Bede kupowal Suzi RG 125 crossy.gif z "niby" 1998r. buttrock.gif i mam dylemat evil.gif bo najmłodszy RG jaki spotkalem byl z 97r. ......... http://allegro.pl/item214196319_suzuki_rg_125.html ......... Z gory dzieki..... aha i ile maja koni w pelni odblokowane.......... Dzieks.... notworthy.gif
Bede kupowal Suzi RG 125 :biggrin: z "niby" 1998r. :icon_razz: i mam dylemat :clap: bo najmłodszy RG jaki spotkalem byl z 97r. ......... http://allegro.pl/item214196319_suzuki_rg_125.html ......... Z gory dzieki..... aha i ile maja koni w pelni odblokowane.......... Dzieks.... :icon_razz:
Siema!! Jaką masz pojemnosc 50 czy 125?? jak 125 to odblokowanie CDI krok po kroku znajdziesz tu: http://125.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=10 Niewiem czy w NSR 50 jest tak samo....... POZDRO
LITRUS ma racje, zarowki przy wiekszych obrotach doztaja za duzy prad i po prostu pala sie. Nowy regulator jest dosc kosztowny. wiec na twoim miejscu poszukal bym uzywanego. POZDRO
Szukalem w szwagra TDR-ce i nie moglismy znalesc. Znalezlismy regulator napiecia i długie czarne prostopadloscienne urzadzenie do ktorego dochodza 3 kostki (16 kabli) czy to jest to???? :D Z góru dzieki :)
Mam odblokowany zawor weydechowy YPVS ale moj modul jest zablokowany i odcina mi zaplon na 6-6,5 tys. obr./min!!!! MOZE KTOS MI POMORZE NA TYM FORUM BO WKONCU ZAJMUJECIE SIE TYM FACHEM!!!!!!! BARDZO WAS PROSZE O POMOC!!!!! :icon_twisted:
Mam odblokowany ZAWÓR WYDECHOWY (YPVS) lecz odcina mi sie zapłon na 6-6.5 tys. obrotów. Czytalem w necie ze sa jeszcze blokada w tlumniku-DŁAWIK- ale skarza sie ze usuniecie dlawika zmniejsza moc. Jest jeszcze blokada w stacyjce-mam predkosciomierz i obrotomierz napedzany linkami. BARDZO PROSZE O POMOC!!!!! Teraz leci ok. 90km/h.