
zundapp600
Forumowicze-
Postów
49 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O zundapp600
- Urodziny 01/14/1963
Informacje profilowe
-
Lubię
Motocykle marki zundapp<br /><br />
-
Skąd
BI?GORAJ
Osobiste
-
Motocykl
ARDIE : VIRAGO - 750
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
4670587
-
Telefon
606 17-43-78
-
Strona www
http://www.zundapp.net.pl
Osiągnięcia zundapp600

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Jeżeli będzie użyty nowy granulat wyjdzie na połysk . Matowa powierzchnia wychodzi zawsze jeżeli szkiełkowanie odbywa się granulatem nadającym się ................ do wywalenia do śmietnika
-
Możecie debatować i tak nic nie wymyślicie Trzeba mieć choć szczyptę informacji o tym czego szukacie ilość cylindrów , rodzaj napędu , rodzaj silnika Cała paleta produkcyjna obejmowała sporo motocykli Więc szukacie igły w stogu siana www.zundapp.net.pl ZUNDAPP K-800 ZUNDAPP Ks-600 Oba motocykle w wersji wermacht Oczywiście były matowane też na czarno na wersję cywilną
-
Blacharz - naprawa błotnika w IŻ-u 49
zundapp600 odpowiedział(a) na agrupa temat w Mechanika Motocykli Weteran
Niestety to standart . Nikt kto robi samochody nie bierze się za taką robotę . Musisz szukać ludzi którzy bawią się w ten typ motocykla . Sama robota jak robota , ale człowiek który ma to wykonać musi wiedzieć co i jak . Gdzie otwór , gdzie wzmocnienie i tym podobne . Szukaj a na pewno coś się znajdzie. Sam widziałem na allegro i innych portalach ogłoszenia tego typu . WYKONAM REMONT , POMOGĘ W NAPRAWIE www.zundapp.net.pl -
jaki materiał na nowe gniazda- Junak
zundapp600 odpowiedział(a) na Merh temat w Mechanika Motocykli Weteran
Ważny jest materiał ale też jakość wykonania . Nie może mieć miejsca wymiana gniazd za pomocą przecinaka lub tym podobnych narzędzi . Co niestety jest ostatnio bardzo często praktykowane . Sposób osadzenia powinien być wykonany z jak największą dokładnością . To odpowiednie pasowanie zapewni prawidłowy odpływ temperatury z gniazda do głowicy . Następnie odpowiednia obróbka kątów , docieranie i powinno być ok !!!!. Oczywiście przy takiej operacji wymiana prowadnic i zaworów - obowiązkowa. Co do materiałów . W większości szanujących się hurtowni motoryzacyjnych możesz kupić materiał na gniazda zaworowe w dowolnym rozmiarze :notworthy: Podsumowując . wykonanie tych czynności nie należy wbrew pozorom do łatwych ani prostych . Wykonanie tego w tzw warunkach domowych jest niewykonalne . No chyba że ktoś ma nieźle wyposażony warsztat mechaniczny :wink: Tak więc oddaj głowicę do ludzi którzy się na tym znają i potrafią to zrobić . Sądzę że po naprawie przez człowieka który czuje temat nie powinieneś mieć żadnych problemów z gniazdami zaworowymi :cool: www.zundapp.net.pl -
Bawienie się samemu w szkiełkowanie nie bardzo jest opłacalne ze względów finansowych . Szkło musisz kupić , a czy do jednego silnika się to opłaci ????? . Musisz to robić w jakieś kabinie żeby nie szukać granulatu po całym garażu . Następna sprawa to odpowiedni kompresor , pistolet i jeszcze jakieś drobnostki . Dla zobrazowania tego zabiegu wklejam fotkę. SZKIEŁKOWANIE www.zundapp.net.pl
-
Szkiełkowanie mogę zrobić . Do polerki nie mam cierpliwości i zacięcia . No i nie mieszkam na trasie Przemyśl - Rzeszów lecz nieco z boku :buttrock: www.zundapp.net.pl
-
A co chcesz zrobić w tym dobrym warsztacie ??????? zundapp.net.pl
-
jak zmierzyć czy krzywa jest rama czy lagi
zundapp600 odpowiedział(a) na audioterrorysta temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Jeżeli temat jest aktualny spróbuj skontaktować się z ludźmi z tej strony http://www.moto-wings.pl/ www.zundapp.net.pl -
ZUNDAPP K - 800 w malowaniu wermachtu gdyż tak chciałem , obecnie będzie robiony w wersji cywilnej - BEDZIE KPL :wink: www.zundapp.net.pl
-
Ardie kupiłem 30 lat temu,od znajomego bo nie dało się z tego zrobić ścigacza. Takie były czasy. Troszeczkę wstyd że przez tle czasu nie doczekał sie renowacji - ale nic to - teraz jest łatwiej ,wiekszy dostęp do informacji,lepsze materiały .Trzeba tylko czasu - możliwości są :icon_mrgreen: www.zundapp.net.pl
-
osobiście do przewozu motocykla z wozem używam zwykłej przyczepki do osobówki z tym że są zdejmowane burty. Powstaje wówczas taka mini laweta. Dwa najazdy i to wszystko. Po imprezie czy czymś takim zakładam burty i dalej mam normalna przyczepkę , którą często wykorzystuje . Do wad takiego rozwiązania zaliczyłbym brak możliwości oplandekowania ale coś sie wymyśli . Zalety to jedna przyczepa , jedne opłaty , miejsce parkingowe. a wożę coś takiego http://images11.fotosik.pl/81/ee192677c62804ee.jpg http://images22.fotosik.pl/162/eee47a4e3ec4abfa.jpg www.zundapp.net.pl
-
Motocykle które posiadam i sam odrestaurowałem ZUNDAPP Ks-600 WH http://images22.fotosik.pl/162/eee47a4e3ec4abfa.jpg http://images11.fotosik.pl/81/02fe8aecc4229b7e.jpg http://images11.fotosik.pl/81/ee192677c62804ee.jpg ZUNDAPP K-800 jeszcze bez wózka http://images21.fotosik.pl/372/2c34b0610dca2d32.jpg http://images11.fotosik.pl/81/38404e7030796819.jpg A za to zabieram się już niedługo ARDIE - SILNIK JAP500 http://images12.fotosik.pl/91/cdfaedf5dc139182.jpg http://images22.fotosik.pl/163/c05d5fb520c2aeb8.jpg http://images22.fotosik.pl/163/54514ce17a3cec48.jpg www.zundapp.net.pl
-
2YL - To faktycznie najmocniejsza wersja 535 , ale taka wychodzi z taśmy montażowej. Natomiast na rynek , szczególnie niemiecki może być wtórnie dławiona. Musisz sprawdzać w brifie co ma wpisane. Sam trawiłem ten temat i okazuje sie że wiele 535 -2YL ma obniżaną moc ze względu na ubezpieczenia , rodzaj prawa jazdy i jeszcze coś tam . www.zundapp.net.pl
-
Witam z BIŁGORAJA - od dłuższego czasu to też LUBELSZCZYZNA www.zundapp.net.pl Jakby jakiś wspólny wyjazd chętnie .