Skocz do zawartości

Leorio

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Leorio

  • Urodziny 12/05/1989

Osobiste

  • Motocykl
    Honda MBX 80
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2233217

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wejherowo

Osiągnięcia Leorio

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Leorio

    hondaX8R-S

    Co to znaczy, że zaczyna przerywać? Dzieje się tak tylko wtedy jak jedziesz powyżej 50? Czy jak czasami dodasz więcej gazu to też? A jest chcesz zapalić na starter to kręci, czy w ogóle nic nie słychać? Jaka pojemność? Powinno pisać na cylindrze ;) jeżeli 50, to coś koło 60-70 pojedziesz.
  2. Cewkę od ładowania masz pewnie do wymiany. Musisz zdjąć koło zamachowe i sprawdzić cewkę, ale na 90% to właśnie to.
  3. A filter paliwa masz założony? Możliwe, że musisz tylko gaźnik przeczyścić.
  4. Leorio

    hondaX8R-S

    To znaczy, że akumulator działa ;D. Sprawdź kompresję, jeżeli możesz też odpalić "na kopa". Sprawdź, czy masz iskrę - odkręcasz świecę, przykładasz do cylindra i próbujesz odpalić - jak napiszesz czy widać wtedy iskrę, czy nie to pomyślimy dalej ;).
  5. Gaźnik mam właśnie całkiem inny, od jakiegoś ścigacza. Paliwa dostaje dosyć, dysza też jest ok.
  6. Zębatkę ma właśnie (na moc) i pojechał na tym tłumiku 90 km/h. Ja mam orginalną zębatkę i nie mogę przekroczyć 70.
  7. Nie mogę założyć orginalnego wydechu, bo po prostu nie mam. Wcześniej miałem założony od MBX 50, kumpel miał założony ten od Aprilli i szedł naprawdę super (szczególnie powyżej 7 tyś), teraz kumpel kupił orginalny od 80 a ten dał mi. Założyłem go i myślałem, że będzie o wiele lepiej, a jedzie podobnie jak na tamtym od 50.
  8. No właśnie paliwa dostaje dosyć, nie dławi się ani nic, nie przerywa. Orginalnego wydechu niestety nie mogę założyć. Myślę i myślę i nie mogę wymyślić, co jeszcze może być nie tak.
  9. Witam, Ostatnio założyłem do swojej Hondy tłumik od Aprilli. Kumplowi na tym tłumiku, na takiej samej Hondzie obroty dochodziły do 9-9,5 tysiąca na 6, a mi nie chcą przekroczyć 7. Jestem pewnien, że mam motor odblokowany, kompresja jest bardzo dobra. Na luzie wskazówka dochodzi do 11 tyś, na niższych biegach też jest dobrze, jednak od 4 zaczynają się problemy. Czego to może być przyczyna?
  10. Witam, Jaki olej najlepiej wlać do skrzyni biegów w Hondzie MBX 80 i ile?
  11. Radzia, o ile się nie mylę to u nas w Polsce motorower musi mieć pojemnośc poniżej 50cm3, dlatego jak kupujesz nowy skuter to masz najczęściej w dowodzie 49cm3 i budowa musi ograniczać prędkość do 45km/h. Dlatego w nowych skuterach/motorowerach nawet 50 masz blokady (gaźnika, modułu itp), albo różnego rodzaju owiewki i plastiki o nieaerodynamicznym kaształcie (tu głównie starsze modele)
  12. Tylko Matik u Ciebie jest inaczej, bo masz sprawną cewkę. Co do tłumika to myślałem, że to jest do 80, ale jak mi nie pasował, to już coś podejrzewałem, ale ojciec powiedział, że to jest pewnie tłumik od chłodzonej powietrzem i obcięliśmy końcówkę z tego co miałem założone i przyspawałem do "orginalnego". Jak się szybko okazało - nie był :icon_rolleyes:. Naprawdę od 2 miesięcy codziennie wchodze na allegro i przeglądam aukcje od MBX-a do każdego gościa, który miał coś w stylu: posiadam również inne częśći pisałem maila i nic. Myślę, że osiągi będą lepsze, bo miałem na początku jak kupowałem tłumik od jakiegoś innego moto 80 i śmigałem 105 km/h na nim. Jak będzie naprawdę to Wam napisze jak tłumik przyjdzie. Co do aku to właśnie chcę podłączyć bezpośrednio do aku, dlatego wziąłem nowy włącznik. Niby ładowanie akumulatora jest podczas jazdy więc zobaczymy :P
  13. Tylko Matik u Ciebie jest inaczej, bo masz sprawną cewkę. Co do tłumika to myślałem, że to jest do 80, ale jak mi nie pasował, to już coś podejrzewałem, ale ojciec powiedział, że to jest pewnie tłumik od chłodzonej powietrzem i obcięliśmy końcówkę z tego co miałem założone i przyspawałem do "orginalnego". Jak się szybko okazało - nie był :icon_rolleyes:. Naprawdę od 2 miesięcy codziennie wchodze na allegro i przeglądam aukcje od MBX-a do każdego gościa, który miał coś w stylu: posiadam również inne częśći pisałem maila i nic. Myślę, że osiągi będą lepsze, bo miałem na początku jak kupowałem tłumik od jakiegoś innego moto 80 i śmigałem 105 km/h na nim. Jak będzie naprawdę to Wam napisze jak tłumik przyjdzie. Co do aku to właśnie chcę podłączyć bezpośrednio do aku, dlatego wziąłem nowy włącznik. Niby ładowanie akumulatora jest podczas jazdy więc zobaczymy :P
  14. Witam, Mam do Was takie pytanie, krótko przed końcem sezonu kupiłem do mojej Hondy nowy akumulator (orginalny japoński). Niedługo potem światła mi padły, a że był już koniec sezonu, nie chciało mi się za bardzo sprawdzać i wymieniać cewki (bo to ona najpawdopodobniej padła), więc motorek postał chwilę w garażu. Jakiś czas potem jak spadł już śnieg wziąłem osobny włącznik i podłączyłem światła na krótko do akumulatora. No i dlatego mam takie pytanie: Czy akumulator wytrzyma mi tą całą elektrykę (światła, kierunki, stop)? Jak myślicie. Aha i jeszcze druga sprawa - tłumik. Mam włożyony do mojej Hondziny tłumik od MBX 50-tki (kupiłem na allegro, miała być do 80 była do 50) i naprawdę bardzo dużo stracił na osiągach. Nigdzie nie mogę dostać do 80 w miarę przystepnej cenie. Chciałem wziąć tłumik od Suzuki RG 80 - pasowałby? EDIT: Wiem, że temat powinien być w innym dziale, sorry. Proszę o przeniesienie :icon_exclaim:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...