
tomekmx8
Forumowicze-
Postów
41 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O tomekmx8
- Urodziny 03/11/1982
Osobiste
-
Motocykl
kx500 yz250 zrx1100
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
1800783
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
podkarpacie
Osiągnięcia tomekmx8

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Witam. Sugerowal bym wydech z yz250 93-94 po 95 cylinder roznil sie od tego wr250z. wr250z strojony jest raczej podobnie do yz, posiada podobne osiagi a tak wlasciwie to przez caly okres produkcji uzywal silnika 2vm czyli yz250 rok 88, ten sam gaznik vm38 itp. Pozdrawiam
-
Jeśli możesz to podaj rocznik tej yz. W yz spotkasz kilka zapłonów na przestrzeni lat. Jedne z cewkami zasilającym dla wysokich i niskich obrotów. W starszych bez impulsatora, w tej samej funkcji jedna cewaka niskich obrotów roczniki 87-89. podaj rocznik będzie sprawniej. Pozdrawiam
-
Automatyczne sprzęgło
tomekmx8 odpowiedział(a) na Dominik Szymański temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Nie wiem ale automatyczne sprzęgła tego typu pojawiły się na chwile w latach 50 w małych samochodach i szybko znikły z życia, był to substytut automatycznej skrzyni biegów. Tak jak sugeruje taki wynalazek może się przyjąć w USA ale oni nie ogarniają tylu wajch i lewarków na raz. Toteż doi prowadzenia autobusu wystarczy murzynka, może i tym husabergiem jeździła. -
Automatyczne sprzęgło
tomekmx8 odpowiedział(a) na Dominik Szymański temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Z fotek można wywnioskować ze to zwykle sprzęgło odśrodkowe. Nie wiem co ma mały luz miedzy tarczami do jego działania? Zasada działania jak wariatora w skuterze, tylko tu rolki ściskają tarcze i nic więcej. Gdzie ta sensacja? Można chyba polecić początkującym. Samo pochodzenie tego sprzęgła sugeruje rynek na jakim ono schodzi. -
SM570 wie ktos cos? czy moze lepiej 610 albo 450?
tomekmx8 odpowiedział(a) na Max JJ temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Co do 570, to jest to zwykła 610 w ładniejszym opakowaniu. De fakto 610 ma 570 ccm pojemności. Motocykl o trwałości poniżej przeciętnej. Poszukaj sobie o częstych wymianach korbowodu znajdziesz o tym sporo na forum, zaniedbanie serwisu kończy się najczęściej a tu popatrz w opisy aukcji z allegro. Jeśli masz sporo czasu na grzebanie to jest to motocykl godny polecenia, pocieszyć się można tez tym ze ceny korbowodów spadły, bo i liczba amatorów modeli tc/te 610 spadła, z powodu awaryjności i ceny części zamiennych. RAFAEL potwierdzi to w pełni -
Myślę ze porównania nie są tu specjalnie potrzebne wystarczy na nie popatrzyć i wszystko widać jak na dłoni. Silniki z rożnych bajek, nie wspominając, o stylistyce tu klx potrafi się dalej podobać. Można jej użyć nawet za wzór jeśli chodzi o stylistykę dla współczesnych wychudzonych motocykli (bez jajecznych). To tylko moje zdanie i proszę go obrazu nie podważać. Pozdrawiam
-
Mam podobny przypadek z honda xl600r PD04. Sugerowano mi wypalone zawory ale po demontażu głowicy okazało się wszystko ok. teraz podpowiedziano znowuż gaźniki, zworki air cut. Miedzy czasie motocykl otrzymał nowy moduł zapłonowy, stator i zachowania ma podobne chodzi na ssaniu i lubi strzelać, wszystko oprócz czerwonych kolanek. Próbuj z tymi gaźnikami, wygląda na za uboga mieszankę skoro się tak grzeje, może to dobry kierunek, jeszcze z żadnym motocyklem nie miałem tylu przygód. pozdrawiam.
-
Nie bardzo z tym zdjęciem ponieważ jestem nie obyty z komputerem. W tym przypadku chodzi o gaźniki motocykla zzr1200 ale identyczne zaworki występują również w zx9r i kilku innych motocyklach. Połączenia eklektyczne sugerują ze cylinder 1 i 4 są sterowane razem a 2 i 3 razem mam na myśli te zaworki. w motocyklu występują dwie pompy paliwa zasilające gaźniki analogicznie 1 i 4 oraz 2 i 3 http://www.imagessite.com/OEM_Images/Kawas...3ZX1200C208.gif To cześć o numerze 21188 oraz 21188A
-
Witam proszę o podpowiedz jaką funkcje w gaźnikach keihin cvkd spełnia taki elektrozawór wkręcony w komory pływakowe. Z serwisówki wywnioskowałem ze odcina paliwo dzyszy wolnych obrotów ale moge sie mylić. Z wyglądu przypomina te stosowane w gaźnikach fiata 126. Za podpowiedz z góry dziękuje i pozdrawiam.
-
Czym i czy malować kolektor wylotowy
tomekmx8 odpowiedział(a) na CiasnyBaniak temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Link zamieściłem już w poprzednim poście, jest troszkę wyżej, tylko poco jeśli nikt już nic nie czyta tylko ogląda obrazki? Dla leniwych http://www.hipeco.com/ -
Czym i czy malować kolektor wylotowy
tomekmx8 odpowiedział(a) na CiasnyBaniak temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Cena powłoki ceramicznej na kolektor to 260zł i myślę ze nie jest to wygórowana cena. Ale widzę ze temat zszedł w kierunku ucierania szkłem... Tylko poco czas marnować na doświadczenia. -
Czym i czy malować kolektor wylotowy
tomekmx8 odpowiedział(a) na CiasnyBaniak temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
http://www.hipeco.com/ Prawdziwe powłoki na kolektor tu znajdziesz, a nie srebrzanka po dziadku która ze starości wytrzymuje podwyższone temperatury:) Dodatkowo chroni przed korozja, kilka kolorów do wyboru. -
Pojadę jeszcze raz do gościa rozgrzejemy nią, i będę obserwował kolor spalin jeśli faktycznie zniknie czarny dymek to chyba można brać w ciemno. Ostatnim razem czas mnie gonił i obejrzałem go tylko, odpaliliśmy go ale na krótko. Dziekuje za podpowiedzi
-
Mam mocny dylemat związany z zakupem motocykla, a mianowicie kopci on delikatnie na czarno. Jako ze jest to motocykl na wtrysku to nie za bardzo jestem w stanie zdiagnozować przyczynę. Proszę o podanie prawdopodobnej przyczyny tego kopcenia. Dawki są za bogate ale czy to mogą zalewać wtryskiwacze? właściciel twierdzi ze po rozgrzaniu motocykl przestaje kopcić, ale nie chciał bym wtopić. spotykałem się z podobnymi objawami ale w motocyklach gaźnikowych w których pseudo tuner wiertarka próbował zrobić większe dysze. Z góry dziękuje za podpowiedzi i pozdrawiam
-
Gdzie kupić osłony przedniego zawieszenia? harmonijki, skarpety
tomekmx8 odpowiedział(a) na Baron temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
http://p1.bikepics.com/pics/2007%5C05%5C24...909320-full.jpg skok zawiechy 28 cm laga 48 i co mocno naciągnięte? No tak potwierdzam nie są naciągnięte, tylko drobny szczegół ze jest to widelec Paioli. A jak się przyjrzysz widelcom yamah to zauważysz ze harmonijki mocowane są dużo niżej niż Paioli. http://bikepics.com/pictures/399269/ myślę ze tu to widać