Skocz do zawartości

radoki22

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O radoki22

  • Urodziny 01/16/1984

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CB 450S
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2632644
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Chełmek

Osiągnięcia radoki22

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jest plan, azeby w dniach 30.04-03.05 uderzyc na Rumunię, a konkretnie rzecz biorac przejechac trase transfogarska :) .Zastanawiamy sie czy w tym terminie bedzie juz otwarta czy zawalona sniegiem?jesli macie jakiekolwiek informacje lub tez doswiadczenia to piszcie :banghead: w ramach wyjazdu nalezaloby zahaczyc takze o tame nad jeziorem Vidraru i zobaczyc zamek draculi
  2. Nie tak dawno zaliczylem slizga..byl jeszcze luty, ale troche slonca wyjrzalo wiec nie moglem sie powstrzymac przed wyciagnieciem sprzetu :bigrazz: wszystko rozegralo sie na rondzie, gdzie czesto trenowalem sobie zlozenia przy niezbyt duzych predkosciach. Wjezdzajac na rondo chyba zapomnialem, ze jest zima a wiec asfalt zapewne jest zakurzony i o niskiej temperaturze a poza tym opony tez pewnie nie uzyskaly swojej przyczepnosci. Na budziku mialem na szczescie niewiele, moze jakeis 35km/h, ale uczucie uslizgu przedniego kola nie bylo zbyt przyjemne. Mialem kombinezon i skonczylo sie na potluczonym barku. Winie oczywiscie siebie bo nie przewidzialem, ze warunki moga byz zgubne i przesadzilem z pochyleniem.. morał: Trzeba wierzyc w swoje mozliwosci, ale ich nie przeceniac. Zawsze, ale to zawsze pilnowac sie w miejsach, gdzie jest wyslizgana nawierzchnia, gdzie ewentualnie moze zalegac piasek..
  3. Hej!!! Dzisiaj udało mi sie przetestowac 2 maszyny. Zapisany bylem na GSR 600, ale jak sie okazalo akurat w dniu dzisiejszym zainteresowania było niewielkie wiec wolny byl takze GSF 1250- tyle sie naczytalem o nienagannosci silnika i innych elementow tego motocykla wiec stwierdzilem dlaczego mialbym sie nim nie przejechac. Wprawdzie mialem stresa z uwagi na to, ze nie jedzilem nigdy wczesniej sprzetami powyzej litra pojemnosci ale powiedzialem sobie, ze pojade spokojnie. Zaczne moze od GSR-a: 1)Wyglad robi wrazenie, ciekawym pomyslem sa migacze w baku, ktory jak juz usiadlem okazal sie byc dosc pokaznych rozmiarow, kierownica stosunkowo szeroka, a sylwetka raczej wyprostowana. Zapinam pierwszy bieg i jade za prowadzacym, ktory na poczatku jechal spokojnie i na kazdych swiatlach sprawdzal co sie dzieje z tylu. W modelu, w ktorym jedzilem jakos dziwnie wchodzila 2, ale podejrzewam, ze przyczyna byly poprzednie jazdy testowe...Jadac przez miasto z predkoscia do 90km/h nie odczuwalem ani troche naporu pedu powietrza, ale jak wjechalismy na obwodnice i chlopaki zaczeli pociskac z przodu to sobie pomyslaem, ze pojade za nimi zeby nie zostac z tylu 100, 120 bylo jeszcze ok, 140 juz nie tak kolorowo = wiatr dosc mocno przeszkadzal, od 150 juz lezalem na baku ;) i tak gdzies do 170. W druga strone na liczniku pokazalo sie 200km/h. Jednakze motocykl ten nie jest moim zdaniem przystosowany do szybkiej i dalekodystansowej turystyki. Jest natomiast bardzo zwrotny, zapewne swietnie nadaje sie na miasto do przeciskania w korkach jak rowniez na weekendowe wypady. 2)Przejdzmy moze do duzega badziorka. Wiedzialem, ze maszyna w stanie suchym wazy chyba ok 220kg wiec podejrzewalem, ze nie bedzie tak zwrotna jak 600- tki, ale co sie okazalo i to naprawde wielki plus, tej masy sie w ogole nie odczuwa- moze przy jakims przeprowadzaniu maszyny, a nie podczas jazdy. 2 sprawa to wysoka kultura pracy silnika, plynnie przyspiesza juz od niskich obrotow, oczywiscie o szarpaniu lancuchem nie ma mowy. Na autostradzie dzieki dobrze uksztaltowanej owiewce mozna spokojnie w pochyleniu jechac 180km/h i to zupelnie komfortowo. Przy predkosciach nieco powyzej 100km/h w ogole nie ma potrzeby chowania glowy. Zawieszenie sprawia, ze maszyna jest stabilna zarowno na szerokich jak i ciasnych lukach.W zasadzie przez ta chwile jazdy nie dopatrzylem sie zadnych powaznych wad :) Szkoda, ze trasa jaka jechalismy zawierala malo lukow i zakretowo, gdyz nie do konca mozna bylo sprawdzic jak te motycykle sprawuja sie w tych warunkach. Zreszta wiadomo, ze w ciagu 30min ciezko jest przedstawic konstruktywne i obiektywne wnioski, dlatego tez zdaje sobie sprawe, ze nie kazdy musi sie zgodzic z tym co napisalem. To sa tylko moje wrazenia i traktujcie je ewentulanie jako pewne wskazowki :banghead: wszystkim polecam jazdy testowe ja osobiscie uczestniczylem pierwszy raz i napewno jezli bedzie takowa mozliwosci ponownie sie zapisze; daja one ogolne spostrzezenie na temat konkretnego motycykla i moga byc pomocne w przypadku niezdecydowania co do zakupu
  4. Dzienks panowie przetestuje patent jak tylko wroce do domu :buttrock:
  5. Hej, hej oto moj pierwszy klopot, ktory przedstawiam na forum a mianowicie: jestem posiadaczem hondy cb 450s, w zakresie obrotow 5,5-6tys irytujaco brzeczy mi korek wlewu paliwa..co moge z tym zrobic?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...