Skocz do zawartości

Muffin Man

Forumowicze
  • Postów

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Muffin Man

  • Urodziny 02/10/1981

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    pomorskie

Osiągnięcia Muffin Man

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. 360 - 400 KM z litra w dwusuwie też normalka - uzyskiwały to prawie wszystkie konstrukcje wyścigowe GP 500. Nie mówię o specjalnych silnikach modelarskich, które osiągają jeszcze większe moce z 1 litra pojemności skokowej. Bimot 500 V due - 110 KM / 9000obr/min (dwusuwowa dwucylindrowa, o dwóch wałach V-ka) I co z tego? Większość produkowanych motocykli z silnikami 2T spełniała ówczesne normy, ale przy nowej normie już ich nie spełnia !!! Kolega sugeruje, (chyba jest w zarządzie jakiegoś koncernu silnikowego), że jedyne wyjście z tej sytuacji to skomplikowany i drogi w produkcji czterosuw (będzie więcej kasy dla producentów) bo dwusuwy według podanych wyżej sześciu kryteriów są niemożliwe w produkcji. Po zapoznaniu się z JJ2S uważam, że jeżeli do myślenia o tym silniku dołoży się trochę wiedzy ze współczesnej technologii materiałowej i wytwórczej to wszystko jest możliwe. Nie wiem, czy kolega orientuje się, że technologie dla wyprodukowania prototypu różnią się znacznie od technologii przy produkcji małoseryjnej a jeszcze bardziej od produkcji wielkoseryjnej. Czy kolega zna silniczki modelarskie COX i czy wie, że technologia ich wytwarzania doprowadziła do pełnej wymienności części i podzesopłów - a mówię tu o silniczku np. o poj. 0,5 ccm. Zalety jakie dostrzegłem w JJ2S X4: 1. Prosta konstrukcja - tani w produkcji. 2. Prosta konstrukcja - lekki. 3. Prosta konstrukcja - łatwy w serwisowaniu. 4. 2 x większa moc w stosunku do 4T (prawie). Podstawowe wady JJ2S X4: 1. Konieczność stosowania w produkcji współczesnych maszyn, technologii i elektroniki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...