Skocz do zawartości

Psikus

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Psikus

  • Urodziny 02/06/1991

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki TS 50
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Olsztyn

Osiągnięcia Psikus

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Napisałem już że motor został sprzedany...
  2. tak ,dyfuzor również czysty,wybebeszony przez poprzedniego właściciela. Zrobiłem też krecikowanie,ale dużo to nie pomogło.
  3. Motorek już sprzedany:D To chyba była wina cylindra.Kompresję mierzyłem manometrem dociskanym do głowicy.Dlatego pomiar był niedokładny.Po zmianie cylindra na 70ccm(dołączonego wraz z motorem) ts'ka dostała buta.Pewnie coś jeszcze było zdławione bo jechała około 65km/h Pozdrawiam
  4. witam Czy ma ktoś z was na sprzedaż element linki gazu-kolanko przykręcane do manetki.Być może ma ktoś takie cuś ze zerwanej linki. Zdjęcie elementu http://img153.imageshack.us/img153/274/1234dy1.jpg
  5. Psikus

    Linka gazu

    Dozownik został odcięty,linkę z rozdzielaczem zastąpiłem linką jednożyłową(manetka->gaźnik) Na rysunku przedstawiona jest linka jakiej potrzebuję.(post 1) Korsaz--->A nie wiesz jakiemu modelowi (Eco czy Magura) odpowiada ta końcówka rowerowa? I ostatnie pytanko: Czy ktoś ma na handel wcześniej wspomniane kolanko?
  6. Psikus

    Linka gazu

    Pytanie tylko jak to zrobić Wariant 1 Zakupić linkę jedno żyłową(bez rozdzielacza na dozownik i gaźnik) od DT i przeszczepić główkę od gaźnika w sposób omawiany przez Ziutka.Gorzej będzie ze skokiem i długością całkowitą linki. Wariant 2 Kupuję samo kolanko(patrz załącznik),pancerz, wkład linki gazu (-może być problem z grubością walca),oraz końcówkę linki gazu. Pytanie która to końcówka Eco czy Magura type? http://sklep.mieloch.pl/index.php?cPath=818 Załącznik http://img384.imageshack.us/img384/55/123sf7.jpg
  7. Witam! Ostatnio zakupiłem manetkę gazu od DT'ki ,bo stara dosłownie się rozleciała. Wcześniej miałem linkę-patent od simsona.Znalezienie odpowiedniej linki do tej manetki będzie chyba problemem gdyż główki(te od strony manetki) są inne.Natomiast główka od strony gaźnika ,siłą rzeczy musi pozostać taka sama.Dochodzi jeszcze kolanko w postaci wygiętej rurki które przykręca się do manetki. To co napisałem może wydawać się trochę niezrozumiałe,więc sytuację przedstawię na rysunku. http://img146.imageshack.us/img146/2479/li...tpatentuqj1.jpg Czy macie jakieś pomysły jak można rozwiązać ten problem? Czy istnieją linki z tymi kolankami bez rozdzielacza na dozownik i gaźnik? Pozdrawiam
  8. Może zębatka(?) od tego biegu została wywalona.Na naklejce-schemat zmiany biegów są tylko 4 biegi. Pozdrawiam
  9. Moja ts' na zębatkach 14/50 leci 60-70km/h(cylinder 70).Mam 4 biegową skrzynkę ;) .Czy możliwe jest że wypadł mi jeden bieg? Wszyscy mówią że mają 5 lub 6 biegów. Pozdrawiam
  10. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...51&hl=suzuki+ts Teraz to ja nie wiem czy moja ts'ka ma blokadę czy nie.Zmieniłem cylinder na 70ccm,i teraz ciśnie 70km/h[14/50] api--->powiedz gdzie można zakupić moduł zapłonowy ,albo jak odblokować go samemu Pozdrawiam
  11. Witam! W nowo zakupionym suzuki ts 50(1992) dzieje się coś nie dobrego,prędkość maksymalna wynosi 35km/h,maksymalna ilość obrotów=6tys,dosyć słabo wkręca się na obroty.Kompresja niby jest,wydech pusty,gaźnik w porządku,gardziel paliwowy ok.Wydaje mi się że została tylko blokada na module zapłonowym. Czy to możliwe że taka blokada została zainstalowana w tak starym motorku? Potrzebuję specjalisty do zdjęcia takiej blokady? Czy ktoś z posiadaczy suzuki ts wie gdzie jeszcze mogą być blokady? Jest to mój pierwszy post /wątek więc proszę o wyrozumiałość. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...