziale "Informacje generalne" i daj znac. Pozdrowki :namoto:
  12. Vlaad, roznice sa, tylko sa to roznice istotne dla mechanikow, a nie dla uzytkownikow. W tych dwoch latach uleglo lekkiej modyfikacji glownie zawieszenie. Jest roznica w dlugosci sprezyn i w poziomie oleju w lagach. PS. Bialyb pisal o ZXR 750, nie wiem tylko czemu w tym temacie ? Pozdrowki :namoto:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...