-
Postów
125 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Miłek
- Urodziny 02/03/1985
Osobiste
-
Motocykl
RS Warrior
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
2191772
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Rzeszów
Osiągnięcia Miłek

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)
-1
Reputacja
-
Witam, mam zamontowane gniazdko 12v z podwujnym wejsciem pod siedzeniem w warriacie. Plusy: - możliwość podłaczenia dwuch urzadzeń na raz np. GPS, tel komórkowy - nie psuje estetyki motocykla, gdyż jest nie widoczny - może być zainstalowany na stałe, a nie tylko na czas podróży - nie trzeba ciągnąć długich kabli od akumulatora, aż do kierownicy - wygodne dojście, wystarczy tylko ściągnąc kanape jednym ruchem kluczyka - nie przeszkadza w dostępie do akumulatora, ani modułu sterujacego - miejsce zainstalowania chroni przed ewentualnym zamoknieciem gniazdka 12v - i najważniejszy + to gniazdko potrafi Cię zwolnic z kliku naprawde uciązliwych prac podczas wyjazdu np. nadmucha za ciebie materac, da oswietlenie w namiocie, nałduje tel komórkowy i wyprowadzi z najwiekszej czarnej dupy do jakiej wiechałes, oczywiście za pomocą pewnych pomocniczych urządzeń :) Minusy: - szczerze... nie znalazlem :) Potrzebne rzeczy: - gniazdko wodoodporne 12v podwójne - bezpiecznik - plastikowy zacisk szybkiego montarzu np. do podwieszania kabli na kierownicy. Ps. Fotki porobie jak dotrę do domku ;)
-
Siema, tak sobie śledze temat warriora od czasu do czasu na FM i musze przyznać, że u mnie też coś ze sprzęgłem jest nie halo, albo mam takie głupie wrażenie. Przy 3,5tyś obr. na min i w górę, silnik tępo ciągnie, wkręca się, ale motocykl nie przyspiesza za rewelacyjnie. Tak jakby slizgało sprzęgło. Jak to jest z waszymi maszynami panowie? Też tak macie i to jest normalne zachowanie? Czy jest to wina sprzęgła? Nie mam power commandera, przebieg 58tyś,, wymieniłem filtry powietrza na K&N rok produkcji 2003. Tu macie focie warriora Jezdze nim drugi sezon i mam wrażenie, ze jest nieco słabszy niz w poprzednim, że brak mu tego jadu.
-
Dokładnie rozejrzyj sie za Hondą shadow VT 1100, lub Suzuki Intruder 1400. One potrafią troszke namieszać na drodze, a zwłaszcza intruz. Pierwsze intrudery 1400 były dosyć mocne z tego co pamiętam, potem były stopniowo dławione. Poczytaj sobie: Suzuki Intruder 1400 i Honda Vt Shadow 1100
-
Panowie co myslycie o oleju Motul 3000 20w50 do Warriora? I czym on sie rózni od oleju Motul 7100 20w50? Wczesniej miałem zalany 10W40 Chce zmienic olej ze wzgledu na prace silnika. Druga sprawa: Co myslicie o Cobra fi2000 do RS + wydechy robione na zamówienie? Jak dokładnie wygląda współpraca Cobry Fi2000 z silnikiem? Co jest na plus, a co na minus?
-
vulcan 800 przelewajace sie paliwo
Miłek odpowiedział(a) na bodek004 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Witam! Miałem Vulcana 800 A z 95r. I miałem podobny problem z zalewaniem go. Paliwo wypływało filtrem powietrza, a także rurami wydechowymi. Nie wiem co Ci sie stało, ale mogę opisac mój przypadek. Nie chodziło w nim o zawieszający sie spławik. Po prostu pękł mi pod gaznikiem taki trójnik plastikowy (nie pamiętam jak sie ta część nazywa). Wystarczy ją skleić, lub wymienic na nową. Vulcanom to sie przytrafia. Ps. Sprawdz jeszcze na wszelki wypadek wszystkie przewody dochodzące do baku, czy są popękane, czy nie, gdyż tamtędy może się dostawać lewe powietrze do baku, to też moze być przyczyną, tak samo jak, zawieszający lub dziurawy spławik. -
Witam, żeby dostać sie do akumulatora musisz sciągnąc siodło, innego wyjscia nie ma. Ściąganie osłon nic nie da, bo tam znajduje sie obudowa pompy z tego co pamiętam i tamtędy na 100% sie nie dostaniesz do aku.
-
Nie pisadam PC ani Cobry fi 2000 i tu jest problem.
-
Mój warrior wlaśnie gaśnie po rozgrzaniu na wolych obrotach, ale nie za często, lecz sie zdarza. Cały czas sie głowie o co z tym chodzi i nikt nie jest mi w stanie powiedziec. Możecie Panowie rozwinąć ten temat bardziej? No i oczywiscie rok produkcji mojego motocykla to 2003r.
-
Dzięki za odp. Pomogło :flesje:
-
Panowie ile wchodzi oleju do Warriora? Pytam gdyż te katalogowo 4,1l jest stanowczo za mało, szabelka nawet mokra nie jest. Pozdrawiam!
-
Z tym Panowie może być ciężko. Sam szukałem takiej kierownicy do mojego warriora i co najlepsze znalazłem ją, kupiłem na allegro za niewielkie pieniądze. Myśle, że w salonie yamahy mozna na zamówienie sprowadzic takie akcesoria, tylko oczywiscie to bedzie kosztowac.
-
Witam, warrior nie nadaje sie do jazdy we dwójke na dalsze odległości z racji tego, że zamiast tylnej kanapy ma tzw. "stringi" na błotniku, czyli mały skrawek skóry nie nadajacy sie prawie doniczego. Podobno modele po 2004r mają juz wygodniejsze siedziska dla pasażera. Druga kwestia przy starcie można łatwo zgubić swój ukochany "plecaczek" jeżeli się mocno nie chwyci Twojego ciała - przydało by sie oparcie. Trzecia sprawa. Podnóżki dla pasażera, sa wysoko umieszczone, co za tym idzie pozycja siedzącego jest bardzo nie wygodna, ale wszytko można przerobic na potrzeby podróżowania. Na weekendzie zrobiłem z pasażerem 100km i zostałem poinformowany, że to była pierwsza i ostatnia tak długa podróż mojej kobiety na tym motocyklu w roli plecaka. Po prostu tyłek jej odpadł z bólu. Przyczyniły sie do tego niewygodne siedzisko i mocne wibracje odczuwalne podczas jazdy na tylnej kanapie. Co jak co, ale warrior to nie jest motocykl stworzony do turystyki zwłaszcza we dwoje.
-
Panowie jakie mieliście problemy z waszymi maszynami zaraz po zakupie motocykla? Ja mam taki, ze co jakis czasz włączy mi sie kontrolka oleju i zupełnie nie wiem dlaczego. Podejzewam, ze to jet jakis błąd w komputerze. Po drugie mój warrior czasami chodzi nie równo. Spadają mu obroty, poszatkuje silnik chwilke, obroty maleją potem rosną, znów maleją i znów rosną na końcu maleją i praca silnika ustaje. Czyzby swiece do wymiany i kable do sprawdzenia?
-
Mnie sie udało nawinąć w ten week majowy około 800km. Rzeszów -- > Tatry --> Pieniny - Beskid Sądecki - Beskid Niski - Bieszczady --> Rzeszów
-
Z mandatu nie, a z motocykla owszem jestem zadowolony :) Małe pytanko, jak mozna obnizyc w warrior tylne zawiesznie?