Skocz do zawartości

mluko

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mluko

  • Urodziny 09/14/1977

Osobiste

  • Motocykl
    Aprilia Pegaso 650
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3965853
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Dolnyśląsk

Osiągnięcia mluko

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. witam, niewiem co ma powiedziec na temat tego zlego prowadzenia dl650. wlasnie wczoraj przejechalem 300km na dl650 autostrada a predkosc nie spadala ponizej 140, zregoly 150-160 w dwie osoby kufry boczne i wielki worek bagazowy na bagazniku, nonstop zmiany pasow i zero zlego zachowania motocykla. Pasazerka na koncu powiedzial (jechala piewszy raz ze mna,a wczesniejszy odcinek byl na zwyklych drogach max 130km\h) ze taka jazde jej sie wkoncu naprawde podoba........ wiec oco chodzi z tym wezykowaniem? kolega wlascicel bmw 1200 gs od kilku lat znowu mial okazje sie moim przejechac i ponownie mu odjelo mowe, ze za takie pieniadze taki silnik i takie swietne prowadzenie ...... juz nie wspominajac o jego niskim spalaniu... dlamnie w tej klasie dl650 choc nigdy mi sie z wygladu nie podobal
  2. Witam, Mialem w tamtym roku Pegaso 650, wszyscy pisza porownujac z malym GS ze jest wloch jest zrywniejszy. Od tego sezonu jezdrze DL650, bez porownania lepiej sie prowadzi, silink: nie ciagnie od dolu jak jednocylindrowce ale napewno jest odczuwalna wieksza moc (moj przyjaciel wlasciciel 1200 GS ktory notabene sam mnie namawial na 650 odradzal 1000 na podstawie opinni swoich znajomych z Kanady, mial okazje sie niedawno nim przejechac, byl strasznie pozytywnie nim zaskoczony, powiedzial ze napewno to nie jest 1000 ale ale w turystyce sporo zapasu mocy zostaje) Teraz nie wybral bym jednocylindrowca: mam wrazenie ze powyzej 100km\h sie strasznie meczy. spalanie sporo wieksze mimo ze jezdzilem mniej agresywnie i przedewszystkim wolniej. Vstrom napewno ma nizej srodek ciezkosci w porownaniu do Pegaso wiec duzo lepiej sie nim manewruje przy mniejszej predkosci wiec i w terenie napewno nie jest gorzej ! ( w terenie mam na mysli pokonywanie drog lesny i polnych bez przesady ale predkosci okolo 100km\h osiagalem i to czesto) Kompletnie nie rozumiem co ktos mam namysli do nerwowosci lub nie pewnosci prowadzenie, to zalezne jest od opon przeciez. Zmienilem fabryczne Bridgestony na Metzelery Tourance EXP i na asfalcie jest duza poprawa na mokrym kolosalna (jazda bezpieczniejsza mimo ze duzo wieksze predkosci, spokojnie moge kontrolowac uslizgi przy hamowaniu i przyspieszaniu, na suchym nie umiem sie przelamac i moze dobrze, napewno wieksze predkosci wiec i wieksze ryzyko) Co najwyzej jesli ktos planuje naprawde przejazdy w wiekszosci szuter to zmiana opon na kostke, oslona pod silnikiem.......... gmole (...wlasnie, mam gmole suzuki..... na lysych juz Bridgestonach polozym sie na trawie przy sporej predkosci, napewno 3 bieg mysle ze 70-80km\h zlamalem szybe ramieniem i pekniety handbar, sruba od odwaznika zostala wygieta tylko ja wyprosotowalem, z handbarem nic nie robilem, gdybym nie stal i przy uderzeniu nie spadl na szybe nic by sie nie stalo tak naprawde!, jedna mala ryska tylko na krawedzi przedniego blotnika, ledwo widoczna) a juz wogole nie widze w czym lepszy ma byc transalp w terenie oprocz czystej teorii? Widzialem zdjecia kilku DL650 w ktorych ludzie wymieniali zawieszenia tworzac z nich hard enduro, wiec jesli sa do niczego w takim terenie to poco to robia.. Przedewszystkim teraz sa tanie mlode i malo awaryjne, plus nie maja zbyt duzo wad. Taki troche motocykl uniwersalny co oczywiscie moze byc nudne dla kogos. Jestem z niego zadowolony, niczego mi nie brakuje, przeszkadza tylko wyglad bo nigdy mi sie nie podobal. Bede go mial pewnie dopuki nie uzbieram na 1200GS :) Pozdrawiam Jesli bym mial jechac naprawde na wschod i 90% to szutry pomyslalbym o czyms przedewszystki lzejszyma
  3. dzieki za odpowiedz, z tego co sie dowiedzialem, wlasciciel byl jeden, Niemiec, przebieg udokumentowany, serwisowany w BMW. Pewnie sporo taki przeglad moze kosztowac, ale znowu taka "mina" wiecej mnie moze kosztowac. Musze szukac kupca na swoj motor i szukac kredytu :bigrazz: ps. mam nadzieje ze nie bedzie zbyt duzej roznicy w prowadzeniu w porownaniu do 1200gs Pozdrawiam
  4. Jakie wydatki moga mnie czekac w najblizszym okresie jesli zdecyduje sie na 1150GS ale z przebiegiem bliskim 100tys, zakladajac ze jest prawdziwy i motocykl byl prawidlowo eksploatowany. Oczywiscie zakup uzywanego pojazdu zawsze jest zwiazany z wydatkami, ale czy jest cos co "napewno" nalezy wymienic bo takim przebiegu. Kupujac taki motocykl wiadomo ze nie bedzie stal a bedzie uzywany do dlugich podrozy wiec ten stan licznika bedzie rosl, czy warto sie pakowac w motocykl juz z tak duzym (jak na motocykle) przebiegiem? ps. jak wiekszosc wymieniajacych na GS'y mialem okazje (choc bardzo sie przed nia bronilem, wiedzialem czym sie to moze skonczyc, a niestac mnie zabardzo na zmiane, ale juz zapozno....) przejechac sie kolegi motocyklem. W moim przypadku byl to 1200. Pozdrawiam i prosze o odpowiedz uzytkownikow
  5. Witam, podkleje sie pod ten temat, widze ze sa wlascicele Caponord, napiszcie wiecej o spalaniu waszych maszyn. Przy jezdzie na krotkich trasach (samemu ostrzej, np. paraca-dom) i w dwie osoby dluzsze wycieczki z bagazami. ps. jesli Wam sie chce prosze nawet o wiecej informacji :icon_biggrin: posiadam mniejsza Aprilie i coraz wiecej mysle o Caponord Pozdrawiam
  6. Witam, Pozwolicie ze sie podczepie, motocykl takze z Wloch jutro nad ranem jade Jesli osoba zajmuje sie sprowadzaniem ma nadal "tylko" umowa a nie faktura zakupu, czy jesli sprowadza to firma to musi miec fakture? osoba sprzedajaca posiada: 1. dowod rejestracyjny. 2. wymeldowanie. 3. umowa w wersji wloskiej (jak sam mi mowil umowa ma pozycje do wypelnienia gdzie sam musze wpisac swoje dane) 4. prawdopodobnie brak tablicy prosze o odpowiedz, chce miec 100% pewnosci
×
×
  • Dodaj nową pozycję...