Skocz do zawartości

mackowy

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mackowy

  • Urodziny 01/01/1979

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    duc, exc 2T, rgv 2T
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia mackowy

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Bo widzisz w Polsce trzeba myslec o pieniadzach, o tym skad je brac. Ktos przygotowal oferte i bardzo dobrze, chwala mu za to. Nie myslisz chyba, ze wywali 200tysiecy zl po to, zeby 15 malolatow moglo sobie polatac. Kto co z tego bedzie mial? Wiadomo, moze za 10 lat Ci mlodzi beda... itp Malolatami powinny zajac sie kluby, ktore nie istnieja... Poza tym patrzac co sie dzielo w klasach pucharowych to nie ma chetnych na "tanie" sciganie. W GS500 w pierwszym roku bylo duzo zawodnikow, bo kazdy salon Suzuki musial takiego wystawic. W 2005 juz zdecydowanie mniej a w 2006 tylko 7 osob. Dlaczego? Mnie caly sezon kosztowal 6tysiecy (wszystko) + 4tysie za stary GS. Nieduzo. Nie bylo tanszego scigania a mozna sie czegos nauczyc - patrz Chmielewski :) Byly Aprilki 125. I co? W ostatniej rundzie 2005 startowal jeden chlopak. Extra. W Polsce coraz wiecej jest mlodych ludzi, 20-paro letnich, pracujacyh, studiujacych ktorych stac na kredyt i zakup nowej 600. I mysle, ze dla nich w duzej mierze sa takie oferty jak Gixa czy R. A malolaci moga bawic sie jeszcze w skutery. Ale tez ich tam niewiele.
  2. Mistrzostwo! Przypomina mi to GS Cup. Pokazuje cala kwintesencje wyscigow - rywalizacje, adrenaline , totalna zabawe! Nie trzeba litra, zeby miec banana na twarzy :) dla mnie ten film to wieksza zajawka niz relacja z supersportow czy superbike :)
  3. Dotychczas byl tylko Tomi Moto. Czasem mozesz zmienic oponke w jakims teamie, jak maja czas i ochote.
  4. 1. To czy masz regulaminowe opony sprawdzaja przy odbiorze technicznym. I tylko przechodzac pozytywnie taka kontrole mozesz jechac w kwalifikacjach. 2. Nie fair play bylo by ganiac na innych (lepszych?) oponach w kwalifikachach i byc moze dzieki nim zajac lepsza pozycje na polu startowym. pozdro mackowy #171
  5. mackowy

    Licencja

    bierzesz udzial w dwoch rundach MMP. Po drugiej mozesz przystapic do egzaminu, ktory jest zawsze organizowany na kazdej rundzie. Kilka pytan ze znajomisci flag i podstaw zachowania na torze. Dostajesz kwitek z przebiegu egzaminu. Idziesz do przychodni sportowej, robisz badania i dostajesz ksiazeczke zdrowia sportowca. Z tym wszystkim i 3 zdjeciami udajesz sie do PZM. Placisz kase i dostajesz licencje oraz certyfikat. calosc to ok 400-500zl
  6. w pelni popieram Twoje podejscie do tematu. W amatorskim sciganiu szkoda kasy na wodotryski. Podstawa to psychika plus troche teorii, ktore to z czasem (praktyka) przechodza w doswiadczenie. Tak to widze po moim sezonie w GS500Cup. Ladowanie kasy w zawiechy, tjuningi-bajery ma sens jak juz naprawde dobrze ganiasz seryjnym sprzetem. Wtedy te wodotryski pomoga uciac jeszcze sekunde, dwie... Kase (jak sie ma) na gadzety lepiej wywalic na nowe laczki. Wiecej z tego pozytku. to znaczy ile? caly sezon 2006 w GS500Cup wyniusl mnie 6 tysi, ze wszystkim. Czyli pakiet startowy, 7 wyjazdow na tor z wawy, 2 nowe opony i jedna uzywana tylnia, kebaby, browawy, eksplatacja. Slowem wszystko. GSXRCup w najtajnszej opcji to ladne kilkanascie tysi... Dla mnie niestety za duzo dlatego swoja stara Sradzine600 pogonie w pretendentach/rookie. Bez zbednych bajerow, glownie na uzywkach. Ma byc tanio. Dla zabawy, dla zapie...lania w kolko, dla atmosfery...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...