w ksiazce serwisowej pewnie wszedzie pisalo 14 koni bo do wszystkich motorow dawano tą samą, z tym samym opisem silnika i zawsze pisalo 6000tys.obr i 14km ale np w wsk 175 z orginalnym tlumikiem tym do gory miala na bierzni 6800obr i jakos tego nie wpisywali w ksiązke serwisową. Jesli chodzi o to ile koni ma wsk 175 po zdieciu 1kg magnesu z walu to pewnie w zakresie obrotow uzytecznych z 2 do 3 km a obroty wzrosną o jakies 1000tys obr.
ta wsk ma ponad 20koni bez wirnika na wale, zaplon z akumulatora, takiego kopa ma ze jeden wal mi sie przekrecil. Slyszalem ze łozyska skf sweden są najlepsze a takie mam, a na orginalnych mysle ze szybko sie zluzyją i luzy po sie pojawią.
Czym spawac tym: http://www.allegro.pl/item174756226_alumin...e_migomat_.html do 400C* http://www.allegro.pl/item176102131_lutowa...gwarancja_.html ??? http://www.allegro.pl/item175520447_drut_s...kg_mig_mag.html ??? http://www.allegro.pl/item176180972_komple...astolin.html???? zeby nie popuszczal przy wysokiej temp. Jaką ma pemperature cylinder, tuleja w cylindrze na zewnątrz???