To daj znać koniecznie jak znajdziesz przyczynę. Ja co prawda świecy nie wymieniałem ale nie wykluczone, że mam to samo. Z ciekawości - jak wygląda sprawdzanie ciśnienia pompy? Bo książkowe może w istocie dawać ale powyżej 2,5 k.obrotów a poniżej dzieje się to co mamy :(
Z tego co ja wyczytałem to objawy są typowe dla padającej/zacierającej się pompy paliwa. Bardzo powszechny problem w T-Maxach i bywa również w Majkach. Ja nie będę kombinował tylko ją wymienię w wolnej chwili. Tylko skąd wziąć pół dnia wolnego :(
Ja wydałem 10pln na dobre wiertło do rozwiercenia 4 śróbek i po operacji stacyjka jak nowa. Jak po rozłożeniu się okaże, że styki poupalane albo coś połamane w środku to wtedy można szukać zamiennika.
Nawet jak jest nierozbieralna to jest rozbieralna:) tu jest opis co i jak, tylko trzeba się zalogować: http://www.tdm.pl/forum/index.php/topic,5804.0.html