Skocz do zawartości

radius

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O radius

  • Urodziny 01/01/1981

Informacje profilowe

  • Lubię
    Moto i nurkowanie :)
  • Skąd
    gdynia

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia radius

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Panowie i Panie, Widzę, że temat się rozwija i jest mi bardzo miło z tego powodu. Informacje spływają również kanałami prywatnymi i już niedługo przedstawię owoce mojego dochodzenia ;) Co do opcji sprzedaży to również fajnie, że się zgłaszacie - jeśli mogę proszę wklejajcie linki do fotek, żeby wszyscy mogli je zobaczyć i ocenić. Pozdrawiam.
  2. Wierzę, ale czy myślę, że wszyscy byliby zadowoleni gdybyśmy znali konkretne adresy, albo namiary, żeby można było wykorzystać tę informację w przyszłości. Tak więc, jeśli ktoś może polecić jakiś zakład to bardzo proszę o kontakt. Ja chętnie podzwonię albo po-mejluje i podam Wam co się dowiedziałem. W końcu nie każdy wie to, co dla wielu może być oczywiste.
  3. A możesz powiedzieć, co konkretnie jest zbyt nowoczesne? Ja generalnie nie przepadam za chłodzeniem cieczą :) Szperam w necie i ciekawe pomysły mają chłopaki na twiny w rzędzie, np. rebel 450 albo xs650. Ten drugi nawiasem mówiąc brzmi nieźle i fajnie wygląda pokrywa zaworów.. Poszukiwania trwają. A skoro prowadzimy ten temat - czy ktoś podjąłby się zrobienia ramy typu hard tail?
  4. Działam działam, odzew jest i ceny też w okolicach spodziewanych :) Na szczęście mam jeszcze trochę czasu do namysłu i przeliczenia, czy i na co mnie stać więc jeśli pojawią się jakieś nowe pomysły to proszę piszcie tu. Oczywiście będę informował o rozwoju sytuacji:) Dziękuję wszystkim za dotychczasową pomoc i zainteresowanie.
  5. A czy możesz napisać coś więcej o kosztach jakie poniosłeś na tego bajka? To jest ten styl, o który mi chodzi. Kwestią sporną pozostaje tylko silnik (zależnie od mocy, funkcjonalności i kosztów eksploatacji) i ewentualnie tłumienie tylne - ja wolałbym sztyniaka.
  6. Alonzoo, czy "każdy detal" obejmuje również ramę pod konkretny silnik oraz ukł. wydechowy? Może podasz jakiś priv to się wypytam o szczegóły.
  7. No dzięki Alonzoo za podanie kontaktu. Napiszę i zobaczymy co z tego wyjdzie. Za Waszą radą szperam po forum a w międzyczasie znalazłem coś, co przypomina moje marzenie: http://garagecompany.com/bike_pic2004/cust...mph_bobber8.jpg
  8. O! Sprawdzę ten link. Co do portfela to może nie mam grubego :) a przy okazji mam nadzieję na to, że skoro bobber z definicji ma być prosty, wręcz spartański, to i cena nie będzie wygórowana. Ile wg. Was mogłoby to kosztować - chodzi mi o przedział cenowy. Jak pisałem - może to być równie dobrze moto z singlem chłodzonym powietrzem. Czekam na dalsze wskazówki.
  9. Witam wszystkich po dłuższej nieobecności. Ostatnio bardzo mi wszyscy pomogli i liczę, że i teraz uda mi się z Waszą pomocą uzyskać odpowiedź. Chciałbym dowiedzieć się czy w Polsce (lub okolicach) można zamówić budowę bobbera. Chodzi mi generalnie o dobór/budowę ramy (sztywny tył), silnika i zawieszenia oraz złożenie tego w całość. Ewentualnie jeśli wiecie, że ktoś takowymi konstrukcjami handluje, lub ma gotowe maszyny to również wchodzi w grę. Niestety nie jestem mechanikiem i chciałbym zlecić taką konstrukcję komuś, kto się na tym zna. Interesuje mnie moto bardzo proste (jak to bobber), 1 lub 2 cylindrowe, pomiędzy 400 a 900 ccm. Będę wdzięczny za pomoc.
  10. No to super!! Mozna troche pociagnac. CZy to prawda o wypalajacych sie zaworach? czy są z tym jakieś problemy?
  11. Ok, dzięki. To już coś. Chociaz mnie bardziej interesuje kiedy sprzęt zaczyna się sypać i kiedy przychodzi czas na remont generalny :)
  12. Witam, Panowie i Panie! Czy ktoś mógłby mi doradzić jakiego rzędu przebiegi osiągają moto Kawasaki EN 500? I co się wtedy dzieje? Remont, smietnik czy może jeszcze coś innego :buttrock: ? Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...