Skocz do zawartości

Tatoine

Błękitny Szlak
  • Postów

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tatoine

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia Tatoine

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Muszę pochwalić serwis Hondy w Łodzi. Po rozmowie na temat tłumików sami zaproponowali, że ściągną wszystkie trzy ( tzn. Cobra, V&H oraz Silvertail) abym mógł sobie na miejscu któryś wybrać. To mi się podoba.
  2. Na stronie V&H znalazłem takie oto zdjęcie. Prawda że ładniutki?!
  3. Swoją drogą tylko czekać aż nasi politycy wprowadzą zakaz jeżdżenia na niehomologowanych wydechach. Wchodzimy w końcu do Unii. Nikt nawet nie piśnie gdy usłyszymy iz to " w ramach dostosowywania naszych przepisów do... "
  4. VN200 to bardzo ładny motorek, tylko....ta lampa. Dla mnie jest zbyt ciężka. Poza tym design na naprawdę wysokim poziomie.
  5. Marex-Motor z Poznania,www.marexmotor.pl
  6. Efekty moich poszukiwań są nastepujące: COBRA - importer zlokalizowany w Jaśle totalnie mnie olał, bo pomimo 3- krotnych telefonów nie chciało mu się sprawdzić czy ma je w magazynie. HIGHWAY HAWK - importer bardzo porządny ( napiszę wręcz: zaprzyjaźniony) ale jakość innych produktów firmy HH nie przekonuje mnie do zakupu. V&H - uznawane za najlepsze ( a napewno najdroższe w tym gronie). No właśnie, najdroższe. Importer z Poznania kompetentny i fachowy. Na stronie internetowej dosyć duży bałagan z oznaczeniami, ale w rozmowie telefonicznej wszystko cierpliwie wyjaśniają. SILVERTAIL - jeśli chodzi o jakość to wydaje się być bez zarzutu. Na dodatek można dodatkowo je wyciszyć. Importer ten sam co V&H, a więc wszystko wydaje się być o.k. Tyle że same wydechy wydają mi się dosyć tradycyjne. Obok wymienionych przez Ciebie Samsonów są jeszcze chocby Hard Krome, Bub, Roadhouse, Jardine, Supertarpp, Muzzyzs. Coz z tego skoro zadne nie sa dostepne w naszym kraju :ehz:
  7. Tak, kupowałem na cruisercustomizing.com Napisz mi na prv co chcesz wiedzieć
  8. Czyli sprawa sie wjaśniła. Ciągle nie daje mi jednak spokoju sprawa tylnich tarcz hamulcowych w tamtym motocyklu - wniosek z tego że przełożyli je z innego "rozbitka". Gratuluję nowego nabytku. Pozdrawiam
  9. Dokładnie - rozmawiamy o tłumikach do cruiserów. To jednak Ty byłes uprzejmy generalizować to zagadnienie, a więc i ja zrobiłem podobnie :roll: Pomijając domorosłe konstrukcje ( tzw "samoróbki" oraz tłumiki pochodzące od nieznanych dostawców) dobre customowe tłumiki poprawią jednak osąągi motocykla. Nawet w cruiserze. Zgodzisz sie chyba ze mną iż inaczej pracuje standardowy ( nawet rozwiercony) układ wydechowy a inaczej tłumik pochodzący od uznanego producenta. Tłumik dobrych producentów okazują się być kilkadziesiąt procet droższe nie tylko dlatego, iż są zrobione z lepszych materiałów ( w dzisiejszych czasach podejrzewam iż nie stanowi to większego problemu) ale dlatego iż zaprojektowano je pod kątem poprawienia osiągów silnika. To dlatego zresztą sama wymiana końcówek tłumików nie przynosi żadnego efektu poprawienia pracy silnika gdyż takie końcówki nie są w stanie zmiejszyć oporów wyrzucania spalin ( wcześniej pisał o tym Piotr i inni koledzy). Tak jak powiedziano na tym Forum trudno spodziewać się drastycznych zmian w pracy silnika wymieniając tylko jeden element. Gdy jednak przeróbki będą robione konsekwentnie i z wiedzą wówczas przyniosą spodziewany efekt. Oto dowód: http://www.yamaha-motor.com/accessories/Ac...vid=2330&yr=All Pozdrawiam serdecznie
  10. Włącz EUROSPORT i obejrzyj jakąkolwiek relację z MŚ i przekonaj się czy ktokolwiek jeździ na fabrycznych wydechach. Sądzisz że po to wszyscy używają wyczynowych tłumików aby ładnie ich było słychać :?: :?: :?:
  11. Technologia jest jedna: POWOLIi i Z UMIAREM. Najpierw zrób jedną dziurkę - posłuchaj. Gdy to nie wystarczy zrób następną. Znów posłuchaj. Nie spiesz sie, bo gdy przesadzisz nie będzie już odwrotu. Lepiej jest więc zakończyć wiercenie z pewnym niedosytem. Gdy pojeździsz troszkę na rozwierconych wydechach i osłuchasz się z nimi wróć do wiercenia. Grubość wiertła zalezy od ilości miejsca na wywiercenie otworów. Na koniec wywiercone otwory warto by było zabezpieczyć przed korozją.
  12. Którego z producentów customowych wydechów do motocykli chopper&cruiser uważacie za najlepszego? Proszę o podpowiedź. p.s. Z wiadomych względów starałem się ograniczyć się do marek dostępnych w PL. Jeśli jakiejś nie wymieniłem - dajcie znać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...