Skocz do zawartości

slaczek

Forumowicze
  • Postów

    265
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O slaczek

  • Urodziny 11/02/1976

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów

Osobiste

  • Motocykl
    Venture1300 BMW R80
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

460 wyświetleń profilu

Osiągnięcia slaczek

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Miałem podobnie ,winne były uszczelki pokryw komór pływakowych gaźników. Nie było widać nigdzie wycieków a było czuć,paliwo podsączało i od razu wyparowywało.
  2. To źle pamiętasz. Z tyłu pod kufrem jest tylko i wyłącznie radio cb chyb że u tych "bogatych" jeszcze zmieniarka Cały interkom jest wbudowany centralkę radio-magnetofon i jest jej integralną częścią. Znajduje się pod przednią owiewką którą trzeba zdemontować aby się do niej dostać. Wszystkie wtyczki są oznaczone kolorami więc nie można nic pomylić. Sam kabel jest na typowych wtyczkach DIN 5 pinów. Łatwo dorobić a w serwisówce jest opisane który pin do czego. Jednak jeśli chcesz oryginalny przewód bez trudu znajdziesz go na amerykańskim e bay-u w niewielkich pieniądzach.
  3. A ja dotąd śmigałem na Mobil 1 4T pełny syntetyk (złoty korek) 15W50. Taki lalem do drag stara , BMW i teraz do Vętki. Ale od pewnego czasu zacząłem samochodami jeździć na Valvoline z którego jestem bardzo zadowolony i przy następnej wymianie zaleję Valvoline SynPower 4T 10W-50 . Zapytacie pewnie zaraz dlaczego 50 nie 40 ,mimo że silnik chłodzony cieczą to wolę mieć zapas temperaturowy, nasze motocykle maja delikatną konstrukcje panewek walu korbowego i walków rozrządu (jak większość Japonii) nawet krótkie zerwanie filmu olejowego mocno daje się im we znaki.
  4. A ja jestem przeciwnikiem świecacych kierunków. Coś takiego w naszej rzeczywistości drogowej to delikatnie mówiąc strzał w kolano. To nie poprawienie widoczności a wprowadzanie innych urzytkowników dróg publicznych w błąd, tyle że motocyklista jest na straconej pozycji bo samochód zawsze jest większy. Niestety przy dzisiejszej ilości samochodów ,nie adekwatnej do infrastruktury drogowej zwiększyła się dynamika jazdy ale równocześnie skrócił czas reakcji. Kolega spowodował kolizję z pojazdem rodem z USA w którym nie zdemontowano świecących kierunkowskazów. Na skrzyżowaniu wymusił na nim pierszeństwo. Jak potem opowiadał podczas szybkiej oceny sytuacji był przekonany że pojazd będzie skręcał a pojechał prosto i było bum. Sprawa trafiła do sądu, ogledziny rzeczoznawców i kolegę uniewinnili spowodowania kolizji a na garba dostał koleś co prowadził te drugie auto i co najlepsze diagnosta za dopuszczenie pojadu do ruchu( na stacji diagnostycznej były kamery ). Całe częście że to były dwie puszki bo tylko pogjęło sie trochę blachy za które ubezpieczenie wypłaciło odszkodowanie. A co by było gdyby to była puszka i motocykl... wole nie sprawdzać.
  5. Kabelek w gniazdo w magnetofonie i opcja AUX napanelu . A jak masz dużo niepotrzebnego grosiwa to najlepsze rozwiązanie to emulator zmieniarki ,robią go hiszpanie ale do niedawna cena jego była coś ponad 600 pln. Znalazłem jeszcze takie cudo: http://allegro.pl/kaseta-adapter-sd-mp3-na-radio-samochodowe-bomboxa-i5312020966.html Tu zmieniara mp3:
  6. Tu masz w normalnej cenie : http://allegro.pl/zaslepka-zaslepki-srub-imbusowych-chrom-m6-12szt-i5170293756.html?bi_s=archiwum_allegro&bi_m=Offers&bi_c=Product&bi_term=Motoryzacja-3_Cz%C4%99%C5%9Bci+motocyklowe-156_Akcesoria+motocyklowe-8721_Pozosta%C5%82e-18998
  7. Jeszcze nie bo jak miałem już go kupić w stanach zaczął się szaleńczy wzrost cen dolara... :mad:. A mam do kupienia klika rzeczy.
  8. W Rzeszowie na PKS-e towarowym.Gość ma już wprawę przestroił już parę radyjek.
  9. Moja ma juz 57 tys.mil i sprzęgło zaczyna ślizgać. Całe szczęście na razie objawia się to tylko na głownie na 5 biegu jak chcę coś gwaltownie wyprzedzić w górnym zakresie obrotów przy gwałtownym dodaniu gazu. W dolnym zakresie obrotów nie ma problemu. Biorę sie za to zimą. Moje zdanie na temat wymiany sprzęgła jest takie: obowiązkowo wymiana tarcz sprzegłowych i spreźyny centralnej - dla mnie,tu nie ma zmiłuj się. Wnikliwa kontrola przekładek sprzęgłowych na płycie traserskiej. Jakiekolwiek odkształcenie - dyskwalifikacja zakup nowych. Z doświadczenia z motocyklami klientów mających weża w kieszeni wiem ,że nie zachowanie tych zasad pokutuje bardzo szybkim zużyciem mowych tarcz sprzęgłowych.
  10. Nie beskidzka a bieszczadzka :) Gdzie koczujecie w Dynowie to zaglądnę :) to tylko 40 km
  11. http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=xvz+ebc++klocki&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=s0-default-0718 Sam wymieniałem ostatnio tył i brałem złote EBC
  12. Ja w domu już byłem o 11 ale tylko zabrałem żonę i pomknęliśmy w Bieszczady do młodego. Teraz już wróciliśmy do domku i zabieram się za piwko. Dzięki za wspólną imprezę musimy to powtórzyć ale w większym gronie :) Wklejać Fotki!!!!
  13. Ja w piątek pracuję więc wyruszę gdzies koło 16-17. Biorąc poprawkę na piątek też może mi zejść 2-3 godziny jazdy mimo ,że to tylko 120 km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...