
Matex
Forumowicze-
Postów
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Matex
- Urodziny 01/03/1989
Osobiste
-
Motocykl
KTM
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
5849753
Informacje profilowe
-
Skąd
Lubelskie
Osiągnięcia Matex

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
nie dotarł, przestałem jezdzić na kole i sie uspokoiło.... w trakcje jazdy na kole jak i przy wywrotce idzie troche oleju w odmę, to sie dowiedziałem z NMR, ale oleju i tak miałem za dużo 0,5 litra.... PZDR
-
zmiana oleju na nowy zadziałała:| nie wiem co i jak ale przestało sie lać..... pzdr all
-
przbieg 1455, odpaliłem dziś po 6 dniach przerwy, odrazu zajarał, troszki dymku daje takiego że pod światłem widać no ale spalanie beznzyny i takie tam...ubytku oleju nie widać. pojade do nich najprawdopodbnie za 2 tygodnie i wtedy napisze jakie rezultaty.... Mathis pozdrawiam ale nie pisz mi tu głupot typu : "jezdzij spokojnie:]" sam se jezdzij spokojnie;] Co do Adama: próbowałem na kole jezdzić czasem na światłach nie był na "treningu" PS.co to próba oleju jest?
-
"NMR to b.dobry warsztat" dziś 19.08.2007 byłem na obwodnicy Puław i gadałem z ludźmi z LBN i nikt mi nie polecał NMR:] co do tych 2 kół masz racje ale odpisałeś jak typowa mamuśka:] niektórych nudzi jazda na 2 kołach i tyle... ja próbuje aby na 1 jezdzic jak narazie. dziekuje i tak za chęci:)
-
u mnie nie kopci... nawet jak jest zimny dymka nie puszcza... siły ma jak traktor.... mam na prawym delku jeszce takią szybke(nie wiem jak sie to nazywa) i z uszczelki tego podglądu poci sie olej troszki...;/ nie wiem co jest grane ale denerwuje mnie to że przed zawiezieniem do "specjalistów" (NMR-lublin) nic sie nie działo... co do Twojej odpowiedzi to mierzyłeś ciśnienie jak miałeś pęknięty ten pierścień olejowy?
-
Witam Kupiłem lc4 640 enduro w 2007 z 2005roku... i: -przejechałem 1100km(po miescie i na kole czasem) i zrobiłem przegląd(filtry+olej) w lublinie w NMR-ze. -do tego czasu wszystko było w porządku -musze powiedzieć że większoć czasu to na kole próbuje śmigać niż w terenie możę ten olej leci przez to żę na kole sie śmiga:|...nie wiem -po wymianie zauważyłem że z filtru powietrza cieknie mi olej otworzyłem go i było w nim około pół szklanki oleju.. wylałem olej odpaliłem i widziałem jak mi odmą zapiepsza olej... poczekałem aż maszyna ostygnie sprawdziłęm stan oleju i sie okazało żę mam w ciul za dużo.... spuściłem olej do butelki i wlałem z powrotem aż będzie odpowiedni stan... w butelce zostało 400 ml oleju...( PS. w NMR jak pytałem ile oleju weszło to powiedzleli że 2 litry a ja z tej butelki aby 1 litr wlałem i był stan). teraz jednak nadal mi cieknie z odmy i nie wiem czym to jest spowodowane;/ proszę o konkrety w pomocy a nie gdybanie:] z góry dziękuje:)
-
W TDR ten zawór jest całkiem pierdolnięty. Ja wyczyściłem i zajebiacie chodzi. Ale h*j wie czego czasem się zacina i nic się nie da z tym zrobić :/ PS jak będziesz wkładał ten zawór spowrotem to bardzo uwaznie i nic na siłe. On musi tam wejsć bez żadnych oporów.
-
kto sie bawi w supermoto??
Matex odpowiedział(a) na maroo temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Ziomek z nieba mi spadłeś!!! mam 640 lc4 z '05 enduro i chciałbym kupić jakieś kółka do niego sm, takie np od gs500 ile CIe przeróbka wyszła?? Niby moto prawie nowe ale juz na kółka brak kasy... -
Yamaha TDR 125 Przerywa!!! Nie da się jeździć :/
Matex odpowiedział(a) na WLD_Wlodi temat w Mechanika Motocykli 2T
Problem występuj od dawna kiedy kupiłem motor. Swieca czarna racze jest a motor ZAWSZE rozgrzewam min 5 min -
Yamaha TDR 125 Przerywa!!! Nie da się jeździć :/
Matex odpowiedział(a) na Matex temat w Mechanika Motocykli 2T
Właśnie zależy czasem po 8 tyś ładnie idzie czasem nie. To nie jest jakieś regularne przerywanie ale nie ma jazdy. Jutro rozbieram motor i nie ma bata -
Docierać na syntetyku czy mineralnym??
