Skocz do zawartości

Conan

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    kultrystyka, motoryzacja, turystyka
  • Skąd
    Tczew

Osiągnięcia Conan

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. WItam troche zmienii sie wygląd jeśli założy się błale kierunki - niby nic a jednak coś, widziałem takie na Allegro. Do tego trzeba jednak dostać pomarańczowe żarówki nie proponuję ich malowania bo trzeba by mieć jakiś dobrej jakości lakier.
  2. Witam mi silnik także nierówno pracował jak miałem słaby akumulator, a właściwie słabe ładowanie. Powużej 2 tyś chodził ale jak spadł poniżej to się dławił i przygasał. Jesli nie pomoże regulacja gaznika to może to to :P. Pozdrawiam
  3. Dzieki, jutro zabieram sie do roboty.
  4. Witam, pewnie dla wielu z forumowczów problem ten będzie wydawał się śmieszny. Przepaliły mi się żarówki od podświetlenia prędkościomierza i od długich świateł, MZ posiadam od 3 tyg i niechciałbym niczego zepsuć podczas ich wymiany. Dlatego chciałbym sie dowiedzieć od doświadczonych użytkowników MZ w jaki sposób wyciągnąć prędkościomierz i obrotomierz z gumowych oprawek czy jest on tam na lużno czy trzeba coś odkręcić. Z góry dziekuję za odpowiedzi. Pozdrowienia z Tczewa
  5. NO i po kłopocie, już podłączyłem i wg mnie jest ok. Oto opis podłączenia: Na elektronicznym regulatorze mamy trzy wyjścia (u mnie były opisane): masa, 61, DF(wzbudzenie) W klasycznym regulatorze mamy 5 wyjśc: masa (czarny przewód z boku); DF ,61,D+, 51. Podłączamy odpowiednio masa do masy, 61 do 61, DF do DF, a pozostałe 51 i D+ (czerwone grubsze - 2,5mm) połączyłem ze sobą i zaizolowałem. Mam nadzieję że jest ok, napięcie ładowania mierzone na zaciskach przy włączonych światłach wynosi ok 12,8 na wolnych obrotach ok 1000-1200. Silnik pracuje równo i stabilnie bez i w końcu nie martwie sie że mi zgaśnie jak się zatrzymam. Do zobaczenia w trasie
  6. Wiem że ten temat był już poruszany, znalazłem oraz przeczytałem wszystkie posty ale i tak nie wiem jak przerobić stary na elektroniczny. Bardzo bym prosił o dokładny opis jak dla laika jakie kable ze starego podłączyć do elektronicznego i co zrobić z tymi, których się nie podłącza. Z góry dziekuję za każdą odpowiedz
  7. Witam z tym obrotomierzem to fajna sprawa ale trzeba uważać. MZ to 1 cyl dwusów i na jeden impuls przypada jeden obrót wału a w czterosuwie na 1 impuls przypadają 2 obroty wału. Obrotomierz jak zakładałem w samochodzie to podpinałem sie do cewki ( i było ok ), nie wiem jak to jest teraz być może impulsy idą od modułu zapłonowego. W obrotomierzu ważne jest to aby był dobrany do odpowiedniej ilości cylindrów(jeśli podpinany jest do cewki) i cyklu pracy (2-suw, 4 suw). Bo np w 4- cyl 4-suwie cztery impulsy przypadają na dwa obrotu wału (każdy z cylindrów dostaje iskrę co 1/2 obrotu wału) obrotomierz wtedy dzieli liczbę impulsów przez 2 i pokazuje wskazania, w jedno cylidrowym czterosuwie na 1 impuls przypadają dwa obroty wały - wtedy odrotomierz mnoży liczbę otrzymanych impulsów przez 2. DO mz potrzebny by był obrotomierz do silnika w którym na czyli od 2 cyl 4-suwa np od cinquecento 700. TEgo nie sprawdzałem ale wydaje mi się że tak powinno być ok jeśli sie mylę proszę o korektę
  8. Jeśli mozna to i ja sie pochwalę http://forum.motocyklistow.swiata.pl/album...view.php?id=566 "Szukasz najlepszego motocykla na świecie to kup ecie"
  9. Witam, ja mam u siebie NGK i jestem z niej bardzo zadowolony. Pozdrawiam
  10. Witam wszystkich motocyklistów, od niedzieli jestem posiadaczem pięknej MZ ETZ 250, i mam pytanie, czy to normalne że przez korek (konkretnie przez otwór do odpowietrzania)od wlewu oleju do skrzyni w trakcie jazdy wydastaje się trochę oleju, nie jest to dużo zaledwie kilka kropli ale jest? Zachęcam również do założenia wyłącznika akumulatora, mała rzecz a cieszy. Ja zamontowałem na przewodzie minusowym. Dzięki wyłącznikiowi otrzymujemy: proste zabezpieczenie (jak ktoś nie wie to nie ruszy od razu), wydaje mi sie że akumulator wolniej się rozładowuje jeśli motocykl dłużej stoi nieużywany, a także można spać spokojnie nie martwiąc się czy jakieś zwarcie w instalacji nie spowoduje pożaru (co się rzadko zdarza ale lepiej dmuchać na zimne). Gorąco pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...