Wszystko co było robone w tym motocyklu było robione z mechanikiem, ma gość swoją renomę i zrobił duużo silników. Zacznijmy od początku... Czy jeśli moduł by był walnięty to by ciągle nawalał 4 gar ? Czy po zamianie cewek dalej by ten sam gar nie pracował przy awarii modułu? chyba nie... Są nowe panewki więc silnik powinien przejść etap dotarcia prawda? 4 cylinder niedomaga jeśli silnik osiągnie pewną temperaturę trudno mi powiedzieć ile jest to stopni bo nie mam cyfrowego wskaźnika. W starym silniku maja sie docierać nowe panewki na nowym wale. Przez szarpanie rozumiem "szarpanie". Wygląda to tak jak by nie spalała dobrze mieszanki, lub się dusiła, powyżej 35oo lub od 4 jak to yamaha zaczyna się ładnie wkręcać na obroty. A wracając do problem to defekt 4 gara odczuwalny jest to dopiero w ruch tj jak silnik jest pod obciążeniem , ale są krótkie momenty że zaskakuje czasem 4 cylinder. Ciśnienie na cylindrach nie było jeszcze mierzone. Czy to jest priorytet w tym przypadku ? Masz jakiś pomysł ? Pozdrawiam