Skocz do zawartości

nogos

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O nogos

  • Urodziny 02/24/1991

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki KDX 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8707314
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    kielce

Osiągnięcia nogos

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Chlopaki to jak z tymi uszelniaczami w zawieszeniu? wie ktoś jaki to rozmiar jest? ( kdx 125 93 rok upsy mam) Z góry dzieki =]
  2. Witam wszytskich rzeczywiście nam temat padł :icon_razz: ale jakby ktoś zawital to prosiłbym o podanie info: ile wchodzi oleju do szkrzyni do kdx 125 z 93 roku ? i ile oleju do lag? upsy mam :bigrazz:
  3. Witam. Pamieta może ktoś jaki jest rozmiar uszczelniaczy w przednim zawieszeniu w kdx? mam upsy. Pytam gdyż mam moto 30 km od kielc i bywam tam tylko weekendami więc jak teraz pojade to chciałbym odrazu to zrobic a nie najpierw rozbierac przyjeżdzać potem znowu tam jechać ... Byłbym wdzieczny za szybką odpowiedż. pozdro
  4. Ja mam KDXa z 97 roku ta wersje SR i mam obrotomierz, on jest wpinany w kable i tak jak tu mowiono mierzy impulsy w jednostce czasu. A z tego co zauważyłęm to jest to obrotomierz taki sam jak w KMX. A teraz ja mam pytanko: od czego jest ten wężyk pod gaźnikiem? bo zawsze jak jeżdże to zauważyłem że czasami sie z niego wylewają małe ilości paliwa?! wczesniej nie zwracałęm na to uwagi ale wydaje mi sie że dzieje sie to od czasu kiedy wyjąłem kryze z gaźnika ;/ moze to miec jakis wpływ? Pozdro.
  5. Ja nie zmieniałem selekcji. Czyli mówicie żeby nie docierać 400 czy 500 KM tylko jakieś 100 i w palnik?
  6. Przeglądając forum znalazłęm wzmianke o tym że cylindrów na nicasylu nie trzeba docierac czy to prawda? Bo właśnie wymieniłem u siebie tłoka a mam cylek na nikasylu :crossy:
  7. Kolego Kammsel chodzi mi o zawór wydechowy. Piterq dzieki za odp, ale mam jeszce jedno pytanko z tej natury:P chodzi o to czy kiedy ten wałek co steruje zaworami jest wsuniety to zawory powinny byc zamkniete czy inaczej?
  8. Witam. Troche sie nam ten temat rozpadł. ALe mam kolejne pytanko: a mianowicie to jak powinny być ustawione zawoy w kdxie 125? powinny iśc równo czyli np jak jeden jest otwarty to drugoi tez czy moze jakos inaczej ? pomóżcie =] pozdro. :(
  9. Ja tam kupiłęm KDX-a z 97 roku i wszystko z nim jest ok. A sprężanie nadal 10 więc myśle że z nim jest nieźle :banghead: a przedewszystkim jest bardzo dobrze utrzymany, nie licząc tego że poprzedni właściciel zakleił korek od spuszczania oleju z silnika silikonem bo jak podejrzewam urwał gwint ;) Ale cóż są ludzie i parapety :D
  10. Siemka mam kolejne pytanie. A właściwie to 2 :crossy: no więc 1. Jakie macie przełożenia w KDX 125?? 2. gdzie dostane osłony do kdx-a na upsy. A jeśli to możliwe to od czego by pasowały?? moze od kx :icon_twisted: Pozdro
  11. Siemka mam takie pytanko czy gaznik od nsr 125 pasuje do mtx 125. Jeszcze bym prosil o foty gaznika do mtx 125 i tego elementu co laczy gaznik z cylindrem do mtx 125. Mam jeszcze pytanie czy gaznik od strony cylindra ma okragly wlot czy takie jajo na 2 sruby po bokach jak w mtx 80 i jaka wysokosc i szerokosc ma ten element co laczy gaznik z cylindrem bo nie wiem czy to spasuje do mtx 80. Jaki przelot ma gaznik od nsr 125 i mtx 125. Czy ten element laczacy gaznik z cylindrem w nsr 125 jest taki sam jak w mtx 125?? Oczywisce w calym poscie chodzi o silniki chlodzone ciecza. Z gory dziekuje pozdro
  12. Heh xD do Toledo to jeszcze nic, ja swojego zmieściłęm do Kadeta(NIE kombi) tylko odkręcilęm lagi razem z kołem ;p Pzdr :clap:
  13. Siemka od niedawna mam KDX 125 i mam okleiny niby od wersji SR tzn tylko te na boczkach :clap: i nie wiem wkońcu jaki to jest ale w dowodzie pisze ze KDX 125A. Są jakieś różnice między zwykłym a SR ? A no i zapomniałem mam upsy i jest on z 97 roku ;] Z góry dziękuje. Pzdr
  14. Słuchaj Puchaty ja z tym kombinowałem (oczywiście z amorkiem) bo miałem tak samo a więc: tam jak masz u góry mocowanie amora do ramy to dospawałem takie kolejne kółko co jest przy amorku i skręciłem spowrotem chociarz za bardzo to ten amorek już nie chciał wejść bo był za długi troszke ale jakoś go wcisnołem i moto podwyrzyło sie o jakieś 5-8 cm ;) tak że ten sposób skutkuje a sprężyna w mtx nie da sie wyjąć żeby właśyć dłuższą czy coś, tak więc ja zrobiłem tak jak pisałem i jest dobrze, można też jak masz nad spreżyną takią jakby nakrętke to nia pokręcić i jak ją popuścisz to mote będzie wyższye ale bardziej miękkie. Pozdro 1 ja mam ustawiąną na 2 i jeździ dobrze 2 z kopką to nie wiem możliwe że ci sprężyna spadłą ale nie wiem jak tam jest z nałożeniem jej bo tego jeszcze nigdy nie rozbierałem 3dozownik przynajmniej u mnie jest po lewj stronie pod tym plastikiem pod soiedzeniem i jest tam na niego mocowanie na śróby a podłancza go sie tak: z silnika gdzieś pod gażnikiem powinien ci wystawać taki ptrzewód znaczy wężyk i jego podpinasz do dozownika . Tytlko zanim podłąfczysz proponuje wyczyścić filter w dozowniku :] takie dolewanie nic nie zaszkodzi jak bedziesz lał dobre ilości a nie na oko i oczywiście jak bedzieśz lał dobry olej a nie jakiś mixol. pozdro
  15. Okazało się że ten mój mtx to nie jest 80 tylko jakiś tuningowany na 125 i chciałem się dowiedzieć czy 320 zł to dużo za tłok tuningowy do mtx-a?????????? :rolleyes: a propo tych blokad też bym się chętnie coś dowiedział ;p
×
×
  • Dodaj nową pozycję...