Matex odpowiedział(a) na gutek_rapier temat w Mechanika Motocykli 2T
Witam Mechanik w niemczech dostał 5 litrów syntetyku za free, wlał do poloneza i poldek zaczął dzwonić stukać pukać itd, ale szedł normalnie, dojebchał do polski włał mineralny, odpala poldka pierdnął, zakopcił, zalał sie tym brudem i jezdzi:D:D takżę wnioski sami wyciągnijcie, ale ja proponuje sytetyk mi tdr wytrzymała na syntetyku 32 tyś bez remontu!!! i bez odkształcen tłoka ani cylindra pozdro!!!!!!!!!!!:** ale jak na docieranie to słyuszałęm ze jest dobry półsyntetyk, ew, później syntetyk!! -
Yamaha TDR 125 Przerywa!!! Nie da się jeździć :/
Matex opublikował(a) temat w Mechanika Motocykli 2T
Witam Mam yamahe TDR 125 94 rok 4FL w nowej budzie. Wymieniłem tłok, ustawiłem YPVS, myłem filtr itd. Ale to na nic bo motor PRZERYWA od 5 tyś do 8. Poprostu nie ma jazdy. Co to może być ?? -
Yamaha TDR 125 4FL nowszy model 94 rok
-
Witam Mój problem polega na tym że zawór "wariuje". Motor mi przerywa w granicach 5-8 tyś i właśnie w tych granicach YPVS nie zmienia stopniowo pozycji tylko się cały czas otwiera i zamyka, aż zostanie otwarty powyżej 8tyś. Gdzieś na forum znalazłem jak regulować YPVS i autor napisał że jeśli silniczek "wariuje" to rozwinie temat. Może ktoś wie w czym tkwi problem, lub też może ktoś zna autora tego mądrego tekstu: Dzialanie YPVS : po wlaczeniu zaplonu testowy ruch prawo-lewo i zatrzymanie w pozycji pelnego otwarcia. Po uruchomieniu silnika maksymalne przymkniecie. Wraz ze wzrostem obrotow stopniowe otwieranie zaworu (poczatek otwierania przy ~6000rpm, pelne otwarcie ~8000rpm) W silnik sterujacy wbudowany jest czujnik polozenia zaworu (jesli komus silnik "wariuje"- moge temat rozwinac), wiec po demontazu/montazu nalezy wlaczyc na chwile zaplon - zatrzyma sie w polozeniu "pelne otwarcie" Zawor : pelne otwarcie ~3mm w lewo od punktu podawanego przez instrukcje obslugi/serwisowke (najlepiej zdjac dyfuzor i sprawdzic palcem). Z takim ustawieniem, rozwiercona dysza glowna i zwiekszonym dolotem powietrza do filtra ciag na 6 do prawie 10000rpm (zebatki 15/57) Patrzac w kanal wydechowy glowicy cylindra mozna dostrzec zawor mocy (YPVS). Po lewej stronie silnika znajduje sie pokrywa (tam gdzie wchodza oba ciegla/linki 1+2), ktora zakrywa tarcze cieglowa zaworu mocy (YPVS). - Zdjac pokrywe, poluznic ciegla i odwiesic od tarczy cieglowej. - Tarcze cieglowa zdjac. - Zawor mocy mozna teraz krecic reka i trzeba go normalnie przekrecic o 180°, aby przy obrotach powyzej 6000 otworzyc kompletny przeswit wydechu. - Patrzac w otwor wydechowy w cylindrze (latarka) mozna dokladnie rozpoznac, w jakiej pozycji zawor mocy (YPVS) jest calkowicie otwarty (przekroj w ksztalcie nerki). W tej pozycji pozostawic, zalozyc z powrotem tarcze cieglowa i podwiesic ciegla. Ustawienie zaworu mocy (YPVS) odbywa sie nastepujaco: - Wlaczyc zaplon, zeby sie wlaczyl serwo-silniczek. - Zaplon wylaczyc. - Tarcze cieglowa unieruchomic przy pomocy sztyftu (np. gwozdz, czy inny sztyft metalowy) w ten sposob, ze wtyka sie go poprzez szczeline w tarczy w mala dziurke u gory po lewej stronie. - Teraz napiac ostroznie ciegla do momentu, az przestanie sie wyczuwac luz. - Nastepnie odkrecic ciegla znowu o 1/4; obrotu z powrotem do tylu. - W tej pozycji pozostawic (to jest sposob postepowania z ksiazki serwisowej Yamahy). - Przykrecic pokrywe, przymocowac wydech i gotowe. - Prawie 10 koni wiecej i wyraznie zmniejszone zuzycie paliwa J Jesli znacie przyczynę proszę pisać gg: 4204141
-
Nie słuchaj Dibo bo on robi tuleje i chce żebyś u niego zrobił :icon_mrgreen: Moim zdaniem to masz tuleje. Ale najlepiej zadzwoń do salonu kawałsraki i dasz im numer ramy i będziesz wszystko wiedział na 100%