-
Postów
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O ignac12
- Urodziny 12/12/1983
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Zakopane
Osobiste
-
Motocykl
XRV 750, XR 400R
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia ignac12

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
KTM 200, 125, 250 Czy mogę się przejechać
ignac12 odpowiedział(a) na ignac12 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Co do osłony dyfuzora - już zamówiłem bo dyfuzor wgiąłem na pierwszej przejażdżce :)) Teren do jazdy? Miałem mocną zagwózdkę gdzie ja mogę jeździć, ale uprzejmi koledzy pokazali super teren, do TPN w ogóle nie wjeżdżamy.Wiadomo że ludzie chodzą wszędzie więc po prostu trzeba zwalniać i uważać... -
KTM 200, 125, 250 Czy mogę się przejechać
ignac12 odpowiedział(a) na ignac12 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Wcześniej jeździłem na dużych klockach -> Transalp (nie w terenie) -> Afryka (nie w terenie) -> XR400R (próbowałem w terenie ale dla mnie za ciężki) -> teraz KAT - narazie jeżdżę delikatnie, zrywna bestia, pazury pokazuje na wyższych obrotach, zawieszenie "kosmiczna bajka" zawieszenie zrobiło na mnie największe wrażenie, biegi krótkie i szybkie (ale o tym już pisali koledzy w innych postach). Ogólnie mocy ma dość przy mojej wadze 72kg, z ciuchami na pewno więcej. Dałem 29.000 -
KTM 200, 125, 250 Czy mogę się przejechać
ignac12 odpowiedział(a) na ignac12 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Już byłem na jeździe próbnej - na własnym EXC 200 :) Miód maszyna, coś czuję że dużo błota przekopie zanim ogarnę sprzęta. Pozdrawiam! -
No kurde ból jest z tymi remontami :( Dzięki za konkretną odpowiedź. No i co tu kupić? :) Trzeba się zalogować na allegro na co najmniej 30 dni non stop i szukać ;) Pozdr!
-
"jjank" czemu piszesz że EXC 200 jest na 2 lata? :) Po 2 latach Ci się znudził czy mocy brakuje? A czy 150 moto godzin to dużo na taką 200, jest taka na allegro ale taki przebieg nic mi nie mówi. Zakładamy że sprzęt był katowany amatorsko w lesie przez te 150 godzin... Po ilu się robi silnik? Po 80? Po 90?
-
KTM 200, 125, 250 Czy mogę się przejechać
ignac12 odpowiedział(a) na ignac12 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Aj, szkoda :( A skąd jesteś? -
O właśnie teren mam bardzo podobny jak na zdjęciach "żółwia" na razie jak KTM śni mi się po nocach to bardziej skłaniam się ku EXC 200 (bo te pare kilo mniej)
-
KTM 200, 125, 250 Czy mogę się przejechać
ignac12 opublikował(a) temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Nie wiem czy w dobrym wątku zakładam temat? Może jest ktoś w Małopolsce albo w Śląskim kto byłby tak uprzejmy użyczyć mi na sekunde motoru żebym się przysiadł, przejechał, ogólnie zobaczyć sprzęta na żywo? Jestem z Zakopanego i mogę gdzieś podjechać... Myślę o zakupie KTM EXC 200, może 125,a może 250 - wszystko raczej 2T Mail do mnie [email protected] tel. 606 dwa 18 3 dwa 1 -
Honda Xr 400 - problem na zimno
ignac12 odpowiedział(a) na MikołajEnduro temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Przepraszam że zaśmiecam wątek ale co właściwie daje dekompensator? Ja kupiłem XR400 ze zdemontowanym ustrojstwem bo niby jest "auto deko"... -
Honda XR 400 i serwisowanie.
ignac12 odpowiedział(a) na Spidi460 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
:) Nie obrażam się :) Możliwe że kupiłem złoma, na wyglądzie cukierkowym mi nie zależy, przy zakupie silnika oczami nie prześwietlę, gadał fajnie, nie dymił, no to heja :) Za jakiś miesiąc wszystko się okaże bo chcę wymienić zaspawaną dźwignię zmiany biegów, więc trzeba go rozebrać... Do upisania! -
Honda XR 400 i serwisowanie.
ignac12 odpowiedział(a) na Spidi460 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Ja mam XR 400 od późnej jesieni 2012r, kupiłem w Szczecinie i wróciłem do Zakopanego na kołach "na raz" Takie sprzęty tego nie lubią także nie bardzo wyobrażam sobie jakieś podróżowanie tą Hondą... Kanapa podzieliła moją dupe na pół, a jak wróciłem do domu to nie słyszałem muchy latającej mi nad głową :) Kolego Spidi460 nie wiem ile będziesz jeździł po drogach ale nigdzie daleko, po prostu ten motor na asfaltowanie się nie nadaje :) Piszę to również dlatego żeby ktoś powtórnie nie zrobił czegoś tak głupiego jak ja, bo taki dystans "zmienił" ten motocykl. Nie mam doktoratu z mechaniki ale pamiętam jak jeździł w Szczecinie jak startowałem, a jak jak jeździł po Zakopcu po powrocie... Teraz mam praktycznie silnik do remontu, dlatego że się "rozklekotał" i dlatego że lubię jak sprzęt cyka ja taLaLa :) Powyższe - święte słowa! -
Bardzo Dziękuję za podpowiedzi, narazie szykuje się do ogarnięcia tej mojej XR przed sezonem (chociaż sezon już się zaczął)... Pozdrawiam!!!
-
No właśnie mam taki dylemat, poza tym 4T już mam - tą 4sete - dlatego bardziej skłaniam się na jakieś 2T... Nie wiem ile waży moja XR ale na pewno jakieś 120kg, to jak taki 2pak waży 20kg mniej to matko i córko... Nie to żeby zapier... tylko że to łatwiejsze do manewrowania? Bo właśnie tak sobie wyobrażam jazde, nie pałowanie tylko krzaczenie i błocko. Taki w większości mam teren, podjazdy, chraście, błoto, tor chyba nie... Najlepiej jakbym się poprostu przysiadł do takiej 200, albo 250 czy będę w ogóle do ziemi dostawał :)
-
Czy taka 200 albo 250 ma elektryczny starter + kopka, czy sama kopka? Ciężko wypatrzyć na zdjęciach aukcyjnych... W zeszłym roku młodzież na łysych oponkach na pierwszym lepszym podjeździe między drzewami łoili mi dupe na 125'kach :) Ta 400 nadaje się do pałowania po pustyni, a jak trzeba coś pokręcić, slalomować to już ciężej...
-
Panowie podepnę się pod temat bo sam zastanawiam się nad 'krzakiem' Niecałe dwa lata temu kupiłem Honde XR400R z myślą że będzie to mój pierwszy motor w teren... Minusy: -mój brak umiejętności, -mam 175cm i jakieś 73kg wagi (czyli nie kawał chłopa) -warunki terenowe w jakich jeżdżę -brak guzika, a czasami kopać tego hooya w błocie to normalny trening kondycyjny :) I tak dochodzę do tego że pasuje kupić jakieś 200, może 250? Moje pytania do Was - brać 2T czy 4T?? Jakiegoś KATA czy YZF?? Motor nie musi prostować mi rąk, bardziej zależy mi na poręczności, zwinności sprzęta...