Skocz do zawartości

ARh-

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ARh-

  • Urodziny 04/17/1980

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wielkopolska

Osobiste

  • Motocykl
    Rocket III 2005r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1599162
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia ARh-

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Wielkie dzięki bialyrocket, mój kod lakieru to LC-to wystarczy ;-), jutro wybieram się do wydziału...
  2. Witam zacne grono, melduję się jako szczęśliwy posiadacz rakiety :biggrin: i od razu mam pytanie, czy rocket ma gdzieś oznaczenie kodu lakieru, ewentualnie może jest ktoś w posiadaniu tabeli z kodami....
  3. A co jest wyżej, ten dekiel czy okienko do oleju...?? bo skoro dekiel to możesz go wykręcić-jak się boisz to podstaw czystą miskę-nie ma tam ciśnienia :biggrin:
  4. Witam Kolegę, witam, z tego co czytam to chyba czyszczenie gaźników mnie nie minie, koledzy podpowiadają jeszcze o zbyt ubogiej mieszance w zakresie niskich obrotów...wrzuciłem temat na forum, może się jeszcze czegoś dowiem. Browarny myślę że z zapłonem będzie ok, jak się maszyna się dobrze dogrzeje to na postoju nawet nieźle się wkręca na obroty.
  5. Odnośnie ubogiej mieszanki to czy zdziałam coś śrubką pod pływakiem, z tego co pamiętam ma być wykręcona 2,5 obr, bo to już też ustawiłem, jeżeli dobrze rozumuję po wkręceniu tych śrubek np. po pól obrotu mieszanka będzie bogatsza... czy jednak będzie konieczne rozbieranie gaźników i regulacja na samych pływakach??
  6. Myśli Pan, że synchronizacja została źle wykonana? Kupiłem zegary spróbuje sam wyregulować gaźniki... Kolega Adam podpowiada żeby gaźniki wsadzić do myjki ultradzwiękowej, niestety nie mam dostępu do takiej. O efektach synchronizacji napisze...
  7. A może jednak coś z synchronizacją było sknocone, jest tam bardzo kiepski dostęp do śrub regulacyjnych....kupiłem zegary i sam podejmę walkę z utawieniem.
  8. Witam Pana Piotra, na starym filtrze objawy były takie same... Szczerze mówiąc to nie miałem okazji porównać silników między vf i vfr, gdzieś tylko czytałem, że silnik do magny został zapożyczony od vfr-a. Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie. PS; wydechy są fabryczne, zapomniałem dodać, że kable do świec zakładałem inne i bez poprawy
  9. Witam kolegów motocyklistów :crossy: mam problem z moją Magną, maszyna w czasie przyspieszania na każdym biegu muli się do 4-5 tyś. obr/min a potem ciągnie, że ciężko ją opanować :notworthy: Może ktoś miał podobny przypadek i sobie poradził (silnik taki sam jak w VFR), dodam tylko że przez zimę wymieniłem świece na irydowe, filtr powietrza na K&N, sprawdziłem membrany w gaźniku i luzy zaworowe, zrobiłem synchronizacje a problem pozostał... Pomocy...sezon idzie.... POZDRAWIAM
  10. Witam, melduję się i ja jako szczęśliwy posiadacz MAGNY z 98 roku... Jest jednak jeden problem który nie daje mi spokoju, moja maszyna zaczyna się wkręcać na obroty dopiero po przekroczeniu 4 tyś,do tej wartości muli a potem to już ciężko ją opanować :crossy: :notworthy: Przez zime wymieniłem świece na irydowe, filtr powietrza na K&N, zrobiłem synchronizacje a zamułka nadal jest... Może podpowiecie gdzie szukać przyczyny a może ten typ tak ma?? Dodam tylko że przeczytałem całe forum i nic nie znalazłem na ten temat... Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...