Skocz do zawartości

emiel3

Forumowicze
  • Postów

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O emiel3

  • Urodziny 08/11/1989

Informacje profilowe

  • Lubię
    Moto :)
  • Skąd
    Krk

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Cbr 600 f2
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia emiel3

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Witam Problem- moto przerywa po odpaleniu ma chyba zmieniony zapłon raz jedzie do przodu raz do tył. Myslę ze ścięło klina na magnecie, a co Wy o tym myślicie ? Paliłem moto na pycha, czasami mam problem z odpaleniem z powodu dużej kompresji ! P.S 500ccm w dwusuwie coś strasznego :icon_twisted:)) Czekam na pomoc. Pozdro !!
  2. Witam Przeczyściłem wszystkie węże i nic nie dało były czyste chłodnica tak samo://// już nie wiem co może być....czy uszczelka pod głowica ma jakiś wpływ na to? Podsuńcie jakiś pomysł...:banghead: pozdro
  3. robilem tak i wzbija plyn weze sie grzeja, chlodnica tez ale nie dostaje wlasciwej temperatury tak mysle....
  4. Witam. Tak jak w temacie problem z chłodzenie. Przed napisaniem posta rozebrałem moto przepłukałem cały układ, nic nie dało dalej gotuje wode po przejechaniu 2km :/ puniej wyciagnołem termostat i nic nie pomoglo to samo. Sprawdzilem wirniczek czy dziaala ok kreci sie...noo wsumie to juz nie wiem co to moze byc. Macie jakies pomysly
  5. Hejo Chce się dowiedzieć jakie są zębatki do NSR do przodu (w silniku ) ja mam 12 i przyspieszenie ma ale w trasę to nie bardzo :D Kumpel ma 13 słyszałem że są 14... a większe są ?? ?? ?? Napiszcie jak macie dostęp... :icon_rolleyes:) Pozdrawiam
  6. Witam Tak jak w temacie nie kręci mi rozrusznik. Czy to mogą być zepsute szczotki?? Jeszcze wczoraj zapalał ale z wielkim trudem a na światłach nie chciał zapalić (to na 100% nie jest wina akumulatora-sprawdzone) Co to może być Pomocy !! :buttrock:
  7. Witam Tak jak w temacie nie kręci mi rozrusznik. Czy to mogą być zepsute szczotki?? Jeszcze wczoraj zapalał ale z wielkim trudem a na światłach nie chciał zapalić (to na 100% nie jest wina akumulatora-sprawdzone) Co to może być Pomocy !! :buttrock:
  8. Witam Od kupna zrobiłem 3000km i jakoś nic sie nie stało do tej pory, jestem zadowolony. Regularnie sprawdzam stan oleju, linki +czyszczenie. To jest wygoda :) Pozdrawiam.
  9. Temperatura jest bliżej czerwonego jak jest ciepło i jak dostaje w " dupe " a jak jest chłodniejsze powietrze to jest taka jaka powinna być bo wiem jak ma być bo kumpel też ma taka nsr-ke. Właśnie płyn podczas wymiany wyleciał bardzo zasyfiony i byłem zaskoczony tym :/ a przed wymiana nie zwróciłem uwagi czy sie grzał bo zaraz po kupnie wymieniłem ( parę dni po zakupie ). Płukałem układ chłodniczy w sposób taki że wlałem nowy przejechałem się i znów spuściłem tak 2 razy, trosze chyba coś to dało ale czy do końca to nie wiem. Jest odpowietrzony w 100%, ale wyciągnę ten termostat i zobaczy się jak będzie bez. I przepłukam jeszcze raz.
  10. Tak myślę że jest odpowietrzony. To jesteście za termostatem że to on jest przyczyną tego problemu??
  11. Witam ;) Potrzebuje jakiś namiarów na sklepy z klockami hamulcowymi do NSR na tył. Jak macie podawać. Dzięki :crossy:
  12. No kupie taki płyn czyszczący bo chyba są jak dobrze pamiętam i zrobię ten zabieg. A jak nie pomorze to wyciągnę termostat. I jeszcze jak zagrzała sie nerka to podnosił sie stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym nie dużo ale sie podnosił, i płyn nie wracał a powinien, i wtedy więcej się grzała. No nie wiem co to jest. Musze to zrobić bo jak pojadę dalej a moto nawali to co zrobię ;)((
  13. Płyn jest nowy już wymieniłem, a czy może być tak że termostat może hamować płyn? może być nie do końca otwarty?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...